Post

Τα νέα Επί Τροχάδην

Η Κυριακάτικη εβδομαδιαία σύντομη ενημέρωσή σας

Τελευταία Κυριακή του Ιανουαρίου και έχουμε αγωνιστική δράση με την έναρξη του WRC στο μαγευτικό Μόντε Κάρλο, ενώ είμαστε εν αναμονή των παρουσιάσεων των φετινών μονοθεσίων στη Formula 1. Για να δούμε επιτροχάδην τί έγινε μέσα στην εβδομάδα που μας πέρασε.

Δίαιτα τέλος

Η FIA θα θέσει για το 2019 ένα κατώτατο όριο βάρους για τους οδηγούς ούτως ώστε να μην τιμωρούνται οι μεγαλόσωμοι και βαρύτεροι οδηγοί. Το ελάχιστο συνολικό βάρος καθίσματος-οδηγού θα υπολογίζεται ότι θα ανέρχεται στα 80 κιλά και το συνολικό βάρος του μονοθεσίου θα αυξηθεί κατά 6 κιλά και θα φτάνει τα 740 κιλά.

O Alonso δοκιμάζει

Ο Ισπανός δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στη Formula 1, Fernando Alonso, δοκιμάζει την τύχη του και σε άλλες κατηγορίες αγώνων και μετά από τον αγώνα της Ιντιανάπολις, πήρε μία γεύση από τις 24 Hours at Daytona.

fernando-alonso-daytona-24-hours_4200799

Αυτή ήταν μία μικρή προπόνηση του Ισπανού για τις 24 Hours of LeMans, ενώ ο ίδιος δήλωσε πως δε θα έλεγε όχι στο να αγωνιστεί και σε κάποιον αγώνα του πρωταθλήματος Nascar.

Λες να μας τον πάρουν οι Αμερικάνοι;

Ηλεκτρικά φορτηγά από την Volvo

H Volvo έχει μακρά παράδοση στην κατασκευή φορτηγών και σίγουρα δε θέλει να μένει πίσω στις εξελίξεις. Έτσι, μετά την παρουσίαση και την όπως φαίνεται καλή πορεία των παραγγελιών του ηλεκτρικού φορτηγού της Tesla, η σουηδική εταιρεία ανακοίνωσε και αυτή πως μέσα στο 2019 θα έχει έτοιμο ένα αμιγώς ηλεκτρικό φορτηγό.

Ο ανταγωνισμός μεγαλώνει.

Γιατί αργεί το Model 3;

Ενώ η Tesla περηφανεύεται ότι κατασκευάζει 1.000 Model 3 την εβδομάδα, μία είδηση έριξε τη μετοχή της. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του CNBC, ο λόγος που καθυστερούν οι παραδώσεις του μικρού ηλεκτρικού οχήματος της Tesla είναι η αξιοπιστία και η ασφάλεια των μπαταριών που χρησιμοποιεί.

social-m3-meta

To Model 3 είναι ένα σημαντικό αυτοκίνητο για την αμερικάνικη εταιρεία καθώς η εμπορική του πορεία θα κρίνει το μέλλον της και σίγουρα ο Musk μόνο τέτοια στραβοπατήματα δε θέλει.

Και τα 100 ήταν αχρείαστα 

Το 2016, η γνωστή από τις ταινίες του Χόλιγουντ, αστυνομία του L.A. ή κοινώς L.A.P.D. έδωσε αρκετά εκατομμύρια για να πάρει 100 ηλεκτρικά BMW i3 αλλά όπως όλα δείχνουν, δεν τους ήταν και τόσο χρήσιμα τελικά.

bimmer

Ύστερα από εσωτερική έρευνα που έγινε, ανακάλυψαν πως πολλά από τα αυτοκίνητα δεν χρησιμοποιούνταν καθόλου ή τα χρησιμοποιούσαν οι αστυνομικοί για δική τους χρήση, για να μη κάθονται.

Συμβαίνουν και στους καλύτερους.

Το μέλλον της Porsche βασίζεται στον ηλεκτρισμό;

Ο CEO της Porsche, Oliver Blume, δήλωσε πως το μέλλον της γερμανικής εταιρείας στηρίζεται επάνω στην επιτυχία του ηλεκτρικού Mission E και το βασίζει αυτό λέγοντας πως πάνω από το 60% των νέων Panamera που πωλούνται στην Ευρώπη είναι υβριδικές.

2015-porsche-mission-e-concept

Για να μην μας τρομάξει όμως και κάνουν βουτιά οι μετοχές της εταιρείας (λέω εγώ τώρα) επεσήμανε πως τα ηλεκτρικά οχήματα δε θα σκοτώσουν τα σπορ με τους «κακούς» κινητήρες εσωτερικής καύσης και τόνισε πως θα υπάρχουν τρεις κατηγορίες στο μέλλον. Τα, emotional ICE sports cars, τα plug-in hybrids και τα sporty electric vehicles.

Mazda και Toyota μαζί;

Μετά από τις φήμες που ήθελαν τη Mazda να γίνεται τμήμα της Toyota, ο CEO της Νοτίου Αμερικής της Mazda, Masahiro Moro, έτρεξε να βάλει τα πράγματα στη θέση τους. Όπως ο ίδιος δήλωσε, οι δύο εταιρείες συνεργάζονται μεταξύ τους στην ανάπτυξη νέων προϊόντων και τεχνολογιών αλλά η Mazda δεν πρόκειται να γίνει ένα ακόμα τμήμα της Toyota.

Mazda-Skyactiv-G-petrol-engine-large

Άλλωστε η Mazda έχει την Skyactiv-X «φιλοσοφία» και φαίνεται ότι της βγαίνει.

Το ντιζάιν της Lexus δεν αρέσει στους παλιούς

Η Lexus, τα τελευταία χρόνια έχει υιοθετήσει ένα πολύ επιθετικό και μοντέρνο σχεδιασμό, ειδικά στην εμπρός μάσκα των αυτοκινήτων της και σύμφωνα με τον Jeff Bracken, γενικό διευθυντή της εταιρείας, αυτό δεν αρέσει καθόλου στους παλιούς πελάτες.

lexus-lf-1-limitless-concept

Ο ίδιος δήλωσε ότι γνωρίζουν ότι το design αυτό δεν αρέσει σε όλους και μπορεί να απομακρύνει τους παλιούς πελάτες της εταιρείας, αλλά αυτό είναι ένα ρίσκο που πήρε η Lexus προκειμένου να προσελκύσει περισσότερους και νέους πελάτες.

Η Alfa Romeo δεν είχε κέρδη αλλά αυτό δεν πείραξε κανέναν

Μπορεί η ιταλική εταιρεία να είχε μεγάλη άνοδο στις πωλήσεις της το 2017, αυτό δε μεταφράστηκε όμως σε κέρδος ούτε και φέτος καθώς τα έξοδα ήταν τεράστια.

Αυτό βέβαια ήταν κάτι που δεν εξέπληξε κανέναν καθώς η σημαντική χρονιά θα είναι το 2018.

Ο Marchionne πάντως σκέφτεται να βάλει το όνομα της Alfa Romeo, μετά την Formula 1 και στο πρωτάθλημα των αμερικάνικων Indycar μπας και προσελκύσει περισσότερους αγοραστές στην Αμερική και δημιουργήσει νέους φανατικούς φίλους της μάρκας.

1512766801607

Για όσους πάντως ελπίζετε ότι θα έρθει μία ακόμα πιο σκληροπυρηνική έκδοση της 4C με τα αρχικά QV, αυτό δεν πρόκειται να συμβεί καθώς σύμφωνα με τους υπεύθυνους της μάρκας κάτι τέτοιο δεν χρειάζεται.

Οι φιναλίστ του WCOTY

Οι φιναλίστ που θα κονταροχτυπηθούν για τον τίτλο του παγκόσμιου αυτοκινήτου της χρονιάς 2018, ανακοινώθηκαν, ενώ μαζί ανακοινώθηκαν και οι φιναλίστ των επιμέρους κατηγοριών του θεσμού. Τους νικητές θα τους μάθουμε το Μάρτιο στη Γενεύη αλλά τα αυτοκίνητα που είναι υποψήφια μπορείς να τα δεις εδώ.

 

Facebook Comments
Alpha Tablet Ad

Πρόσφατα Άρθρα
Πρόσφατα Άρθρα

Τα Καλύτερα GIFs της Εβδομάδας

gifs28smallthumb

Τα Καλύτερα GIFs της Εβδομάδας Από το ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ...

Η Ferrari F40, στον 21ο Αιώνα…

f40smallthumb

Η Ferrari F40, στον 21ο Αιώνα... Όλοι γνωρίζουμε και...

Το Απόλυτο Τετρακοσάρι στα SUV;; Σε ποιο ποντάρετε;; (VIDEO)

suvdragracesmallthumb

Το Απόλυτο Τετρακοσάρι στα SUV;; Σε ποιο ποντάρετε;; (VIDEO)...

Δημοφιλέστερα Άρθρα

Η Ferrari F40, στον 21ο Αιώνα…

f40smallthumb

Η Ferrari F40, στον 21ο Αιώνα... Όλοι γνωρίζουμε και...

Το Απόλυτο Τετρακοσάρι στα SUV;; Σε ποιο ποντάρετε;; (VIDEO)

suvdragracesmallthumb

Το Απόλυτο Τετρακοσάρι στα SUV;; Σε ποιο ποντάρετε;; (VIDEO)...

Σκέψεις για το Ακρόπολις…

smallthumbakropolis

Σκέψεις για το Ακρόπολις... Όταν ανακοινώθηκε επίσημα την Παρασκευή...

HotHatch Banner