AlphaBank_Mobile_Banking_300x250

Post

Τα νέα Επί Τροχάδην

Η Κυριακάτικη εβδομαδιαία σύντομη ενημέρωσή σας

SUV όχημα από την Lotus;

Την ώρα που και τα τελευταία διαδικαστικά της εξαγοράς της Lotus από την Geely ολοκληρώθηκαν, ο  Carl-Peter Forster, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της κινεζικής εταιρείας, δήλωσε πως τα επόμενα χρόνια είναι πολύ πιθανόν να δούμε ένα SUV όχημα από την Lotus.

2006-lotus-apx-concept

To 2006 είχε κάνει την εμφάνισή του στην Γενεύη το APX concept.

Τελικά οι οιωνοί είναι σωστοί… έρχεται το τέλος….

Σε δρόμους χωριστούς

Μετά την ανακοίνωση του καλοκαιριού, η Polestar οριστικά τραβάει το δικό της δρόμο και θα αποτελεί από εδώ και πέρα μία ξεχωριστή εταιρεία (πάντα κάτω από τις «διαταγές» της Geely) που θα κατασκευάζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιδόσεων.

Το μήνυμα της Polestar στο Instagram, (The End) τα λέει όλα, αλλά σε αυτό το τέλος υπάρχει και μία νέα αρχή.

Η Audi πανέτοιμη για την Formula E

To 2018, η Audi θα συμμετάσχει στο πρωτάθλημα της Formula E και παρουσίασε το ηλεκτρικό της μονοθέσιο, E-Tron FE04.

Audi e-tron, Audi e-tron FE04 #1 (Audi Sport ABT Schaeffler), Lucas di Grassi

H Audi, είναι η πρώτη γερμανική εταιρεία που θα πάρει μέρος στο νέο αυτό ανερχόμενο θεσμό του μηχανοκίνητου αθλητισμού και θα περιμένει στο μέλλον τις συμμετοχές των BMW και Mercedes.

Από την αίγλη του LeMans στην Formula E. Κάτι θα ξέρουν οι Γερμανοί….

Η Tata βγήκε για «ψώνια»

Η ινδική εταιρεία, που στην κατοχή της έχει την Jaguar-Land Rover, γνωρίζει μεγάλη οικονομική άνθηση και θέλει τώρα που μπορεί, να εντάξει στο group της ακόμα μία πολυτελή μάρκα.

Τα ονόματα που έπεσαν στο τραπέζι είναι αυτά της Alfa Romeo και Maserati, (με τον Marchionne να πουλάει, αλλά πολύ ακριβά), δεν έλειψε όμως και η αναφορά του ονόματος της Ducati. Η Tata κοιτάει όλες τις εναλλακτικές και σκέφτεται σοβαρά να αγοράσει και μία εταιρεία τεχνολογίας για να μπορέσει στο μέλλον να μπει δυναμικά στον χορό των ηλεκτρικών και αυτόνομων οχημάτων.

Aston Martin Red Bull Racing

Την επόμενη σεζόν στην Formula 1, το όνομα της Aston Martin θα φιγουράρει μαζί με αυτό της Red Bull racing.

H συνεργασία σε τεχνικό επίπεδο θα αρχίσει στο νέο κέντρο ανάπτυξης (Advanced Performance Centre) στις εγκαταστάσεις της Red Bull Racing αργότερα μέσα στο τρέχον έτος, ώστε τα δύο μέρη να συνεργάζονται στενότερα, τόσο σε αγωνιστικά F1, όσο και σε τεχνολογίες για αυτοκίνητα δρόμου.

Red-Bull-Aston-Martin-750x502-600x376

Έτσι, η Red Bull «απέκτησε φτερά»…., αυτά της Aston Martin.

Formula 1, dolby surround

Οι τούρμπο κινητήρες τις τελευταίες σεζόν, στέρησαν από την Formula 1 την ηχητική απόλαυση που μας πρόσφεραν τόσα χρόνια οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες. Γι’ αυτό το λόγο, τα νέα αφεντικά σκέφτονται να τοποθετήσουν ειδικά μικρόφωνα στις εξατμίσεις των μονοθεσίων για να βελτιώσουν όσο μπορούν τον παραγόμενο ήχο του V6 Turbo 1,6-λίτρων κινητήρα.

Αν δεν πετύχει αυτό, υπάρχουν και άλλες λύσεις στο συρτάρι όπως η παρουσία ενός Dj που θα παίζει στα μεγάφωνα τις πίστας ήχους από V10 και V12 κινητήρες παλαιότερων μονοθεσίων.

Ο «ταπεινός» Hamilton

O Hamilton στα 32 του χρόνια, έχει κατακτήσει 3 παγκόσμιους τίτλους ως οδηγός και όπως όλα δείχνουν είναι κοντά και στον τέταρτο. Με αφορμή την κατάρριψη του ρεκόρ των pole positions που κατείχε ο Michael Schumacher, o Βρετανός δήλωσε πως δεν έχει θέσει ως απόλυτο στόχο να ξεπεράσει τα 7 πρωταθλήματα του Γερμανού.

Τα ρεκόρ είναι για να σπάνε, και κάποια στιγμή το ρεκόρ του Schumacher θα σπάσει. Αν θα είμαι εγώ δεν μπορώ να το ξέρω αυτό.

20.000.000 Skoda

H ιστορία της Skoda ξεκινάει κάπου στο 1895, όταν και κατασκεύαζε ποδήλατα. Σήμερα, τα αυτοκίνητα της τσέχικης φίρμας φιγουράρουν στην πρώτη θέση των πωλήσεων σε αρκετές χώρες τις Ευρώπης και γι αυτό το λόγο μόνο έκπληξη δεν προκαλεί το γεγονός πως πριν από λίγες μέρες βγήκε από το εργοστάσιο το Skoda υπ’ αριθμόν 20.000.000.

skoda

Το «συλλεκτικό» αυτό αυτοκίνητο είναι το νέο SUV, Karoq και βγήκε από την γραμμή παραγωγής του εργοστασίου Kvasiny.

Stelvio, η βασίλισσα του Nürburgring

Η Stelvio, τo πρώτο SUV της μιλανέζικης φίρμας, έκανε χρόνο 7:51.7  στην γερμανική πίστα και διέλυσε κυριολεκτικά το 7:59,74 της Porsche Cayenne Turbo S.

ap7j4351b

Με αυτό τον τρόπο, η ψηλή Ιταλίδα έγινε το γρηγορότερο SUV του Nürburgring.

Τις εντυπώσεις τις κέρδισαν οι Ιταλοί, τώρα μένει να μεταφραστούν τα κατορθώματα τους σε πωλήσεις.

Η τετράτροχη σκούπα

Η Dyson, είναι η μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών σκουπών και το αφεντικό της ο εκατομμυριούχος James Dyson πριν λίγες μέρες φανέρωσε ένα επτασφράγιστο μυστικό. Σύμφωνα με τον ίδιο, εδώ και δύο χρόνια η εταιρεία του, με μία ομάδα 400 μηχανικών, εργάζεται επάνω στην εξέλιξη ενός ηλεκτρικού οχήματος που θα βγει στην παραγωγή το 2020. Ο Dyson έχει δεσμευτεί να επενδύσει πάνω από 2 δισ ευρώ στην εξέλιξη ηλεκτρικών οχημάτων τα επόμενα χρόνια.

Στο μέλλον βλέπω να δουλεύει πολύ η ατάκα. <<Γυναίκα άσε θα βάλω εγώ «σκούπα» σήμερα>>

Oι «κακές» γλώσσες της εβδομάδας

Ο CEO της Aston Martin, Andy Palmer, μετά το άκουσμα της είδησης από τον James Dyson για την κατασκευή ηλεκτρικού αυτοκινήτου από την Dyson, είπε να το διασκεδάσει λίγο.

DKuXwkJWkAAfrSb

Έτσι, με ένα μήνυμα που ανέβασε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter συνεχάρη την εταιρεία Dyson που θα μπει στο club των Βρετανών κατασκευαστών αυτοκινήτων και παράλληλα παρουσίασε το νέο project της Aston Martin, που δεν είναι άλλο από μία SuperVacuum V12 σκούπα.

Αν μη τι άλλο ευρηματικός και με περίσσιο αγγλικό χιούμορ ο κύριος Andy Palmer.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα