Post

Καταρρίπτοντας το ρεκόρ του Loeb στο Pikes Peak (Video)

Ο ύποπτος, το VW I.D. R Pikes Peak

Χθες το απόγευμα η VW έγραψε ιστορία σε έναν από τους πιο ιστορικούς αγώνες του μηχανοκίνητου αθλητισμού στον κόσμο, αλλά και στη αυτοκίνηση συνολικά.

Αυτό το ηλεκτροκίνητο μονοθέσιο της VW, το VW I.D. R Pikes Peak με οδηγό τον Γάλλο Romain Duman κατέρριψε το μεγάλο ρεκόρ του 9κις παγκόσμιου πρωταθλητή του WRC Sebastien Loeb στη περίφημη ανάβαση του Pikes Peak στην Αμερική, με χρόνο 7:57,148 έναντι 8:13,878!

Σε περίπου 250 μέρες από την λήψη της απόφασης για την συμμετοχή της VW στον αγώνα, σχεδιαστές, μηχανικοί, αλλά και όλη η αγωνιστική ομάδα δούλεψαν σκληρά για να επιτευχθεί αυτό το κατόρθωμα και μάλιστα με ιδιαίτερα περιορισμένο χρόνο. Αυτά τα πράγματα δεν γίνονται μέσα σε 7-8 μήνες, τουλάχιστον όχι εύκολα.

romain_dumas_f_volkswagen_i.d._r_pikes_peak-large-8492

Πετώντας πάνω από τα σύννεφα, στον δρόμο προς τη νίκη!

Όλη η ομάδα, από τον πρώτο έως τον τελευταίο χάρηκε και συγκινήθηκε πολύ για αυτό της το κατόρθωμα. Φυσικά, το κερασάκι στην τούρτα έβαλε ο Romain Duman, που με το ταλέντο του και την εμπειρία του κέρδισε αυτό τον απαιτητικό αγώνα μήκους 20 χιλιομέτρων και με τις 156 στροφές να καραδοκούν. Να θυμίσουμε ότι ο αγώνας ξεκινάει από υψόμετρο περίπου 2.500 μέτρα και ο τερματισμός βρίσκεται στα 4.300 μέτρα!

Είναι σίγουρα τιμή για τον Γάλλο οδηγό να βρίσκεται στην λίστα με τους νικητές αυτού του πολύ ιδιαίτερου αγώνα που μετράει 102 χρόνια ιστορίας, ξεκινώντας από το 1916 με την πρώτη του εκδοχή.

Τα τεχνικά τώρα…

Πολύ καινοτόμα τεχνολογία, με ιδιαίτερη έμφαση φυσικά στην αεροδυναμική. Το βάρος του 1.100 κιλά, μαζί με τις μπαταρίες και η ισχύς να φτάνει τα 680 άλογα. Η τεχνολογία και η τεχνογνωσία που εφαρμόστηκε πάνω στο αυτοκίνητο, είναι κυριολεκτικά στην κόψη του ξυραφιού και θα καταλάβετε το γιατί…

Οι κανονισμοί του αγώνα λένε πώς αν αυτός διακοπεί, τότε το αυτοκίνητο πρέπει να φορτιστεί πλήρως εντός 20 λεπτών κι εδώ έρχεται το μυστικό των Γερμανών. Στους πρόποδες του βουνού, όπου βρίσκονταν τα service των ομάδων, η VW είχε γεννήτριες, οι οποίες λειτουργούσαν με γλυκερίνη για καύσιμο. Η γλυκερίνη παράγεται κατά την παρασκευή βιοντίζελ και όταν καίγεται δεν παράγει βλαβερές και ρυπογόνες ουσίες. Δεν είναι τοξική και είναι τελείως ακίνδυνη.

Εν τέλει

Η VW μας έδειξε, όσο κι αν δε θέλουμε να το πάρουμε απόφαση, ότι η ηλεκτροκίνηση είναι ο διάδοχος των ΜΕΚ και μάλιστα μπορούν  πολύ εύκολα να πετύχουν πολύ καλύτερες επιδόσεις. Σε όλους εμάς τους petrolheads, σίγουρα δεν αρέσει αυτό και πολύ, αλλά η απάντηση για το αν είναι καλά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δόθηκε χθες το απόγευμα από την VW, κατεβάζοντας 16 δευτερόλεπτα το ρεκόρ του Loeb και της Peugeot, κι ας είχε το 208 Τ16  πολλά περισσότερα άλογα. Έτσι έχουν τα πράγματα κύριοι, όσο κι αν δε μας αρέσει…

Απολαύστε τον Γάλλο

 

 

Facebook Comments
Alpha Tablet Ad

Πρόσφατα Άρθρα
Πρόσφατα Άρθρα

Τα Καλύτερα GIFs της Εβδομάδας

gifs28smallthumb

Τα Καλύτερα GIFs της Εβδομάδας Από το ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ...

Η Ferrari F40, στον 21ο Αιώνα…

f40smallthumb

Η Ferrari F40, στον 21ο Αιώνα... Όλοι γνωρίζουμε και...

Το Απόλυτο Τετρακοσάρι στα SUV;; Σε ποιο ποντάρετε;; (VIDEO)

suvdragracesmallthumb

Το Απόλυτο Τετρακοσάρι στα SUV;; Σε ποιο ποντάρετε;; (VIDEO)...

Δημοφιλέστερα Άρθρα

Η Ferrari F40, στον 21ο Αιώνα…

f40smallthumb

Η Ferrari F40, στον 21ο Αιώνα... Όλοι γνωρίζουμε και...

Το Απόλυτο Τετρακοσάρι στα SUV;; Σε ποιο ποντάρετε;; (VIDEO)

suvdragracesmallthumb

Το Απόλυτο Τετρακοσάρι στα SUV;; Σε ποιο ποντάρετε;; (VIDEO)...

Σκέψεις για το Ακρόπολις…

smallthumbakropolis

Σκέψεις για το Ακρόπολις... Όταν ανακοινώθηκε επίσημα την Παρασκευή...

HotHatch Banner