Menu

Αυτή η δημοπρασία με hypercars ζαλίζει

H νέα Aston Martin DBX

Η Ford παρουσίασε τη νέα Mustang, ηλεκτρική και crossover!

Επίσημο: Νέο Audi RS Q8 με 592 hp

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Δοκιμή: Subaru Outback 2.0 D Eyesight

28 Μαΐ 2015

Δοκιμή: Subaru Outback 2.0 D Eyesight

Οδηγούμε το crossover της Subaru

Η νέα γκάμα της SUBARU ήρθε και ξεκαθαρίζει το θολό τοπίο των τελευταίων ετών στον εναλλακτικό χώρο της περιπέτειας. Από ανέκαθεν η Ιαπωνική εταιρεία εξέπληττε με τις εκτός δρόμου δυνατότητες των τετρακίνητων μοντέλων της που προσέγγιζαν με ασφάλεια τις εσχατιές του πλανήτη μας. Η νέα εκδοχή του OUTBACK παραπέμπει καθαρά σε ένα όχημα που κατασκευάστηκε για να αντέχει στις κακουχίες και να μεταφέρει με απόλυτη ασφάλεια και άνεση τους επιβάτες του σε οποιοδήποτε προορισμό επέλεξαν στα όνειρά τους.

_DSC21340001

Με τις απίστευτες δυνατότητες της συμμετρικής τετρακίνησης που προσφέρει στον οδηγό του το νέο SUBARU OUTBACK λίγα είναι τα φυσικά εμπόδια που θα καταφέρουν να ανασχέσουν την πορεία του.

Ένα λειτουργικό σύστημα του OUTBACK που ακούει στο όνομα X-MODE ελέγχει απόλυτα το σύστημα μετάδοσης, τα φρένα και την πρόσφυση του οχήματος σε σημεία ολισθηρά. Οι καταβάσεις στα παρόχθια σημεία των ποταμών για τους λάτρεις του canoe kayak, πλέον γίνονται με μεγάλη άνεση χάρις το Hill descent control που ρυθμίζει την ευστάθεια του μεγάλου σκάφους σε όποια κλίση και αν κινείται!

_DSC22710001

Συνήθως όταν ταξιδεύουμε για περιοχές όπου για λίγο θα βρούμε τον άλλο μας «εαυτό» αυτόν δηλαδή που ξέρουμε να κρύβουμε καλά μέσα μας όταν βρισκόμαστε στο κλινών άστη των μεγαλουπόλεων, αναζητούμε την ελευθερία κινήσεων και την σιγουριά πως αν μας συμβεί κάτι στραβό, τότε το αυτοκίνητό μας θα μας βγάλει ασπροπρόσωπους!

Με τις σκέψεις αυτές και έπειτα από εξονυχιστικά τεστ οι Γιαπωνέζοι τεχνικοί τοποθέτησαν στο νέο OUTBACK ένα εξελιγμένο σύστημα εφαρμογών που ονομάζεται Eyesight. Ή σε ελεύθερη ελληνική απόδοση «κάποιος για να μας προσέχει». Το σύστημα ελέγχει απόλυτα την δεδομένη κυκλοφοριακή κίνηση και αντιδρά ακαριαία σε περίπτωση κάποιου εμποδίου που παρεμβάλλεται εμπρός του αυτοκινήτου, ενεργοποιώντας το σύστημα πέδησης. Ή ακόμη και να κινήσει το αυτοκίνητο για λόγου σας σε σημείο που δεν υπάρχει κίνηση αποφεύγοντας έτσι τις όποιες τυχαίες κακοτοπιές παρεμβάλλονται για να χαλάσουν την διάθεσή σας.

Το σύστημα Eyesight περιλαμβάνει ακόμη 4 ασφαλή δώρα για τον περιπετειώδη οδηγό. Το προσαρμοζόμενο Cruise control, είναι ότι καλύτερο θα μπορούσαμε να είχαμε τεχνολογικά αυτήν την εποχή για την απρόσκοπτη κίνηση όλων μας στις εθνικές οδούς. Φροντίζει να κρατά σταθερή απόσταση από το μπροστινό όχημα και να διαχειρίζεται την απόσταση και την διαφορά της ταχύτητας. Μάλιστα είναι τόσο έξυπνο που διαβάζει ακόμη και τα φώτα των φρένων διατηρώντας έτσι τον ρυθμό κίνησης στην κυκλοφορία των Ε.Ο. Πολλές φορές επιστρέφουμε κουρασμένοι μετά αγώνες οι αποδράσεις ,που σαν αποτέλεσμα έχει την μείωση της προσοχής μας στον δρόμο. Το νέο OUTBACK είναι εφοδιασμένο με έναν βομβητή που ειδοποιεί συνεχώς στις ακούσιες αλλαγές λωρίδας κυκλοφορίας και μέσα στο ταμπλό εμφανίζεται ενδεικτική λυχνία προειδοποίησης. Επιπλέον το νέο αυτοκίνητο διαθέτει σύστημα πέδησης προ σύγκρουσης, καθώς και διαχείριση του γκαζιού προ σύγκρουσης.

_DSC21390001

Ελπίζω να σας αρέσουν αυτά τα όμορφα καλούδια που σας παρουσιάζω μέσα από τις σελίδες του Επί τροχών και να έχετε ήδη πάρει μια γεύση με την άκρη του μυαλού σας για την σύγχρονη και ασφαλή εικόνα που εκπέμπει η νέα αμαξάρα της SUBARU.

Εάν τώρα έχετε εντυπωσιαστεί τόσο από τα συστήματα ασφαλείας που είναι εφοδιασμένο το νέο outback τι να σας περιγράψω για τις υπόλοιπες επιδόσεις που έχει στο σύνολό του . Το μοτέρ του ακολουθεί την καλή συνταγή της Subaru με τα BOXER μοτέρ ,είναι 16 βάλβιδος ,υπερτροφοδοτούμενος και αποδίδει 150 άλογα στις 3600 στροφές/λεπτό με μια ροπή που φτάνει τα 35,7kg στις 1800-2800 σ.α.λ. Χαράς ευαγγέλια λοιπόν για όσους από εσάς θέλετε να σύρετε το αγαπημένο σας τρέιλερ ή τροχόσπιτο μαζί σας στην περιπέτεια.

Η θέση οδήγησης μου άρεσε πολύ όπως και το κράτημά του που εντυπωσιάζει παρ όλο τον μεγάλο του όγκο. Τα επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου είναι ικανοποιητικά αναλόγως του μεγάλου όγκου του, που στην διάρκεια του ταξιδιού κυμαίνονται κοντά στα 8 λίτρα με 135χλμ/’ωρα.

_DSC22270001

Ο εσωτερικός διάκοσμος είναι το κάτι άλλο. Η άνεση και οι θέσεις των επιβατών έχουν την τιμητική τους. Πλούσιο σε εξοπλισμό, με στυλ outdoor, που αν όμως θελήσετε, σας πάει και στην όπερα.

_DSC22410001

 Ευκολόχρηστο στο σύνολό του και αρκετά λειτουργικό! Πάντοτε αποτελούσε μία από τις καλύτερες εκδοχές για απόδραση στον οικογενειάρχη πάτερ φαμίλια που έψαχνε να βρει χώρους ικανούς να χωρέσουν τα πάντα.

Μου άρεσε! Είναι πολύ φιλόξενο, εντυπωσιάζει εκ πρώτης όψεως, ψαρώνει τον οδηγό με τις εκτός δρόμου ικανότητές του, και αφήνει τους πάντες άφωνους με την τεχνολογική του ασφάλειά. Πρώτη φορά δεν σχολίασα το παραμικρό για την τιμή απόκτησής του που ,αγγίζει τα 52.000€. Που θα πάει ,μια μέρα η κρίση δεν θα φτάσει στο τέλος της?

Παντελής Τζερτζεβέλης

_DSC21550001

_DSC21970001

_DSC21590001

_DSC23120001

_DSC21240001



Facebook Comments