AlphaBank_Mobile_Banking_300x250

Post

Το Σκίτσο της Εβδομάδας – 014

γιατί και τα μικρομεσαία έχουν ψυχή!

Αυτή την εβδομάδα δεν θα μπορούσαμε να μην παρουσιάσουμε στη στήλη μας τα σκίτσα της ομορφότερης παρουσίας από το φετινό σαλόνι του Τόκιο. Ο λόγος για το ολοκαίνουριο πρωτότυπο της Mazda, εν ονόματι «Kai«, το οποίο μας προετοιμάζει για την ερχόμενη γενιά του μικρομεσαίου Mazda 3.

Οι σχεδιαστές της ιαπωνικής εταιρείας έκαναν αναμφίβολα εξαιρετική δουλειά αποδεικνύοντας ότι είναι εφικτό για ένα πεντάθυρο μικρομεσαίο όχημα να προκαλεί θαυμασμό (έστω και σε μορφή πρωτοτύπου).

Mazda-Kai_Concept-2017-1600-0f

Το Mazda Kai προκαλεί με τις αναλογίες του, τη διαμόρφωση των επιφανειών στο προφίλ (που τείνει να γίνει σήμα κατατεθέν όλων των Mazda) και την επιθετική σχεδίαση του ρύγχους το οποίο χάρη στην προέκταση πάνω από τη μεγάλη γρίλια και τα λεπτά φωτιστικά σώματα μοιάζει μακρύτερο από ότι είναι.

Mazda-Kai_Concept-2017-1600-10

Σέξυ θα χαρακτηρίζαμε τις γραμμές του πίσω μέρους όπου ξεχωρίζει η μεγάλη κλίση του παραθύρου και τα φουσκωμένα φτερά. Το τελείωμα των πλευρικών παραθύρων βρίσκεται πιο μπροστά από τους μεγάλους τροχούς δίνοντας coupe άρωμα σε ένα πεντάθυρο αμάξωμα. Όμορφα και τα πίσω φωτιστικά σώματα και ιδιαίτερα ο τρόπος που ανάβουν τα φλας, ενώ ενδιαφέρον έχουν οι δύο εξατμίσεις που βρίσκονται στα άκρα του μεγάλου διαχύτη.

Mazda-Kai_Concept-2017-1600-11

Εξίσου ενδιαφέρον με το εξωτερικό είναι και το εσωτερικό του πρωτοτύπου που εντυπωσιάζει με την στοχευμένη απλότητα του. Η καθαρή αισθητική της καμπίνας, το καλοσχεδιασμένο σπορ τιμόνι που παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο, τα πανέμορφα αναλογικά όργανα και τα ποιοτικά υλικά προϊδεάζουν για μια απολαυστική οδηγική εμπειρία. Είναι γνωστό ότι η Mazda επενδύει στην οδηγοκεντρική σχεδίαση των οχημάτων της αλλά τα τελευταία χρόνια είναι αλήθεια ότι μας εκπλήσσει με την πρόοδό της στο αισθητικό και ποιοτικό κομμάτι.

Μπορεί το Mazda Kai να χάσει μέρος από την γοητεία του καθώς μεταμορφώνεται σε μοντέλο παραγωγής (αναγκαστικά θα ψηλώσει και θα αυξηθεί η απόστασή του από το έδαφος ενώ θα εξοπλιστεί με μικρότερους τροχούς και πιο συμβατικούς προφυλακτήρες και φωτιστικά σώματα), όμως αν οι σχεδιαστές συνεχίσουν σε αυτό το δρόμο, είναι σχεδόν σίγουρο πως θα έχουμε να κάνουμε με ένα από τα ομορφότερα μικρομεσαία hatchback.

Ανυπομονούμε για το 2018-2019 που θα παρουσιαστεί η έκδοση παραγωγής, αλλά και την πολύ διαφορετική sedan έκδοση. Εμείς φυσικά θα τα πούμε νωρίτερα από αυτό, την ερχόμενη Δευτέρα!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα