AlphaBank_Mobile_Banking_300x250

Post

Τα νέα Επί Τροχάδην

Η Κυριακάτικη εβδομαδιαία σύντομη ενημέρωσή σας

Κυριακή σήμερα και όπως πάντα θα κάνουμε μία σύντομη ανασκόπηση της εβδομάδας που μας πέρασε με όλα τα νέα από την  Formula 1, τα νέα μοντέλα και τα νέα των εταιρειών.

Οικονομία πάνω απ’ όλα

Με το τελευταίο Grand Prix της χρονιάς στο Abu Dhabi να αποτελεί παρελθόν, πλέον κοιτάμε μπροστά στη νέα χρονιά, ο Φιλανδός πιλότος της Ferrari, Kimi Raikkonen αποφάσισε να δηλώσει πως ο συγκεκριμένος αγώνας δεν του αρέσει καθόλου. Ο λόγος είναι πως η φύση της πίστας αναγκάζει τους οδηγούς να φροντίζουν να κάνουν οικονομία στα καύσιμα για να είναι νόμιμοι στο τέλος και όχι πως να πιέσουν για την νίκη.

ABU DHABI 2017 TYRE TEST

«Rules are rules» πρόσθεσε. Άλλωστε τα πετροδόλαρα είναι πολλά.

Και στον Hamilton δεν αρέσει η Yas Marina

Εκτός από τον Kimi και ο Hamilton δεν είναι λάτρης της Yas Marina στο Abu Dhabi καθώς πιστεύει πως η διαδρομή δεν επιτρέπει προσπεράσματα και η διαμόρφωση της δεν ταιριάζει στα μονοθέσια της Formula 1.

5cfe970bcaf93630197cd841c30fa015

Ο Bottas πάντως δεν έδειξε να διαμαρτύρεται.

Pit Stop

Μετά το τέλος του Grand Prix, η Pirelli πραγματοποίησε τις πρώτες δοκιμές για τα ελαστικά του 2018 και καθώς το τεστ κρίθηκε ικανοποιητικό, οι υπεύθυνοι της εταιρείας πιστεύουν πως το 2018 είναι πολύ πιθανό να επιστρέψουμε σε αγώνες με δύο pit stop.

O Hamilton πάντως, μετά τη δοκιμή των νέων ελαστικών δήλωσε πως η Hypersoft γόμα της Pirelli είναι το καλύτερο ελαστικό που κατασκεύασε η εταιρεία από την επιστροφή της στην Formula 1.

Η Formula 1 αλλάζει

Νέα εποχή για την Formula 1 μετά την αλλαγή ιδιοκτησίας και η αρχή γίνεται με το νέο λογότυπο που μας παρουσίασαν στο Abu Dhabi.

f1-abu-dhabi-gp-2017-f1-logo_1

To νέο logo όμως δεν άρεσε σε όλους, ίσως δεν άρεσε στους περισσότερους και στο club αυτό ανήκουν ο Hamilton και ο Vettel καθώς και οι δύο δήλωσαν ότι προτιμούν το παλιό σήμα της F1.

Φύγε αν τολμάς

Το μεγάλο αφεντικό της Ferrari, Sergio Marchionne δεν είναι και πολύ ευχαριστημένος με τους νέους κανονισμούς που θέλουν να φέρουν στη Formula 1 για τους κινητήρες και είχε δηλώσει πως δεν αποκλείεται να δούμε την Ferrari εκτός πρωταθλήματος.

Ο άλλοτε πρωτεργάτης των πρωταθλημάτων της Ferrari και πλέον πρόεδρος της FIA, Jean Todt πιστεύει όμως πως μία τέτοια έξοδος θα ήταν ιδιαίτερα επίπονη για την ιταλική εταιρεία.

Η τελευταία θέση

Μέχρι αυτή την ώρα γνωρίζουμε, εκτός μεγάλου απροόπτου, όλους τους οδηγούς που θα πάρουν μέρος στο πρωτάθλημα του 2018 στην F1 πλην μίας κενής θέσης, που βρίσκεται στην ομάδα της Williams. Εκεί, το όνομα του Kubica παραμένει ζωντανό και δεν αποκλείεται να τον δούμε να επιστρέφει στα μεγάλα σαλόνια.

Η απάντηση του Πολωνού στους επικριτές του τα λέει όλα:

«Δεν οδηγάω με το ένα χέρι και είμαι σε πολύ καλύτερη φυσική κατάσταση από το 2010»

Η μεγάλη επιστροφή

Εκτός από το όνομα της Aston Martin, την επόμενη σεζόν ένα μεγάλο όνομα επιστρέφει στα Grand Prix και δεν είναι άλλο από την πρώτη πρωταθλήτρια στη F1, Alfa Romeo.

H δημιουργία της Alfa Romeo Sauber F1 Team είναι γεγονός και πίσω από το τιμόνι της τη νέα σεζόν θα βρεθούν οι Charles Leclerc και Marcus Ericsson.

f1-alfa-romeo-sauber-livery-unveil-2017-sauber-f1-alfa-romeo-6694039

Επιστροφή είναι………, επιστροφή στις επιτυχίες όμως δύσκολα αφού θα βρίσκεται πάντα κάτω από την ομπρέλα της Ferrari και η κορυφή θα έχει όρια.

Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει

Κάπως έτσι, ποδοσφαιρικά, σκέφτηκαν οι ιθύνοντες της M-Sport και έκαναν ότι μπορούσαν για να κρατήσουν τον πρωταθλητή Ogier στην ομάδα τους.

11051_TDC-MSport-Ogier-2017_3_944x531

Έτσι, ο Γάλλος θα μπορέσει να υπερασπιστεί του χρόνου με αξιώσεις το πρωτάθλημα ενώ θα έχει για συμπαραστάτη τον ικανότατο Evans.

Άλλος για το ρεκόρ

Ο θρόνος στο βασίλειο του Nürburgring τρίζει καθώς στην κατηγορία των τετράπορτων έχει πέσει ανταγωνισμός. Η Βασιλεία της Alfa Romeo Giulia QV έφτασε στο τέλος της, αν και οι Ιταλοί έχουν τις ενστάσεις τους, και στο θρόνο στρογγυλοκάθισε η νέα περιορισμένης παραγωγής Jaguar, XE SV Project 8.

Jaguar-XE_SV_Project_8-2018-1024-03

Με χρόνο 7:21:23 βάζει δύσκολα στον ανταγωνισμό και μόνο το Subaru WRX STI RA της Prodrive που και αυτό δεν είναι αυτοκίνητο παραγωγής βρίσκεται από πάνω της.

Εκτός από το κύρος των εταιρειών ( και «να την πούμε» στον «αλλόθρησκο» φίλο μας) τι άλλο εξυπηρετούν τα ρεκόρ αυτά;

Ευρωπαϊκό αυτοκίνητο της χρονιάς

Ο Μάρτιος είναι μακρυά αλλά οι υποψηφιότητες για το αυτοκίνητος της χρονιάς  (COTY) μειώθηκαν και έγιναν αισίως 7.

1111

Οι Alfa Romeo Stelvio, Audi A8, BMW 5-Series, Citroen C3 Aircross, KIA Stinger, Seat Ibiza και Volvo XC40 θα διεκδικήσουν τον πολυπόθητο τίτλο.

Πλήρωσες για να το αγοράσεις θα πληρώσεις που το πούλησες

Η Ford κατέθεσε μήνυση στον Αμερικανό παλαιστή και ηθοποιό John Cena καθώς πούλησε το Ford GT που μόλις είχε αγοράσει και ζητάει από αυτόν αποζημίωση 500.000 δολαρίων.

Οι τυχεροί κάτοχοι του αμερικανικού supercar για να μπορέσουν να κάνουν δικό τους το αυτοκίνητο, εκτός από πολλές ακόμα προϋποθέσεις, έπρεπε να συμφωνήσουν πως θα κρατήσουν το GT για δύο χρόνια στην κατοχή τους και μετά θα μπορέσουν να το πουλήσουν.

john-cena-with-the-2017-ford-gt_100635251_h

Ο Cena όμως δεν τήρησε τη συμφωνία, το πούλησε βάζοντας αρκετά χρήματα στο λογαριασμό του. Η Ford όμως τον ανακάλυψε και η τιμωρία θα είναι βαριά.

Η Lotus βάζει στο μάτι τις Porsche και Ferrari

Η Lotus βρίσκεται κάτω από νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς και το μεγάλο αφεντικό της GeelyAn Cong Hui, θέλει η βρετανική φίρμα να επανέλθει εκεί που ήταν παλαιότερα, δηλαδή απέναντι από τις Porsche και Ferrari.

Μετάφραση: Αύξηση κυβικών, βάρους και φυσικά τιμής.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα