AlphaBank_Mobile_Banking_300x250

Post

Τα νέα Επί Τροχάδην

Η Κυριακάτικη εβδομαδιαία σύντομη ενημέρωσή σας

Ο Μάρτιος έφυγε και μπήκαμε αισίως στον Απρίλιο. Η τελευταία εβδομάδα του «γδάρτη και παλουκοκαύτη» όπως σωστά τον αποκαλούμε είχε λίγο παρασκήνιο από Formula 1 και αρκετά νέα μοντέλα που έκαναν την εμφάνισή τους στην απέναντι όχθη του Ατλαντικού και συγκεκριμένα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης. Αυτά και άλλα νέα από την αυτοκίνηση επιτροχάδην παρακάτω.

Ένα λογισμικό έκανε όλη τη δουλειά

Στο Grand Prix της Αυστραλίας η Ferrari (και συγκεκριμένα ο Vettel) ήταν αυτή που γέλασε τελευταία καθώς σύμφωνα με τη Mercedes ένα πρόβλημα στο λογισμικό δεν επέτρεψε στο Hamilton να κόψει το χαμόγελο του Γερμανού.

maxresdefault

Στη Mercedes πάντως πιστεύουν πως ο Βρετανός έχει στα χέρια του όλα εκείνα τα εργαλεία που χρειάζονται για να αποδείξει στον Vettel ότι έχει το πλεονέκτημα.

Θα έκλεινε την τηλεόραση

Ο Max Verstappen, της Red Bull, δεν έμεινε και πολύ ευχαριστημένος από το Grand Prix της Αυστραλίας (φταίει λίγο και η έκτη θέση που κατέλαβε) και δήλωσε πως αν ήταν τηλεθεατής θα έκλεινε την τηλεόρασή του καθώς το θέαμα που προσέφεραν οι ομάδες δεν ήταν καλό.

Ελπίζω μόνο μη του μπουν ιδέες και αποφασίσει να προσφέρει θέαμα με εμβολισμούς.

Του έκρυβε τον ήλιο

Ο Φιλανδός Kimi Raikkonen, είναι ίσως o μοναδικός οδηγός που «συμπάθησε» το σύστημα προστασίας Halo. O λόγος; Όπως ο ίδιος δήλωσε, το Halo έκανε σκιά και δεν τον χτυπούσε ο ήλιος στα μάτια με αποτέλεσμα να έχει καλύτερη ορατότητα στον αγώνα της Αυστραλίας.

Γνήσιος Iceman.

Πιέζοντας για το πρωτάθλημα

Ο Βέλγος οδηγός της Hyundai Theirry Neuville είχε ένα τρομακτικό ατύχημα όταν κατά τη διάρκεια δοκιμών έχασε τον έλεγχο και έπεσε με το αγωνιστικό του από μία γέφυρα ύψους πάνω από πέντε μέτρα.

5abbb55bcd702f0c1a93430a

Ευτυχώς, η ασφάλεια που διαθέτουν τα WRC Cars αποδείχθηκε κορυφαία για άλλη μία φορά καθώς το πλήρωμα βγήκε μέσα από το αυτοκίνητο χωρίς τραυματισμούς.

Έγιναν ανάρπαστα

Δεν πέρασαν και πολλές μέρες που το Rimac C_Two έκανε την εμφάνισή του στη διεθνή έκθεση της Γενεύης και σύμφωνα με τους υπεύθυνους της κροατικής εταιρείας, και τα 150 αντίτυπα που είναι στο πρόγραμμα να κατασκευαστούν έχουν βρει κιόλας ιδιοκτήτη.

Rimac-C_Two-2020-1024-02-e1520511649904

Λίγο τα 1.888 hp ισχύς που διαθέτει και οι εκπληκτικές επιδόσεις του και λίγο η «διαφήμιση» (έστω και άθελά του) που έκανε ο Richard Hammond με το ατύχημα που είχε, ήταν αρκετά για τη διαφαινόμενη εμπορική επιτυχία του ηλεκτρικού supercar.

Άλλωστε, τα περίπου 2 εκατομμύρια ευρώ που κοστίζει δεν είναι και πολλά…….

Συγχώνευση στα σκαριά;

Σύμφωνα με πηγές του ειδησεογραφικού πρακτορείου Bloomberg, η Renault και η Nissan συζητούν το ενδεχόμενο μίας συγχώνευσης σε μία εταιρεία.

Δεν προκαλεί και έκπληξη καθώς η Renault κατέχει το 43% της Nissan και η δεύτερη έχει στα χέρια της το 15% των μετοχών της γαλλικής εταιρείας και τον Carlos Ghosn να είναι το μεγάλο αφεντικό και των δύο.

Η Bugatti δεν ενδιαφέρεται για τα ρεκόρ ταχύτητας;

Ο CEO της Bugatti, Stefan Winkelmann δήλωσε πρόσφατα πως δεν είναι στις προτεραιότητες του να «κυνηγήσει» με την Chiron το ρεκόρ ταχύτητας του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής που κατέχει η Koenigsegg Agera RS.

Bugatti-Chiron-52-e1456766844274-1024x550

Άλλωστε, οι πωλήσεις των 1.500 hp αυτοκινήτου πηγαίνουν πολύ καλά και δεν χρειάζεται να αποδείξει τίποτα για να έχει καλύτερη εμπορική πορεία.

Είναι βιώσιμη η μαζική παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων σήμερα;

Σύμφωνα με τον Harald Krüger, διευθύνων σύμβουλο της BMW, η μαζική παραγωγή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν είναι ακόμα βιώσιμη και θα πρέπει να περιμένουν μερικά χρόνια ακόμα για να είναι το ίδιο επικερδής με τα αυτοκίνητα που έχουν κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Η μάχη των Diesel 

Η Volkswagen, θέλοντας να καθησυχάσει το αγοραστικό κοινό της Γερμανίας (κάτι ανάλογο είχε ανακοινώσει και η BMW αλλά και άλλες εταιρείες) και να μη γυρίσει την πλάτη του, φοβούμενο κάποια μελλοντική απαγόρευση, στους κινητήρες πετρελαίου δίνει εγγύηση επαναγοράς των Diesel μοντέλων τους σε περίπτωση που η πόλη που ζουν οι εργάζονται απαγορεύσει την κυκλοφορία τους.

Η προσφορά ισχύει για 3 χρόνια, για νέα ή μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που θα αγοραστούν από επίσημη αντιπροσωπία της εταιρείας μέχρι το τέλος του 2018.

Το νέο RAV 4 έκανε την εμφάνισή του

Ένα από τα πρώτα του είδους των SUV που εμφανίστηκαν στους δρόμους ήταν το RAV 4 της Toyota.

2019-toyota-rav4

To ιαπωνικό αυτοκίνητο, που έκανε την εμφάνιση του στη Νέα Υόρκη, πατάει επάνω στη νέα πλατφόρμα, Toyota New Global Architecture (TNGA) της εταιρείας και διαθέτει μία πιο επιθετική εμφάνιση.

Το Subaru Forester μεγάλωσε

Στη Νέα Υόρκη έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή του και το νέο Subaru Forester το οποίο πατάει επάνω στη νέα πλατφόρμα Subaru Global Platform και διαθέτει μεγαλύτερο μεταξόνιο και κατά συνέπεια μεγαλύτερες διαστάσεις και χώρους στην καμπίνα των επιβατών.

2019-subaru-forester

Ο Boxer παραμένει στη θέση του.

Ηλεκτρικό κλασικό Mini

H Mini παρουσίασε στη Νέα Υόρκη ένα αναπαλαιωμένο Mini Couper το οποίο όμως είναι ηλεκτροκίνητο και φοράει το νέο «ηλεκτρικό» σήμα της βρετανικής εταιρείας.

classic-mini-electric

Η Mini δεν έδωσε λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου της, αλλά όπως μπορούμε να δούμε από την φώτο είναι πανέμορφο και μίνι.

Porsche vs Tesla

H Porsche επενδύει πολλά στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με την Mission E να αποτελεί το πρώτο δείγμα γραφής της γερμανικής εταιρείας στον ηλεκτρικό κόσμο.

S15_0828_fine

Οι περισσότεροι θα σκέφτηκαν λογικά ότι η Mission E θα βρεθεί απέναντι από το Model S της Tesla, κάτι τέτοιο όμως δεν ισχύει σύμφωνα με τον CEO της Porsche καθώς η αμερικάνικη εταιρεία δεν αποτελεί σημείο αναφοράς για αυτούς.

Ε, σίγουρα κάτι θα απαντήσει και ο Elon Musk.

Καλημέρα και καλή Κυριακή να έχουμε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Skoda
Πρόσφατα Άρθρα