Menu

Το νέο Toyota Yaris

Δοκιμή: Audi A1 Sportback 30 TFSI

Μία πλήρως ανακατασκευασμένη “τουριστική” Mercedes 190E

Τα διαμάντια της Prodrive

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Δείτε τη μοναδική Toyota GT86 Ηakone

03 Αυγ 2019

Δείτε τη μοναδική Toyota GT86 Ηakone

Μπορεί τον τελευταίο χρόνο η Supra να έχει μονοπωλήσει το ενδιαφέρον των απανταχού petrolhead και όχι άδικα, αλλά η Toyota δεν ξεχνά και το έτερο σπορ κουπέ μοντέλο της. Ο λόγος για τη σπουδαία και λίγο… απαξιωμένη στη χώρα μας GT86. Ένα πολύ δυνατό και ιδιαίτερα «ραλιάρικο» αυτοκίνητο που κάνει σπουδαία καριέρα τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Αμερική.

Τώρα η Toyota παρουσίασε στις ΗΠΑ μια ειδική έκδοση της GT86 που ακούει στο όνομα Hakone. Εδώ να σημειώσουμε ότι Hakone ονομάζεται ένα ορεινό στριφτερό πέρασμα στην Ιαπωνία, κάτι σαν το ευρωπαϊκό Stelvio ή τη δική μας «Καστανιά» αν προτιμάτε…

Η GT86 Hakone λοιπόν είναι βαμμένη σε ένα υπέροχο βαθύ πράσινο χρώμα (διαφορετικό όμως από το British Racing Green) που κάνει το αυτοκίνητο να ξεχωρίζει ξυπνώντας βενζινοκίνητα συναισθήματα. Εντύπωση μας κάνουν οι πανέμορφες 17άρες ζάντες που είναι βαμμένες στο χρώμα του χαλκού ενώ στο μπροστινό προφυλακτήρα έχει προστεθεί ένα νέο σποιλερ για καλύτερη κατανομή της ροής του αέρα.

Στο εσωτερικό παραμένει η επένδυση στα καθίσματα από την αγαπημένη μας αλκαντάρα σε μαύρο και πορτοκαλί χρώμα με τις αντίστοιχες αντεστραμμένες χρωματικά ραφές. Κατά τα άλλα το εσωτερικό παραμένει ίδιο με αυτό της αρχικής GT86.

Στα μηχανικά μέρη δεν έχουμε αλλαγές, με τον κινητήρα να παραμένει στα 2 λίτρα με φυσική αναπνοή, συνδυαζόμενος με ένα «σωστό» 6άρι χειροκίνητο σασμάν. Όσο για την απόδοση του, αυτή βρίσκεται στα 205 άλογα και 211Nm ροπής, με την κίνηση να μεταδίδεται φυσικά στους πίσω τροχούς για ατέλειωτη διασκέδαση.

Η τιμή της GT85 Hakone, τουλάχιστον για την Αμερική, είναι τουλάχιστον εξευτελιστική, μόλις 28.000 ευρώ!

Εμείς από τη μεριά μας δεν μπορούμε παρά να βγάλουμε το καπέλο μας στην Toyota που κρατά στη ζωή αυτό το σπουδαίο, καθαρά οδηγοκεντρικό κουπέ. Με τη σωστή συνταγή, μοτέρ εμπρός και κίνηση πίσω. Και το σπουδαιότερο, είναι απόδειξη πως όταν θέλει μια εταιρία μπορεί να προσφέρει ένα υπέροχο αυτοκίνητο σε διακριτική συσκευασία και χωρίς να ζητά πολλά.

Team Ε.Τ.

Facebook Comments