AlphaBank_Mobile_Banking_300x250

Post

Τα νέα Επί Τροχάδην

Η Κυριακάτικη εβδομαδιαία σύντομη ενημέρωσή σας

Με την σεζόν της Formula 1 να τελειώνει σήμερα, η εβδομάδα που μας πέρασε είχε κυρίως ειδήσεις που αφορούν την επόμενη χρονιά του 2018.

Hallo …..  Halo

To σύστημα προστασίας Halo που θα έχουν τα μονοθέσια του 2018 είδη έχει προκαλέσει πονοκέφαλο στις ομάδες καθώς η προσθήκη του θα αυξήσει το βάρος του μονοθεσίου.

image16x9.img.1024.medium

Το ελάχιστο όριο βάρους για την επόμενη χρονιά έχει αυξηθεί κατά έξι κιλά αλλά σύμφωνα με τις ομάδες η πραγματική αύξηση του βάρους που θα επιφέρει το Halo θα είναι αρκετά μεγαλύτερη.

Εκτός από τους μηχανικούς και οι βαρύτεροι και ψηλότεροι οδηγοί θα έχουν μεγαλύτερο μειονέκτημα έναντι των κοντύτερων και πιο αδύνατων οδηγών και όπως όλα δείχνουν θα πέσει του χρόνου πολύ δίαιτα.

Το Halo έρχεται το shark fin φεύγει

RedBullSharkFin

Μέσα στην εβδομάδα που μας πέρασε βγήκε η οριστική απόφαση που αφορούσε την τύχη του shark fin και πλέον είναι οριστικό πως τα μονοθέσια του 2018 δεν θα έχουν το πτερύγιο του καρχαρία πάνω από το κάλυμμα του κινητήρα.

Κάμερες 360 μοιρών στα μονοθέσια του 2018

Η Liberty Media θέλοντας να προσφέρει στους οπαδούς της Formula 1 καλύτερη εμπειρία και εικόνα από τα μονοθέσια έχει δοκιμάσει ήδη κάμερες 360 μοιρών που θα τοποθετηθούν επάνω στο σύστημα προστασίας Halo. Με αυτόν τον τρόπο θέλει να βάλει τον θεατή όσο γίνεται στη θέση του οδηγού για να αυξήσουν το ενδιαφέρον του κοινού για την Formula 1.

Για περισσότερες προσπεράσεις και μεγαλύτερο ανταγωνισμό έχουν σκεφτεί τίποτα;

Η σχέση του Kubica με την Williams καλά κρατεί 

To σίριαλ με το αν ο Kubica έχει υπογράψει συμβόλαιο με τη Williams καλά κρατεί, με την ομάδα όμως να διαψεύδει τα δημοσιεύματα. Το σίγουρο μέχρι στιγμής είναι ότι ο Πολωνός θα πάρει μέρος στις δοκιμές ελαστικών με την Williams που θα γίνουν στο Abu Dhabi, μαζί με τους Sergey Sirotkin και Lance Stroll.

Από τα videogames στη Formula 1

H McLaren πρόσφατα είχε διεξάγει ένα διαγωνισμό για να βρει τον καλύτερο gamer στο κόσμο με σκοπό να  γίνει ένας από τους οδηγούς που εργάζονται επάνω στους προσομοιωτές της ομάδας.

37678135864_1b7d082b81_k_CICzGh6

Νικητής του  διαγωνισμού, ανάμεσα από χιλιάδες, αναδείχθηκε ο 25-χρονος Ολλανδός Rudy van Buren. Ο van Buren εκτός από τις κονσόλες έχει και πραγματικές ικανότητες καθώς το 2003 είχε κερδίσει το πρωτάθλημα καρτ στην χώρα του αλλά μέχρι τώρα δούλευε ως πωλητής.

Από αύριο όμως θα κάνει τη δουλειά των ονείρων του.

Τέλος το Subaru WRX STI από την Ευρώπη

Η Ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε πως στα τέλη του 2018 το WRX STI θα αποτελέσει παρελθόν από την ευρωπαϊκή αγορά ως απόρροια των χαμηλών πωλήσεων.

subaru-wrx-sti-final-edition

Εκτός από τα νούμερα πωλήσεων και οι αυστηρότεροι κανονισμοί ρύπων είναι αυτοί που σκοτώνουν το «αγωνιστικό» Subaru ενώ το μέλλον του στις άλλες αγορές δεν αποκλείεται να είναι υβριδικό.

Η Renault δεν πάει Αμερική

Πολλά ακουγόταν για επικείμενη επιστροφή της γαλλικής εταιρείας στην αγορά της Βόρειας Αμερικής αλλά το μεγάλο αφεντικό της Renault, Carlos Ghosn, δήλωσε πως δε συμφέρει να μπει στην αγορά των Η.Π.Α.

Άλλωστε η Renault κυνηγάει να μπει δυναμικά στις αναπτυσσόμενες αγορές της Κίνας και της Ρωσίας και δεν τη νοιάζει η πολύ ανταγωνιστική αγορά των Η.Π.Α.

Ετοιμάζεται το εργοστάσιο της Polestar στη Κίνα

Η Polestar ετοιμάζει στην Chengdu της Κίνας ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που θα φιλοξενήσει τις εγκαταστάσεις όπου θα συναρμολογείται το πρώτο της αυτοκίνητο, το ηλεκτρικό coupe Polestar 1 με τα 600 hp.

2018-polestar-1 (7)

To εργοστάσιο θα είναι έτοιμο στα μέσα του 2018 αλλά η παραγωγή του αυτοκινήτου θα ξεκινήσει μέσα στο 2019 και σύμφωνα με την εταιρεία θα είναι το πιο φιλικό προς το περιβάλλον εργοστάσιο στην Κίνα και από τα πιο παραγωγικά στον κόσμο.

Η Porsche δεν κέρδισε το πρωτάθλημα WEC, το έχασε η Toyota.

Η Toyota, παρόλο που βγήκε νικήτρια στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς για το FIA World Endurance Championship που έγινε στο Bahrain δεν μπόρεσε να κατακτήσει για ακόμα μία χρονιά τον τίτλο.

gt7d6536_2000

Έτσι, παρόλο που το σκορ σε νίκες έγραφε 5 προς 4 υπέρ της έναντι της Porsche, η Γερμανική εταιρεία κατάφερε να στεφτεί πρωταθλήτρια.

Τα λόγια του τεχνικού διευθυντή της Toyota Motorsport GmbH Pascal Vasselon, ότι η Porsche δεν κέρδισε το πρωτάθλημα αλλά το έχασε η Toyota δείχνουν την ψυχολογία που επικρατεί στην ιαπωνική ομάδα.

 

 

 

 

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα