AlphaBank_Mobile_Banking_300x250

Post

Τα νέα Επί Τροχάδην

Η Κυριακάτικη εβδομαδιαία σύντομη ενημέρωσή σας

Toyota-LeMans-Alonso-McLaren

H αγωνιστική ομάδα της Toyota για τον 24ωρο αγώνα του LeMans, ενδιαφέρεται να εντάξει στο δυναμικό της τον Ισπανό οδηγό της Formula 1, Fernando Alonso.

Η McLaren, όπως δήλωσε είναι διατεθειμένη να επιτρέψει στον Ισπανό να αγωνιστεί στον συγκεκριμένο αγώνα αν αυτός το θελήσει.

Το μόνο που μένει να δούμε, αν τελικά πέσουν οι υπογραφές, είναι το αν αυτή η ιαπωνική ομάδα θα προσφέρει την αξιοπιστία που χρειάζεται ο Ισπανός για να δείξει τις δυνατότητές του.

Τόκιο καλεί rotary concept

Στις 25 Οκτωβρίου ανοίγει τις πύλες του το Tokyo Motor Show. Εκεί, οι φίλοι του περιστροφικού κινητήρα θα δουν τις ελπίδες τους να αναγεννιούνται, καθώς η Mazda επιβεβαίωσε την ύπαρξη ενός rotary power concept, που θα κάνει την εμφάνιση του.

1493858703859651985

Αυτή τη φορά, ελπίζουμε η έκδοση που θα δούμε να είναι πιο κοντά στην παραγωγή και να μη μείνουμε με την χαρά όπως το 2015 με το RX-Vision concept.

Επιστρέφει η Toyota Celica

Η «φανέλα» της Celica είναι βαριά και η ιαπωνική εταιρεία δεν μπορούσε να την αφήσει στο πάγκο για μεγάλο χρονικό διάστημα και όπως όλα δείχνουν σύντομα το όνομά της θα κοσμεί τους δρόμους, παρέα με ένα άλλο μεγάλο όνομα που επιστρέφει, το Supra.

watch-a-nicely-restored-first-generation-toyota-celica-video-61776_1

Τα σενάρια για την επιστροφή της είναι δύο, ή το GT86 θα μετονομαστεί σε Celica, ή θα κατασκευαστεί ένα νέο entry-level coupe, όπως ήταν άλλωστε και οι πρώτες γενιές του αυτοκινήτου.

Το σίγουρο πάντως είναι πως ή Toyota άρχισε να παίζει επιθετικά.

150 εκατομμύρια Nissan

Τόσα κατασκεύασε η ιαπωνική εταιρεία από το 1933 που ιδρύθηκε μέχρι σήμερα.

 

To σπουδαίο στην όλη ιστορία είναι ότι μέχρι το 2006 είχε κατασκευάσει 100 εκατομμύρια οχήματα και από το 2006 μέχρι το 2017 κατασκεύασε άλλα 50 εκατομμύρια.

150 εκατομμύρια αυτοκίνητα κατασκεύασε πρόσφατα και η VW, δεν είναι τυχαίο άλλωστε που θα κονταροχτυπηθούν φέτος για την πρωτιά.

Τα «καλά» του μοιράζομαι σαν οικογένεια

Αν και όλα τα μελλοντικά μοντέλα του FCA Group θα χρησιμοποιούν την πισωκίνητη πλατφόρμα Giorgio της Alfa Romeo ,τα Dodge Charger και Challenger θα ακολουθήσουν ξεχωριστό δρόμο και από το 2021 θα χρησιμοποιούν την πλατφόρμα που θα χρησιμοποιεί και η Maserati Ghibli.

Dodge-Challenger-Demon-01-876x535

Καλύτερα να γίνουν τα Dodge Maserati ή τα Maserati Dodge;

Διαστημική 911 GT2 RS

Τα ρεκόρ είναι για να σπάνε και στο Nürburgring εκτός από αυτοκίνητα σπάνε συνεχώς και ρεκόρ. Έτσι, μία ενδοοικογενειακή μάχη έληξε με νικητή την εντός έδρας αγωνιζόμενη Γερμανίδα Porsche 911 GT2 RS, η οποία πέταξε στο καναβάτσο την Lamborghini Huracan Perfomante

Στιγμιότυπο οθόνης (103)

6:48,75 εκεί σταμάτησε το χρονόμετρο η κίτρινη 911 GT2 RS ανεβάζοντας κι άλλο τον πήχη.

Ψάχνοντας λύσεις για το μέλλον των μεταφορών

Η Siemens θα κατασκευάσει στη Γερμανία πιλοτικά, μία εναέρια γραμμή παροχής ρεύματος που θα τροφοδοτεί τα ηλεκτρικά φορτηγά. ένα τμήμα της ηλεκτρικής οδικής αρτηρίας στο A5 Autobahn της Γερμανίας για να εξυπηρετήσει τα ηλεκτροκίνητα φορτηγά. Το σύστημα της Siemens θα λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο όπως στα τραμ και τα τρένα σε διάφορα μέρη του κόσμου και θα εκτείνεται σε μία απόσταση 10 χλμ στο τμήμα Α5 της Autobahn.

 

 

Το σύστημα αυτό δοκιμάζεται ήδη στην Σουηδία.

FCA Group+Hyundai Group= Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου

Το μεγάλο αφεντικό του FCA Group, Sergio Marchionne, ψάχνει εδώ και καιρό να βρει μνηστήρα για την ιταλοαμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία αλλά μάταια καθώς η αμερικάνικη και ευρωπαϊκή αγορά του γύρισε τη πλάτη.

Η λύση όπως φαίνεται θα έρθει εξ ‘ανατολής καθώς εκτός από τα ονόματα κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών, στο τραπέζι έπεσε το ισχυρότατο πλέον όνομα της Hyundai. Αν κάτι τέτοιο επαληθευτεί και οι δύο εταιρίες έρθουν εις γάμου κοινωνία, τότε το χαμόγελο του Marchionne θα επισκιάσει και αυτό της Gioconda.

Oι «κακές» γλώσσες της εβδομάδας

Σύμφωνα με το αυστραλιανό Drive, o υπεύθυνος της Genesis και του «N» τμήματος της Hyundai, Albert Biermann, τα έψαλε λίγο στις δύο premium γερμανικές εταιρείες, Mercedes και BMW.

Ο Biermann σχολίασε το επίπεδο των τεχνολογικών εφαρμογών που προσφέρουν οι δύο γερμανικές εταιρίες χαρακτηρίζοντας τα υπερβολικά, επιρρεπή σε αποτυχία και τελικά άχρηστα για τη συντριπτική πλειονότητα των αγοραστών.

Είναι όλα μάρκετινγκ. Πόσοι άνθρωποι τα αγοράζουν πραγματικά όλα αυτά; Τα περισσότερα από αυτά υπάρχουν μόνο για τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, για να κάνουν μία διαφημιστική καμπάνια και να δείξουν το τεχνολογικό τους υπόβαθρο. Αν αυτή η τεχνολογία αποτύχει, απλά μεταφέρουν το οικονομικό βάρος στον αγοραστή.

Τα σχόλια δικά σας……

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα