Post

The King Seb!

Δεν θα ξαναπεράσει τέτοιος!

Το φετινό Ράλι Ισπανίας χαρακτηρίστηκε από τόσα απρόοπτα, τόσες ατυχίες και ορισμένα καλά, που δικαίως μπορεί να πάρει το στέμμα του αγώνα της χρονιάς. Από την άλλη όμως έρχεται και η Αυστραλία. Τέλος πάντων, θα δείξει. Μια φορά πάντως η Ισπανία αποδείχθηκε ο πιο ιδιαίτερος αγώνας της χρονιάς μέχρι τώρα. Εκείνος που τον έκανε ιδιαίτερο όμως ήταν ο «κοντός». Για όσους ακούνε τον χαρακτηρισμό αυτό για πρώτη φορά εννοούμε τον μεγάλο Sebastien Loeb. Ο αλσατός πρώην οδηγός της Citroen Racing, στα 44 του χρόνια πήρε τη νίκη στο Ράλι Ισπανίας μετά από 6 χρόνια αποχής από το WRC και απέδειξε σε όλους ότι δεν υπάρχει άλλος σαν κι αυτόν. Επίσης, απέδειξε ότι το C3 είναι μια χαρά ανταγωνιστικό!

14995_Loeb-Spain-2018_974_896x504
Όλος ο αγώνας κρίθηκε στην επιλογή των ελαστικών. Σε αυτό το σημείο λοιπόν, ο Loeb έδειξε την κλάση του, επιλέγοντας την σκληρή γόμα στο χθεσινό ασφάλτινο πρωινό σκέλος, την στιγμή που όλοι οι υπόλοιποι επέλεξαν την μαλακή. Ε…το αποτέλεσμα; Κέρδισε την ειδική μήκους 16 χιλιομέτρων με διαφορά 6 δευτερολέπτων από τους Neuville, Sordo και Ogier κι έτσι πέρασε μπροστά από τον Latvala 2,6 δευτερόλεπτα. Το ίδιο έκανε και στην 16η ειδική ο «κοντός», αυξάνοντας την διαφορά του από τον Latvala στα 7,1 δεύτερα. Την ίδια ώρα ο Neuville προσπέρασε τον Evans, ενώ ο Sordo είδε το όνομα του στην 5αδα.

m_2018012284_AL
Στο δεύτερο loop ειδικών αποφάσισαν να ακολουθήσουν όλοι τον σοφό δρόμο του Loeb, βάζοντας σκληρή γόμα, «αλλά το πουλάκι είχε πετάξει». Ο Loeb μετά και την 17η ειδική διαδρομή και προτελευταία του αγώνα κατάφερε να παραμείνει πρώτος και μάλιστα στην ίδια ειδική στο donuts (το γνωστό που οδηγεί μετά στον τερματισμό) ο κινητήρας του C3 «κρέμασε», αν μου επιτρέπεται η έκφραση, και έχασε κάποια σημαντικά δευτερόλεπτα. Και όλα αυτά την ώρα που ο Ogier είχε ξεκινήσει την αντεπίθεση του. Ο «κοντός» όμως δεν πτοήθηκε επ’ ουδενί.

Αυτός ο αγώνας μπορεί να πει κανείς ότι δεν ήταν για την Toyota. Μετά την ατυχία του Tanak, ο Latvala έκανε ένα λάθος και ακούμπησε μία μπαριέρα, με αποτέλεσμα να πληγωθεί ο εμπρός αριστερός τροχός του Yaris και να πέσει έτσι στην 6η θέση γενικής. Στη συνέχεια, ο Evans κάνει τον 2ο χρόνο στην πρωτελευταία ειδική και κερδίζει την 4η θέση πίσω, από τον Dani Sordo.

m_8-AV201812262_TANAK
Επομένως, τα πάντα παίχτηκαν στην power stage. Οι δύο Seb είχαν διαφορά 3,6 δευτερόλεπτα, ενώ την ίδια ώρα ο Neuville ευρέθη στην 3η θέση, χωρίς να κάνει κάποια περίεργη κίνηση. Εν τέλει, ο Loeb έχασε 0,8 δευτερόλεπτα από τον Ogier, κερδίζοντας έτσι τον αγώνα. Όμως, ο Neuville βιάστηκε να χαρεί, καθώς ένα κλατάρισμα τον έριξε 4ο, δίνοντας έτσι την 3η θέση στον Elfyn Evans.

Τέλος, ο Ogier βρίσκεται 3 βαθμούς μπροστά (204 βαθμοί έναντι 201) από τον Neuville με τον αγώνα της Αυστραλίας να αναμένεται θρίλερ. Ο Tanak βρίσκεται τρίτος με 181 βαθμούς και πιστεύει σε ένα θαύμα που θα του χαρίσει τον τίτλο. Το σημαντικό αυτή την στιγμή είναι ότι η Toyota βρίσκεται στην 1η θέση με 331 βαθμούς, ενώ η Hyundai 2η με 319 και πιο πίσω η M-Sport με 306. Εκείνο που θα έχουμε να θυμόμαστε πάντως, είναι το κατόρθωμα του Loeb. Vive le sport λοιπόν!

Facebook Comments
Alpha Tablet Ad

Πρόσφατα Άρθρα
Πρόσφατα Άρθρα

Nissan Sunny GTi-R, ένας Υποτιμημένος Νικητής

gtirsmallthumb

Nissan Sunny GTi-R, ένας Υποτιμημένος Νικητής Εντάξει, το Nissan...

Jeep Πρεμιέρες στην Ελλάδα

jeepsmallthumb

Jeep Πρεμιέρες στην Ελλάδα Τα νέα Jeep Wrangler και...

O «Σκορπιός» σε 7 από τις πιο Όμορφες Πίστες της Ευρώπης…

abarthsmallthumb

O «Σκορπιός» σε 7 από τις πιο Όμορφες Πίστες...

Δημοφιλέστερα Άρθρα

O «Σκορπιός» σε 7 από τις πιο Όμορφες Πίστες της Ευρώπης…

abarthsmallthumb

O «Σκορπιός» σε 7 από τις πιο Όμορφες Πίστες...

9 Κρυμμένα Διαμάντια, στην Ιδιωτική Αποθήκη της Porsche…

porschelistsmallthumb

9 Κρυμμένα Διαμάντια, στην Ιδιωτική Αποθήκη της Porsche... Με...

Μια ματιά στο…όχι τόσο μακρινό μέλλον

glcsmallthumb

Μια ματιά στο...όχι τόσο μακρινό μέλλον Το ότι κάποια...

HotHatch Banner