AlphaBank_Mobile_Banking_300x250

Post

Δοκιμή: Jeep Renegade

Η επιστροφή του Θρύλου!

Γράφει ο Χάρης Θεοφράστου

Πώς σας φαίνομαι? Μαζί θα προχωρήσουμε! Τα cherokee ανήκουν στους Έλληνες!

Πώς σας φαίνομαι? Μαζί θα προχωρήσουμε! Τα cherokee ανήκουν στους Έλληνες!

 

Αγαπητοί μου αναγνώστες Επί τροχών, όπως ξέρεται « πάντα ονειρευόμουνα ένα ανοιχτό τζιπάκι». Αυτό ήταν το μεγάλο παιδικό μου όνειρο που έγινε πραγματικότητα στα 21 χρόνια μου και από τότε εξακολουθεί να μαγεύει τα όνειρά μου. Οι νεανικές μου εξορμήσεις που γίνονταν τα καυτά καλοκαίρια τις δεκαετίας του 1990 είχαν παρέα φίλους που την εποχή εκείνη οδηγούσαν τα μεγάλα 4λιτρα CJ-7 που πήγαιναν παντού. Τα επόμενα δημιουργικά χρόνια της μεγάλης Ολυμπιακής ανάπτυξης που ακολούθησαν , πολλοί Έλληνες είχανε στην κατοχή τους ένα αυτοκίνητο παντός καιρού και εδάφους ,που νομίζω πως δεν εκτιμούσαν και πολύ ! Το αποτέλεσμα της εφαρμογής του μνημονίου στην χώρα μας έθεσε αυτομάτως εκτός χρήσης όλα τα χαρισματικά αυτοκίνητα αυτού του είδους, βάζοντας και μία επιπρόσθετη ταφόπλακα επάνω τους με την επιγραφή «Φόρος Πολυτελείας».

 

00037Σήμερα, η συνύπαρξη των εταιρειών FIATCRYSLER πραγματοποιεί μία μεγάλη ανατροπή δεδομένων στον κόσμο των πολυσυζητημένων suv προσφέροντας καλύτερη απόδοση οδικής συμπεριφοράς σε συνάρτηση με επιδόσεις εκτός δρόμου που θα ζήλευαν ακόμη και τα πρωτοπόρα μοντέλα της εταιρείας. Οι νέες εκδόσεις παρουσιάστηκαν στον ειδικό τύπο [εκτός εμένα φυσικά]την περασμένη εβδομάδα, αφήνοντας καλά γενικώς σχόλια ως προς το αμάξωμα και την ποιοτική κατασκευή του οχήματος, δυσμενή μεν ως προς την τιμή απόκτησης του αυτοκινήτου που είναι ιδιαιτέρως απλησίαστη για την Ελληνική οικογένεια του μνημονίου που, πάντοτε,θα επιθυμεί ένα 14άρι πετρελαιοκίνητο όχημα με επιλεκτική τετρακίνηση για να φτάνει με ασφάλεια και σιγουριά στις εσχατιές που ονειρεύτηκε.

 

00064Θα ήθελα να σταθώ στην έκδοση Trailhawk που μου έκανε εντύπωση καθώς προσφέρει φαινομενικά [δεν το έχω οδηγήσει]τις καλύτερες δυνατότητες εκτός δρόμου στην κατηγορία του. Όντας προικισμένο από έναν σύγχρονο μειωτήρα που ακούει στο όνομα Jeep Active DriveLow, το οποίο υποπολλαπλασιάζει την σχέση μετάδοσης σε ποσοστό 20:1 το νέο jeep ξεχωρίζει όταν ο οδηγός του επιλέξει να το οδηγήσει σε μονοπάτια δύσβατα. Στην ευχέρεια του υπάρχει ακόμη ένα σύστημα τετρακίνησης το Jeep Selec-Terrain, όπου ο οδηγός έχει την ευχέρεια της επιλογής 5 διαβαθμίσεων του εδάφους ,με την περιστροφή ενός κουμπιού. Το Renegade οπτικά εκπέμπει έναν δυναμισμό με την ανατρεπτική σχεδίασή του χωρίς όμως να κρύβει τον κρυφό του χαρακτήρα που όλοι μας καταλαβαίνουμε τι σημαίνει αυτό. Οι Κοντοί πρόβολοι εμπρός και πίσω του δίνουν την δυνατότητα να σκαρφαλώνει ακόμη και σε κλίσεις 34,3 μοιρών. Για την ασφαλή επιστροφή του ,το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με το σύστημα ελεγχόμενης κατάβασης Hill-descent Control που κατεβάζει το αυτοκίνητο ακόμη και στα πιο αμφίβολα εδάφη. Η επιλογή των 17 ιντσών τροχών allterrain ανεβάζουν ακόμη λίγο την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος και του προσδίδουν κάτι από την αίγλη των «προγόνων» του. Το εσωτερικό του Renegade έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την απόλυτη ασφάλεια που χρειάζεται ένα όχημα σαν και αυτό όταν κινείται εκτός δρόμου ή σε συνθήκες όπου τα καιρικά φαινόμενα κάνουν πάρτη. Τα διάφορα gadgets νομίζω πως τα γνωρίζεται όπως είναι το σύστημα συνδεσιμότητας Uconnect, εκείνο όμως που ίσως δεν έχετε πληροφορηθεί είναι για τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα συστήματα ευστάθειας και αποτροπής ανατροπής του οχήματος , που εμφανίζονται στο ταμπλό με τα αρχικά ESC και ERM. Την ασφάλεια του αυτοκινήτου βελτιώνουν οι 6 στάνταρ αερόσακοι, καθώς και το σύστημα έλεγχου τυφλής γωνίας (Blind-Spot Monitoring), η ανίχνευση διέλευσης στο πίσω μέρος (Rear Cross Path Detection), το ενεργό cruise control και η κάμερα οπισθοπορείας ParkView με δυναμικό πλέγμα υπόδειξης θέσης για να μην χτυπάτε τα κολωνάκια όσοι από εσάς θα παρκάρετε στο ……Κολωνάκι.  

00024Ο θρύλος καλά κρατεί όπως και το μνημόνιο. Έχοντας 70 και πλέον χρόνια πείρας στην πλάτη του το νέο JeepRenegate θα αποτελεί και πάλι ένα όνειρο θερινής νυκτός για όλους εμάς που θα επιθυμούσαμε να οδηγούμε σε καθημερινή βάση ένα αυτοκίνητο που έχει διπλό χαρακτήρα και ….συμφέρει! Αναφορικά οι τιμές απόκτησης του νέου JeepRenegate ξεκινούν από τις 19.700€ και φτάνουν για την πλούσια 2.0 λιτρη τετρακίνητη έκδοση με τα 140 άλογα και το 9 τάχυτο κιβώτιο τα 33.700€ μαζί με όφελος απόσυρσης και Bonus ανταλλαγής .

 

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ 

Τύπος οχήματος: Όχημα ελεύθερου χρόνου (Sports Utility Vehicle -SUV) Εργοστάσιο κατασκευής: Melfi, Ιταλία Αμάξωμα . Διάταξη μηχανικών μερών: Κινητήρας τοποθετημένος μπροστά, εγκάρσια Μετάδοση: 4×2 ή 4×4 Κατασκευή: Αυτοφερόμενο πλαίσιο

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ—ΚΙΒΩΤΙΑ

1.4 MultiAir2 Turbo με Stop&Start (4Χ2) και Μηχανικό ή Διπλού Συμπλέκτη κιβώτιο 6 σχέσεων Κυβισμός: 1.368 κ.εκ. Ισχύς: 140 ίπποι (103 kw)/5.500 σ.α.λ. Ροπή: 230 N.m/1.750-3.250 σ.α.λ. Δυνατότητα ρυμούλκησης: 1.000 κιλά

1.4 MultiAir2 Turbo με Stop&Start (4X4) και Αυτόματο Κιβώτιο 9 σχέσεων Κυβισμός: 1.368 κ.εκ. Ισχύς: 170 ίπποι (125kw)/5.500 σ.α.λ. Ροπή: 250 N.m/2.500 – 4.000 σ.α.λ. Δυνατότητα ρυμούλκησης: 1.000 κιλά

1.6 Liter E.TORQ με Start&Stop (4X2) και Μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων Κυβισμός: 1.598 κ.εκ. Ισχύς: 110 ίπποι (81kw)/5.500 σ.α.λ. Ροπή: 152 N.m/2.500 -4.500 σ.α.λ. Δυνατότητα ρυμούλκησης: 1.000 κιλά .

1.6 Liter MultiJet II Turbodiesel με Start&Stop (4X2) και Μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων Κυβισμός: 1.598 κ.εκ. Ισχύς: 120 ίπποι (88kw)/3.750 σ.α.λ. Ροπή: 320 N.m/1.750 σ.α.λ. Δυνατότητα ρυμούλκησης: 1.000 κιλά.

2.0 Liter MultiJet II Turbodiesel with Start&Stop (4X4) και Αυτόματο Κιβώτιο 9 σχέσεων Κυβισμός: 1.956 κ.εκ. Ισχύς: 140 ίπποι (103kw)/3.750 σ.α.λ. 170 ίπποι (125kw)/3.750 σ.α.λ. Ροπή: 350 N.m/1.500-2.500 σ.α.λ. 350 N.m/1.750-2.500 σ.α.λ. Δυνατότητα ρυμούλκησης: 1.500κ.

Πήραμε τα βουνά καβάλα στο Renegade για να δούμε μιά άσπρη μέρα!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα