Post

Vanderhall Laguna

Ένα ενδιαφέρον σπορ τρίκυκλο με στυλ από την Αμερική

Η εταιρεία Vanderhall Motoring Experience με έδρα στο Utah των Η.Π.Α, παρουσίασε πρόσφατα το Laguna, ένα ανοικτό τρίκυκλο με ρετρό σχεδιασμό. Στην Αμερική, πολλές είναι οι εταιρείες που κατασκευάζουν παρόμοια τρίκυκλα σε μικρές παραγωγικές μονάδες, τα οποία στα χαρτιά δηλώνονται ως μοτοσικλέτες, όμως προσφέρουν μια ξεχωριστή οδηγική και αισθητική εμπειρία.

Vanderhall-Gallery-Laguna-231

Το Vanderhall Laguna είναι ένα σπορ όχημα ελέυθερου χρόνου ιδανικό για βόλτες με στυλ και αίσθηση ελευθερίας.

Το περίεργο όχημα είναι χτισμένο σε αλουμινένιο σασί, έχει ανθρακονημάτινο αμάξωμα και αγωνιστική ανάρτηση τύπου pushrod. Φορά ένα υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο VVTi κινητήρα 1.4 λίτρων με απόδοση 200hp και 270Nm ροπής, που είναι υπέραρκετά για ένα αμάξωμα συνολικού βάρους 703 κιλών. Την κίνηση στέλνει στον πίσω τροχό ένα αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και οι αλλαγές γίνονται από ειδικά paddles στο τιμόνι. Τα φρένα έχουν αεριζόμενους δίσκους 330mm με δαγκάνες της Brembo ενώ οι τροχοί 19 ιντσών εμπρός και 20 ιντσών πίσω φορούν φαρδιά ελαστικά χαμηλού προφίλ από την Toyo (235/35Z R19 εμπρός και 315/30Z R20 πίσω).

Οι επιδόσεις είναι ανάλογες των τεχνικών χαρακτηριστικών, με την επιτάχυνση 0-100km/h να απαιτεί 4.5 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 225km/h. Παρόλα αυτά, τέτοιες κατασκευές δε στοχεύουν τόσο στα απόλυτα νούμερα, όσο στην ξεχωριστή εμπειρία οδήγησης ενός εκκεντρικού οχήματος που έχει φτιαχτεί για να φέρνει το χαμόγελο στα χείλη του οδηγού.

Στο εσωτερικό υπάρχει χώρος αυστηρά για δύο επιβάτες με τον εξοπλισμός να περιλαμβάνει air condition, θερμαινόμενα καθίσματα, ηλεκτρική υποβοήθηση τιμονιού και ανθρακονημάτινο κάλυμμα οροφής. Το τρίκυκλο roadster κοστίζει μέχρι και $77,000 προ φόρων, μια αρκετά τσιμπημένη τιμή για ένα «παιχνίδι» ελεύθερου χρόνου, που εν μέρη δικαιολογείται από τα εξωτικά υλικά και τη μικρή παραγωγή. Απολαύστε το στο βίντεο και τις φωτογραφίες:

 

 

Vanderhall-Gallery-Laguna-51

Χάρη στο περίεργο σχήμα του, θα γυρίσει κεφάλια από όπου και αν περάσει, αποσπώντας θετικά ή αρνητικά σχόλια για την αντισυμβατική παρουσία του στο δρόμο. Ενδεικτικό είναι ότι τα πρωτότυπα της εταιρείας μαζεύουν κόσμο που έρχεται να τα θαυμάσει και να τα περιεργαστεί, στο σημείο που είναι παρκαρισμένα.

Vanderhall-Gallery-Laguna-21-plate

Σίγουρα η οδήγηση του Vanderhall δε θα είναι ό,τι πιο ευχάριστο έχουμε συναντήσει απο πλευράς άνεσης, αφού η χαμηλή θέση οδήγησης, τα ελαστικά χαμηλού προφίλ και η αγωνιστική ανάρτηση δεν έχουν φτιαχτεί για τέτοιο σκοπό. Παρόλα αυτά θα θέλαμε τόσο πολύ να βρεθούμε πίσω από το τιμόνι του για μια ξέγνοιαστη βόλτα στα αχανή τοπία της Αμερικής με λίγο παραπάνω γκάζι όπου το επιτρέπουν οι συνθήκες και ο κώδικας οδικής κυκλοφορίας!

Vanderhall-Gallery-Laguna-3

Η αισθητική του Laguna είναι εμφανώς επηρεασμένη από τα hot rods. Τα στρογγυλά φωτιστικά σώμματα και η μεγάλη εισαγωγή αέρα στο εμπρός μέρος θυμίζουν άλλες εποχές, όπως και η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης στο πλάι. Ενδιαφέρον στοιχείο είναι το ανθρακονημάτινο κάλυμμα για την οροφή που μοιάζει με καπέλο.

Vanderhall-Gallery-Laguna-15-plate

Η εταιρεία χαρακτηρίζει το πρώτο της μοντέλο ως «auto cycle» αν και στα χαρτιά δηλώνεται ως μοτοσικλέτα. Το κάθε μοντέλο χτίζεται σύμφωνα με τις απαιτήσεις του πελάτη αφού η παραγωγή θα γίνεται κατα παραγγελία με τιμές που ξεκινούν από 49.950 και φθάνουν μέχρι τα 77.000 δολλάρια.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Alpha_prothesmiaki_300x600_vr1


Πρόσφατα Άρθρα