Post

Τα νέα Επί Τροχάδην

Η Κυριακάτικη εβδομαδιαία σύντομη ενημέρωσή σας

Δυστυχώς η τελευταία Κυριακή του καλοκαιριού είναι εδώ, και η πιο ξένοιαστη εποχή του χρόνου μας αποχαιρετάει σιγά σιγά. Διακοπές τέλος και επιστροφή στην καθημερινότητα. Και επειδή για κάποιους η ενημέρωση για να νέα της αυτοκίνησης ήταν αδύνατη στις ερημικές παραλίες, ας δούμε Επί Τροχάδην τις σημαντικότερες ειδήσεις του Αυγούστου.

Είπε το αντίο ο Alonso

Ίσως κάποιοι να το περίμεναν και κάποιοι άλλοι να ήλπιζαν σε μια δυναμική επιστροφή του Ισπανού στις νίκες, αλλά το γεγονός είναι πως από το 2019 ο Μεγάλος Alonso δε θα βρίσκεται στη Formula 1 καθώς ο ίδιος ανακοίνωσε την αποχώρησή του.

image16x9.img.1536.high

Ανύπαρκτο θέαμα, μηδενικές προσπεράσεις και έλλειψη μεγάλων οδηγών……Κάτι πρέπει να αλλάξουν εκεί στη Formula 1.

Ισπανός στη θέση του Ισπανού

Ο 23 χρονος Ισπανός Carlos Sainz, θα είναι ο αντικαταστάτης του Fernando Alonso στη McLaren καθώς υπέγραψε συμβόλαιο για τα επόμενα δύο χρόνια με τη βρετανική ομάδα.

O δεύτερος οδηγός ποιος θα είναι;

O Gasly στους ταύρους

Το κενό του Daniel Ricciardo στη Red Bull Racing για το 2019 θα καλύψει ο Pierre Gasly καθώς o 22 χρονος Γάλλος υπέγραψε συμβόλαιο με την αυστριακή ομάδα.

P-20170509-01630_news

Δύο νέοι αλλά πολλά υποσχόμενοι οδηγοί θα οδηγούν για τη Red Bull την επόμενη σεζόν, ενώ θα έχουν στην πλάτη τους και τους νέους κινητήρες της Honda.

Τέλος για Mi.To

Ήταν αναμενόμενο το τέλος του μικρότερου μοντέλου στην γκάμα της Alfa Romeo αλλά όπως όλα δείχνουν αυτό θα έρθει λίγο νωρίτερα(περισσότερα εδώ).

ALFA-ROMEO-MITO-0

Στις αρχές του 2019, η Alfa Romeo θα τερματίσει τη παραγωγή της Mito και το πιο προσιτό οικονομικά μοντέλο της ιταλικής φίρμας θα μπει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.

Θύμα της αποστροφής του αγοραστικού κοινού για τα τρίπορτα μοντέλα ή απλά γέρασε;

Να περιμένουμε και ανοιχτή έκδοση;

Ένα από τα νέα μοντέλα της Alfa Romeo που θα κάνουν την εμφάνιση του τα επόμενα χρόνια θα είναι και η GTV. Σύμφωνα με φήμες, το ιταλικό μοντέλο είναι πολύ πιθανό να έχει και ανοιχτή έκδοση (Spider)(περισσότερα εδώ) η οποία θα παρουσιαστεί αμέσως μετά την coupe.

Τα 600 άλογα από το υβριδικό σύνολο που πιθανολογείται ότι θα έχει η GTV σίγουρα προκαλούν ίλιγγο, αλλά κάτι προσιτά οικονομικό θα υπάρχει στην γκάμα;

Επιστρέφει το Isetta

To μικροσκοπικό αυτοκίνητο που είχε παρουσιάσει η BMW to 1956 επιστρέφει αλλά εξ ηλεκτρισμένο.

microlino_fraumunster_web_001.jpg.860x0_q70_crop-scale

Την αναβίωση του γερμανικού αυτοκινήτου ανέλαβε μία ελβετική εταιρεία, η Micro Mobility Systems, όπου με τη βοήθεια της ιταλικής και έμπειρης Tazzari θέλει να κατασκευάζει 5.000 ηλεκτρικά Microlino (έτσι θα το ονομάσει).

Στόχος αν μη τι άλλο εφικτός καθώς ήδη οι προπαραγγελίες έχουν φτάσει τις 6.500 (περισσότερα εδώ).

Punto;

Τέλος εποχής για ένα από τα πιο επιτυχημένα εμπορικά μοντέλα στην ιστορία της Fiat αλλά και της αυτοκίνησης.

m1cykhebaq5n

Το αειθαλές Punto μετά από 24 χρόνια παρουσίας και hot εκδόσεων, όπως το GT και τα Abarth μοντέλα, θα ρίξει τίτλους τέλους με τον αντικατάσταση του να είναι ακόμα στον αέρα.

Μπορεί εμφανισιακά να μη γέρασε, τεχνολογικά όμως έμεινε πίσω. Ας ελπίσουμε να επιστρέψει γρήγορα.

Αν έχεις χρήμα…..

Ο Lawrence Stroll, πατέρας του Lance Stroll, οδηγού της Williams, αγόρασε την ομάδα της Force India στην F1. Αυτή ήταν μία σημαντική κίνηση για την διάσωση της ομάδας αλλά και για την παραμονή του Stroll στα σαλόνια της Formula 1.

Θα έχουμε αλλαγές στους οδηγούς της Williams το 2019(περισσότερα εδώ);

Η Toyota καλεί Subaru-Mitsubishi στο WRC

To WRC έχει αρχίσει να παίρνει τα πάνω του και η επιστροφή στο καλεντάρι των αγώνων του ράλι Ιαπωνίας ίσως ανοίξει την όρεξη και σε άλλους κατασκευαστές από τη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου βλέπε SubaruMitsubishi. Τουλάχιστον αυτό ελπίζει το αφεντικό της Toyota, Akio Toyoda (περισσότερο εδώ), η ομάδα του οποίου είναι η μοναδική ιαπωνική στο WRC.

Και δεν είναι μόνος του να προσθέσω.

1.000.000 SUVs

Τόσα έχουν βγει μέχρι σήμερα από τα εργοστάσια της Skoda και συνεχίζουν.

skoda-builds-one-millionth-suv

Το Yeti έκανε την αρχή το 2009 και τα Kodiaq (η δοκιμή μας εδώ)και Karoq έχουν πολύ μέλλον μπροστά τους.

Ατμοσφαιρική και εξωπραγματική

To Hypercar της Aston Martin, που ακούει στο όνομα Valkyrie, είναι εξωπραγματικό. Αν και πάνω του διαθέτει τη τελευταία λέξη της τεχνολογίας και μηχανικής, ο κινητήρας παραμένει ατμοσφαιρικός και αποστρέφεται τα τούρμπο.

aston-martin-valkyrie-power-output

Ο V12 κινητήρας των 6,5 λίτρων της Cosworth, αποδίδει 1.130 hp και μπορεί να περηφανεύεται πως είναι ο ισχυρότερος ατμοσφαιρικός κινητήρας για αυτοκίνητο δρόμου που κατασκευάστηκε.

Η νέα γενιά Opel

H γερμανική εταιρεία παρουσία το Opel GT X Experimental, ένα concept που μας δείχνει τη φιλοσοφία που θα ακολουθήσουν τα επόμενα μοντέλα της εταιρείας.

opel-gt-x-experimental

Πρακτικό, compact και λέγε με νέο Corsa;

Ήρθε η νέα BMW Z4

Παρουσιάστηκε και επίσημα η νέα BMW Z4, ένα αυτοκίνητο με το οποίο η γερμανική εταιρεία θέλει να επαναπροσδιορίσει τα roadsters.

BMW-Z4_M40i_First_Edition-2019-1024-04

H Z4 M40i First Edition έκανε την εμφάνιση της στο Pebble Beach και είναι εντυπωσιακή.

Και Bugatti και Div(a)o

H Bugatti, έδειξε τα δόντια της και παρουσίασε τη νέα Divo με τα 1.500 άλογα. Η Divo, ουσιαστικά είναι μία Chiron που φοράει ένα νέο αεροδυναμικό κουστούμι ειδικά σχεδιασμένο για να μπορεί το πανίσχυρο supercar να στρίβει.

Bugatti-Divo-2019-1024-0a

40 αντίτυπα, 5.000.000 ευρώ, 1.500 hp, 1.600 Nm ροπής και αεροδυναμικά βοηθήματα. Τρέμε Κoenigsegg ή Nurburgring;

Πράσινη κόλαση στη πράσινη κόλαση

Η Lamborghini παρουσίασε και επίσημα το νέο της σκληροπυρηνικό δημιούργημα που ακούει στο όνομα Aventador SVJ. Πριν καλά καλά παρουσιαστεί, η Ιταλίδα κατέρριψε το ρεκόρ του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής στο Nurburgring, που κρατούσε η Porsche 911 GT2 RS, γράφοντας χρόνο 6:44:97.

Lamborghini-Aventador_SVJ-2019-1024-0b

6,5 λίτρα, V12, 770 hp, 720 Νm ροπής, 1.525 κιλά είναι τα νούμερα που χαρακτηρίζουν το ιταλικό υπεραυτοκίνητο. 0-100 σε 2,8 δευτ. και 0-200 σε 8,6 δευτ. πόσοι άνθρωποι αντέχουν;

Μαχητής

Τι να πεις για τον άνθρωπο Niki Lauda. Βγήκε ζωντανός από το τρομακτικό ατύχημα με το μονοθέσιο του και ανάρρωσε σε χρόνο ρεκόρ για να διεκδικήσει το πρωτάθλημα του 1976.

1022.6666666666666x767__origin__0x0_Niki_Lauda2-700x367

Και τώρα, στα 69 του χρόνια, υποβλήθηκε σε μεταμόσχευση πνεύμονα και βγήκε για άλλη μια φορά νικητής.

Παράδειγμα μαχητικότητας.

Καλή Κυριακή, και πάντα οδηγούμε με προσοχή.

Facebook Comments
Alpha Tablet Ad

Πρόσφατα Άρθρα
Πρόσφατα Άρθρα

Ο Mika Hakkinen – με McLaren F1 GTR – στην Laguna Seca…

mikasmallthumb

Ο Mika Hakkinen - με McLaren F1 GTR -...

Παρ’ολίγον Τραγωγία στο Baja 1000 – με τον Alexander Rossi και έναν Fan… (VIDEO)

baja100smalthumb

Παρ'ολίγον Τραγωγία στο Baja 1000 - με τον Alexander...

Έχετε Δει Καλύτερο Donut;

audis3smallthumb

Έχετε Δει Καλύτερο Donut; Ο πρωταγωνιστής του βίντεο, είναι...

Δημοφιλέστερα Άρθρα

Παρ’ολίγον Τραγωγία στο Baja 1000 – με τον Alexander Rossi και έναν Fan… (VIDEO)

baja100smalthumb

Παρ'ολίγον Τραγωγία στο Baja 1000 - με τον Alexander...

Και 6ο ο Ogier!

Αλλά και η Toyota respect

Και 6ο ο Ogier! Αλλά και η Toyota respect...

O «Σκορπιός» σε 7 από τις πιο Όμορφες Πίστες της Ευρώπης…

abarthsmallthumb

O «Σκορπιός» σε 7 από τις πιο Όμορφες Πίστες...

HotHatch Banner