Post

Γνωριμία: Νέα Yamaha Niken

Περισσότεροι τροχοί, περισσότερη απόλαυση

Αν μιλήσεις σε φανατικούς φίλους των δύο τροχών για μοτοσυκλέτα με τρεις ρόδες το σίγουρο είναι ότι θα σε χλευάσουν ή το λιγότερο θα σε σνομπάρουν.

2018-yamaha-niken-eu-graphite-static-009

Αυτό όμως θα αλλάξει άρδην αν βρεθούν στη σέλα της νέας Yamaha Niken και αυτό το δηλώνουμε με σιγουριά καθώς είχαμε την ευκαιρία να την οδηγήσουμε για περίπου 40 χλμ σε ορεινή διαδρομή στα πέριξ της Θεσσαλονίκης.

Όλα αυτά βέβαια έγιναν κατά τη διάρκεια του Yamaha Niken Τour που οργάνωσε με επιτυχία η Μοτοδυναμική στις δύο μεγάλες πόλης της Ελλάδος.

36495176_10215860155437815_2233677899259445248_n

16 ήταν στον αριθμό οι Niken που πήραν μέρος στο tour και στη θέα τους, μπροστά από τη μεγάλη νταλίκα της Yamaha, κολλάς λίγο καθώς είναι κάτι που δε συναντάς κάθε μέρα.

Μέχρι σήμερα, έχουμε δει να κυκλοφορούν στους δρόμους αρκετά τρίτροχα σκούτερ αλλά πρώτη φορά βλέπουμε μία εταιρεία να τολμά να βγάλει από τη γραμμή παραγωγής της μία μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού με 2 ρόδες εμπρός.

36481697_10215860155117807_8561277225876324352_n

Τα δύο διπλά ανάποδα μπλε πιρούνια μπροστά που περικλείουν τους δύο τροχούς δίνουν μία εμφάνιση βγαλμένη από ταινία επιστημονικής φαντασίας, ενώ η μάσκα της είναι άγρια και θα τολμούσα να πω, πως μου φέρνει σε κάτι το εξωγήινο.

2018-yamaha-niken-eu-graphite-detail-009

Ο όγκος του μπροστινού συστήματος δε περνάει απαρατήρητος με τίποτα και μέχρι να την καβαλήσεις έχεις την απορία αν μπορεί να στρίψει εύκολα. Από κει και πίσω, το Niken είναι ένα κανονικό, σχεδόν, Tracer 900 και αυτό από μόνο του είναι η βάση για κάτι αρκετά καλό.

Αναβαίνοντας στη σέλα της αντιλαμβάνεσαι τα έξτρα 50 κιλά της (263 κιλά πλήρες υγρών) μόνο όταν πας να τη σηκώσεις από το σταντ αλλά από εκεί και πέρα τα ξεχνάς ως δια μαγείας με το που κουμπώσεις πρώτη και ξεκινήσεις.

2018-yamaha-niken-eu-graphite-studio-001

Αμέσως σου δίνει μία αίσθηση σταθερότητας με τη θέση οδήγησης να είναι τουριστική, το φέρινγκ όμως είναι αρκετά χαμηλά τοποθετημένο και νιώθεις τον αέρα να σε αγκαλιάζει καθώς αυξάνεις ταχύτητα.

2018-yamaha-niken-eu-graphite-studio-002

Ο κινητήρας της είναι (γνωστός από το Tracer 900), ένας υγρόψυκτος τρικύλινδρος 847 κ.εκ. απόδοσης 115 ίππων στις 10.000 στρφ/λεπτό και χαρακτηρίζεται από τη σπιρτάδα του και τη γραμμικότητα του. Μέσα από το κράνος η πρώτη επαφή των τυμπάνων του αυτιού με τα κύματα ήχου που δημιουργεί η μικρή στο μέγεθος εξάτμιση της, είναι αρκετά θετική και ανεβαστική.

Στα πρώτα χιλιόμετρα μαζί της θέλεις να παίξεις πλαγιάζοντας την στη ευθεία, μία δεξιά μία αριστερά, για να πάρεις μία πρώτη αίσθηση του μπροστινού της όπου σύμφωνα με την εταιρεία μπορεί να δώσει κλίση μέχρι 45 μοίρες.

2018-yamaha-niken-eu-graphite-static-010

Αφού τελειώσει η ευθεία, και έρθει η ώρα να βγάλουμε φλας και να αρχίσουμε να ανεβαίνουμε στη φιδίσια διαδρομή προς Περιστερά, μέσω του δρόμου για Λιβάδι, το Niken βγάζει τον πραγματικό του εαυτό και ξυπνάει μέσα σου το Rossi που θα ήθελες να έχεις αλλά δυστυχώς δεν έχεις και εκεί είναι που θέλει προσοχή.

Όπως μας επισήμαναν και οι υπεύθυνοι ενημέρωσης της Yamaha, η μοτοσυκλέτα σου παίρνει εύκολα τα μυαλά  καθώς σου δίνει μία απίστευτη αίσθηση ότι στρίβει παντού και δώσε και θέλεις να αναβάσεις ρυθμό. Την πλαγιάζεις άφοβα σε μοίρες που δε θα τολμούσες να κάνεις σε δημόσιο δρόμο με άλλη μοτοσυκλέτα (τουλάχιστον για τα δικά μου δεδομένα) και με μεγαλύτερη πάντα σιγουριά ενώ εντυπωσιακός είναι ο τρόπος που περνάει επάνω από κακοτεχνίες του δρόμου.

Το μεγάλο αυτού όμως των δύο τροχών μπροστά θα το καταλάβεις όταν βρεις πάνω στη στροφή πέτρες και χώμα. Εκεί η Niken περνάει σχεδόν ατάραχη και αντιλαμβάνεσαι αμέσως το σκοπό ύπαρξη της που εκτός από μία fun to ride κατασκευή, θέλει συγχρόνως να μειώσει τις πιθανότητες ο αναβάτης της να μετράει χαλίκια σερνόμενος στην άσφαλτο.

2018-yamaha-niken-eu-graphite-studio-005

Επιπλέον, το Niken διαθέτει τρεις επιλογές χαρτογράφισης του κινητήρα, cruise control και traction control με δυο επίπεδα παρέμβασης και δυνατότητα απενεργοποίησης.

To 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων της διαθέτει quickshifter για γρήγορα κατεβάσματα ενώ τα φρένα της είναι αρκετά δυνατά και τα πατάς χωρίς το φόβο να σου γλιστρήσει το μπροστινό. Η θέση του οδηγού είναι πολύ άνετη, αλλά θα τη βρουν ψηλή (820 χλστ.) αναβάτες μετρίου αναστήματος. Το ρεζερβουάρ των 18 λίτρων της προσφέρει αυτονομία πάνω από 250 χλμ.

Φτάνοντας στο σημείο απ’ όπου αρχίσαμε το tour, και αφού θέσαμε τη Niken στο σταντ της κάναμε τον απολογισμό της δομικής μας. Η Niken είναι μία μοτοσυκλέτα ξεχωριστή που όμοια της δεν υπάρχει στην αγορά και προσφέρει απλόχερα οδηγική απόλαυση με αυξημένα επίπεδα ασφάλειας, όσον αφορά τη πτώση.

Θέλεις λίγο χρόνο για να εξοικειωθείς πλήρως μαζί της αλλά μετά θα την απολαύσεις. Για το αν και κατά πόσο είναι ευέλικτη μέσα στη πόλη σε καθημερινή χρήση, λόγω του όγκου και του έξτρα βάρους της, δεν είχαμε τη δυνατότητα να το δούμε αλλά σίγουρα είναι για να πάρεις μαζί της τα βουνά ή ακόμα και τις πίστες.

Η τιμή της ξεκινάει από τα 15.900 ευρώ, ποσό αρκετά πάνω από αυτό που θα δώσει κάποιος για να πάρει μία Tracer 900 αλλά ο έξτρα τροχός, η προηγμένη σχεδίαση πολλαπλών τροχών με κλίση (LMW) και το σύστημα διεύθυνσης Ackermann που σου προσφέρει έχουν το ανάλογο κόστος που μεταφράζεται σε αυξημένη ασφάλεια και μέγιστη απόλαυση στις στροφές.

 

 

Facebook Comments
Alpha Tablet Ad

Πρόσφατα Άρθρα
Πρόσφατα Άρθρα

Τέσσερις γενιές από BMW M3 κοντράρονται στη πίστα (video)

m3

Τέσσερις γενιές από BMW M3 κοντράρονται στη πίστα (video)...

Δυστηχώς, το Νέο Suzuki Jimny δεν τα Πήγε και Τόσο Καλά στο Crash Test… (video)

ezgif-2-a8b4a7fd22

Δυστηχώς, το Νέο Suzuki Jimny δεν τα Πήγε και...

Δείτε Ένα Γκαράζ Γεμάτο Hypercars! (video)

Πολύ το carbon fiber εκεί μέσα...

Δείτε Ένα Γκαράζ Γεμάτο Hypercars! (video) Πολύ το carbon...

Δημοφιλέστερα Άρθρα

Οι Εμβληματικές Lamborghini Espada & Islero Γιορτάζουν τα 50στα Γενέθλια τους με ένα Μαγευτικό Grand Tour!

espadaislerosmallthumb

Οι Εμβληματικές Lamborghini Espada & Islero Γιορτάζουν τα 50στα...

RS3 Sportback ταπεινώνει Lamborghini Aventador! Πως;; (Video)

rs3lambosmalltumb

RS3 Sportback ταπεινώνει Lamborghini Aventador! Πως;; (Video) Με την...

51ο Rally ΔΕΘ – Νικητές οι Σωκράτης Τσολακίδης και Χάρης Δήμος!

51dethsmallthumb

51ο Rally ΔΕΘ - Νικητές οι Σωκράτης Τσολακίδης και...

HotHatch Banner