Post

Γνωριμία: Νέο Dacia Dokker Van

Πρακτικό, άνετο και οικονομικό

Το να είσαι ελεύθερος επαγγελματίας τη σήμερον ημέρα είναι εξαιρετικά δύσκολο, για τους πολλούς και γνωστούς λόγους που όλοι λίγο πολύ ξέρουμε.

Έτσι, εκτός από το κράτος που έχει να «αντιμετωπίσει» κάποιος, συναντάει και εξαιρετικά δυνατό ανταγωνισμό και γι’ αυτό οι επιλογές που θα κάνει, τόσο όσων αφορά την αγορά εργαλείων αλλά και μεταφορικού μέσου, πρέπει να είναι σωστές από άποψη ποιότητας άλλα και τιμής.

Και κάπου εδώ έρχεται η πρόταση της Dacia, που στοχεύει ώστε το νέο Dokker Van να γίνει ο πιστός συνεργάτης του επαγγελματία.

6 (Αντιγραφή)

Το μικρό Van, βρέθηκε για λίγο στα χέρια μας για να το γνωρίσουμε από κοντά και να το αξιολογήσουμε.

Αρχικά, θα εφοδιάζεται με δύο πετρελαιοκίνητα σύνολα 1.5 dCi Euro 6, απόδοσης 75 και 90 ίππων με τη ροπή να κυμαίνεται στα 200 και 220 Nm αντίστοιχα.

Η κατανάλωση που δίνει ο κατασκευαστής και για τις δύο εκδόσεις είναι 4,1 λίτρα τα 100 χλμ, σε μικτές συνθήκες οδήγησης. Το αυτοκίνητο που είχαμε στα χέρια μας φορούσε το δυνατό κινητήρα με τους 90 ίππους.

4 (Αντιγραφή)

Γνώριμος και έχοντας αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις από τα επιβατικά της οχήματα, φαντάζει ικανός να κινήσει άνετα τα 1.956 κιλά μεικτού βάρους του οχήματος, που μπορεί να μεταφέρει, δηλαδή 753 κιλά ωφέλιμο φορτίο μαζί με τον οδηγό.

2 (Αντιγραφή)

Το Dokker, εκμεταλλευόμενο την εμπειρία των μηχανικών του group Renault, είναι ιδιαίτερα πρακτικό και χρηστικό. Διαθέτει δύο ασύμμετρες πόρτες πίσω με άνοιγμα 180 μοιρών και μία συρόμενη στη δεξιά πλευρά, ενώ προαιρετικά μπορεί να προστεθεί και μία συρόμενη στην αριστερή πλευρά.

Dacia-Dokker_Van-2013-1024-1b

Ο ωφέλιμος όγκος χώρου φόρτωσης ξεκινάει από τα 3,3 κυβικά μέτρα και με το μεταλλικό διαχωριστικό πλέγμα και το αναδιπλούμενο κάθισμα συνοδηγού (Dacia Easy Seat) φτάνει τα 3,9 κ.μ. ενώ αντίστοιχα το μήκος της κλούβας ξεκινάει από τα 1,9 μέτρα και φτάνει τα 3,11 μέτρα.

Οι εξωτερικές διαστάσεις του Dokker είναι αρκετά κομπάκτ και βοηθάνε στη μετακίνηση μέσα στη πόλη. Το μήκος του είναι 4.363 χλστ ενώ το πλάτος φτάνει τα 1.751 χλστ.

Dacia-Dokker_Van-2013-1024-18

Το εσωτερικό του, είναι σπαρτιάτικο με σκληρά πλαστικά αλλά συγχρόνως ευχάριστο, φωτεινό και με πολλές θήκες για μικροαντικείμενα.

Οι αποθηκευτικοί χώροι για μικροαντικείμενα δε λείπουν ενώ ιδιαίτερα χρηστικό είναι το Dacia Easy Seat, το αναδιπλούμενο κάθισμα του συνοδηγού δηλαδή που ακόμα και αν δεν έχουμε μακριά αντικείμενα να μεταφέρουμε χρησιμεύει σα τραπεζάκι.

Στο δρόμο, χωρίς φορτίο, το Dokker δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από ένα απλό επιβατικό. Κινείτε άνετα τόσο σε επαρχιακό όσο και σε εθνικό δίκτυο με μόνο παράπτωμα τη μειωμένη ηχομόνωση που προσφέρει.  Το τιμόνι είναι σφιχτό και άμεσο και συνεισφέρει τα μέγιστα στη σωστή του συμπεριφορά στο δρόμο.

5 (Αντιγραφή)

Δυστυχώς δεν είχαμε τη δυνατότητα, λόγο της σύντομης χρονικά δοκιμής μας, να δοκιμάσουμε το Van της Dacia με φορτίο για να δούμε πως συμπεριφέρεται και πως επηρεάζεται η κατανάλωση του.

Στο τομέα του εξοπλισμού, η Dacia προσφέρει το επαγγελματικό της όχημα με αρκετά πλούσιο εξοπλισμό στο βασικό πακέτο όπως, σύστημα Start-Stop, ESP, ASR, Hill Start Assist, ηλεκτρικά παράθυρα, πρόγραμμα οδήγησης ECO, Υπολογιστή ταξιδιού, κανονική ρεζέρβα και χειριστήρια στο τιμόνι.

Ένα από τα ατού του Dokker και ίσως το σημαντικότερο είναι και η τιμή του. Η βασική έκδοση με τον κινητήρα diesel των 75 ίππων ξεκινάει από τα 12,141 ευρώ + 2,649 ευρώ ο Φ.Π.Α. ενώ με τον κινητήρα των 90 ίππων ξεκινάει από τα 12.716 ευρώ + 2.774 ευρώ ο Φ.Π.Α.

3 (Αντιγραφή)

Τέλος, η Dacia προσφέρει πενταετή ή 100.000 χλμ εγγύηση και οδική βοήθεια για το αυτοκίνητο της και έξη χρόνια αντισκωριακή εγγύηση.

1 (Αντιγραφή)

Από τη σύντομη επαφή μας με το Dokker, μας άρεσε το λιτό αλλά ευχάριστο εσωτερικό του, η πρακτικότητα του καθίσματος του συνοδηγού και ο ζωηρός κινητήρας των 90 ίππων. Θα θέλαμε όμως να έχουμε περισσότερο χρόνο μαζί του για να το αξιολογήσουμε καλύτερα.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας: τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος 1.461cc
Ισχύς: 90 ps στις 4.000 rpm
Ροπή: 220 Nm στις 1.750 rpm
Κιβώτιο Ταχυτήτων: μηχανικό 5 σχέσεων
Κίνηση: στους εμπρός τροχούς
Επιτάχυνση 0-100 km/h: – δευτερόλεπτα
Τελική ταχύτητα: – km/h
Μέση κατανάλωση: 4,1 lt/100 km (τιμές κατασκευαστή)
Εκπομπές CO2: 108 g/km
Διαστάσεις (μήκος – πλάτος – ύψος) : 4.363 x 1.751 x 1.809 mm
Χώρος αποσκευών: 3,3/3,9 cm3
Βάρος: 1.956 kg (Μικτό) 

Facebook Comments
Alpha Tablet Ad

Πρόσφατα Άρθρα
Πρόσφατα Άρθρα

Πλησιάζει το Τέλος του Χειρόφρενου;

xeirofrenosmallthumb

Πλησιάζει το Τέλος του Χειρόφρενου; Μέσα από τόσες επαναστατικές...

Πωλείται η McLaren P1 του Jenson Button!

Με πολλά καλούδια...

Πωλείται η McLaren P1 του Jenson Button! Με πολλά...

Τέσσερις γενιές από BMW M3 κοντράρονται στη πίστα (video)

m3

Τέσσερις γενιές από BMW M3 κοντράρονται στη πίστα (video)...

Δημοφιλέστερα Άρθρα

Οι Εμβληματικές Lamborghini Espada & Islero Γιορτάζουν τα 50στα Γενέθλια τους με ένα Μαγευτικό Grand Tour!

espadaislerosmallthumb

Οι Εμβληματικές Lamborghini Espada & Islero Γιορτάζουν τα 50στα...

RS3 Sportback ταπεινώνει Lamborghini Aventador! Πως;; (Video)

rs3lambosmalltumb

RS3 Sportback ταπεινώνει Lamborghini Aventador! Πως;; (Video) Με την...

51ο Rally ΔΕΘ – Νικητές οι Σωκράτης Τσολακίδης και Χάρης Δήμος!

51dethsmallthumb

51ο Rally ΔΕΘ - Νικητές οι Σωκράτης Τσολακίδης και...

HotHatch Banner