AlphaBank_Mobile_Banking_300x250

Post

Τα νέα Επί Τροχάδην

Η Κυριακάτικη εβδομαδιαία σύντομη ενημέρωσή σας

To πρωτάθλημα στη Formula 1 κρίθηκε και μαθηματικά, οι κανονισμοί για τη νέα χρονιά έγιναν λίγο πολύ γνωστοί και οι μάχες των αυτοκινητοβιομηχανιών δίνουν και παίρνουν. Επίσης, τα ρεκόρ σε δημοπρασίες, σε χρόνους και νέα Supercars μονοπώλησαν την εβδομάδα που μας πέρασε. Και επειδή ο χρόνος είναι χρήμα ξεκινάω αμέσως.

Πόσο κοστίζει όμως ο χρόνος;;; 

Τα ρολόγια χρησιμεύουν κυρίως στο να μας δείχνουν την ώρα αλλά αποτελούν και ένα αντρικό κόσμημα, με τα γνωστά Rolex να βρίσκονται στην κορυφή της κατηγορίας.

Έχουμε δει ειδικές εκδόσεις ρολογιών, προς τιμήν αυτοκινητοβιομηχανιών, αυτοκινήτων, οδηγών, κτλ να πωλούνται για αρκετές χιλιάδες ευρώ αλλά αυτό το Rolex έσπασε κάθε ρεκόρ.

DNGTgljX4AES1is

Ο λόγος για το Rolex Daytona που άνηκε στον ηθοποιό Paul Newman και έγινε το ακριβότερο ρολόι στον κόσμο καθώς πουλήθηκε σε δημοπρασία για 17.752.500 δολάρια ή 15.230.00 ευρώ.

PN-11resized-e1508796029704-1200x839

Πίσω από το ρολόι έχει γραμμένο και ένα σημαντικό μήνυμα.

O Hamilton κοιτάει μόνο την κορυφή

O Hamilton παρόλο που αναδείχθηκε πρωταθλητής με άνεση στους τελευταίους αγώνες και έχει πλέον τέσσερα κύπελλα στην συλλογή του βρήκε λόγο να μην είναι από την απόδοσή του. Ο λόγος αυτός δεν ήταν άλλος από την ένατη θέση που τερμάτισε στο μεξικάνικο Grand Prix καθώς σύμφωνα με τον ίδιο ήταν ο χειρότερος τρόπος για να πάρει το πρωτάθλημα.

Λέτε να ζήλεψε την πρώτη θέση του Verstappen;

Με το βλέμμα στον Verstappen

O Hamilton σκέφτεται από τώρα την επόμενη σεζόν και κοιτάει έναν έναν τους πιθανούς αντιπάλους του.

1469984652486

Σύμφωνα με τον Βρετανό οδηγό, η απόδοση του Verstappen τη φετινή σεζόν τον κρατάει σε εγρήγορση για να δουλέψει περισσότερο για το 2018 και να παλέψει για έναν ακόμα τίτλο.

Για τους παλιούς, ονόματα δε λέμε, δεν ανέφερε τίποτα.

Ο Vettel συνεχάρη τον Hamilton

Μιας και αναφερθήκαμε σε παλιούς, ο Γερμανός οδηγός της Ferrari, συνεχάρη τον Hamilton για την κατάκτηση του 4ου τίτλου του λέγοντας πως «γενικά (ο Βρετανός) ήταν ο καλύτερος και έκανε την καλύτερη δουλειά, και αυτό ήταν όλο».

Ο Alonso επιστρέφει;

Ο Alonso μετά από μία κάκιστη χρονιά, αν μη τι άλλο νιώθει αισιόδοξος και ελπίζει του χρόνου να έχει ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο με τους νέους κινητήρες της renault. Σε αυτό το μήκος κύματος ήταν και οι δηλώσεις του, καθώς ανέφερε πως η φετινή χρονιά ήταν πολύ εύκολη για τον Hamilton και τη Mercedes και ελπίζει του χρόνου αυτός και η ομάδα του να βάλει δύσκολα στον Βρετανό.

Ας ελπίζουμε σε αυτό για να έχουμε πρωτάθλημα με περισσότερες ομάδες να πρωταγωνιστούν και περισσότερο θέαμα

100.000 BMW i3

Eröffnung der weltweit ersten Speicherfarm im BMW Werk Leipzig am 26. Oktober 2017 mit Harald Krüger (CEO BMW) und Sachsens Ministerpräsident Stanislaw Tillich (CDU)

Ηλεκτρισμένος αέρας πνέει στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου της BMW στη Λειψία καθώς από το 2013 μέχρι τώρα κατασκευάστηκαν 100.000 ηλεκτρικές BMW i3.

Πανευρωπαϊκό δίκτυο φόρτισης

Τέσσερις μεγάλες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, οι Volkswagen Group, Daimler, Ford και BMW, συνεργάζονται για να στήσουν ένα μεγάλο πανευρωπαϊκό δίκτυο σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.

DNsF4ECX0AAHNae

Το όνομα αυτού του προγράμματος είναι IONITY και σκοπός του είναι μέχρι το 2020 να έχουν δημιουργηθεί 400 σταθμοί φόρτισης στους κεντρικούς αυτοκινητοδρόμους της Ευρώπης. Οι πρώτες χώρες που θα υλοποιηθεί το έργο θα είναι η Νορβηγία, η Γερμανία και η Αυστρία.

Φήμες λένε πως στα σχέδια συμπεριλαμβάνεται και η χώρα μας.

Η Ferrari απειλεί με έξοδο

Το μεγάλο αφεντικό της Ferrari, Sergio Marchionne, δήλωσε πως η ιταλική εταιρεία δεν είναι ευχαριστημένη με τα σχέδια της ιδιοκτήτριας της Formula 1, Liberty  Media, για το μέλλον του αθλήματος και πως δεν είναι απίθανο στο μέλλον να αποχωρίσει από το θεσμό αν δεν τη συμφέρει.

Τόνισε πάντως πως η Formula 1 είναι στο DNA της Ferrari……αλλά…….. τα λεφτά είναι πολλά.

Η Hennessey επέστρεψε δυναμικά

Η αμερικάνικη εταιρεία Hennessey, από βελτιωτικός οίκος έγινε κατασκευαστής και παρουσίασε το νέο ή καλύτερα το πρώτο ολοκληρωτικά δικό της δημιούργημα.

hennessey-venom-f5 (2)

Το Venom F5 όπως ονομάζεται, θέλει να γίνει το ταχύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο και να σπάσει το φράγμα των 300mph (482 χλμ/ώρα) και τα 1.600 hp συνηγορούν πως έχει τα φόντα να τα καταφέρει.

Ακόμα ένας δυνατός παίχτης προστέθηκε στη μάχη των Bugati Chiron και Koenigsegg Agera RS.

Η Koenigsegg δεν σταματά πουθενά

Μέχρι το νέο Venom F5 να μας δείξει τις δυνατότητες του η Koenigsegg με την Agera RS έκανε και νέο ρεκόρ ταχύτητας.

koenigsegg-agera-rs-sets-new-record-for-fastest-production-car

Το σουηδικό υπεραυτοκίνητο μετά το ρεκόρ στα 0-400-0 χλμ/ώρα, έγινε το γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής καθώς έπιασε ταχύτητα 444,6 χλμ/ώρα στον κλειστό αυτοκινητόδρομο Las Vegas και Pahrump.

Το ρεκόρ κρατούσε στα χέρια της η Bugatti Veyron Super Sport από το 2010.

O Massa αποχωρεί, ξανά, από την Formula 1

O Βραζιλιάνος οδηγός της Williams, ανακοίνωσε πως μετά το τέλος της φετινής σεζόν θα αποχωρήσει οριστικά αυτή την φορά από την θέση του οδηγού των μονοθεσίων της Formula 1.

highsnobiety-q-and-a-felipe-massa-formula-0

267 Grand Prix, 11 νίκες, 41 βάθρα και μία δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα οδηγών με την Ferrari το 2008 συνθέτουν το προφίλ του Felipe Massa στα 15 χρόνια παρουσίας του στον θεσμό.

Τελικά θα το κάνει η Lotus

Όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά και η Lotus όπως όλα δείχνουν προχωράει την εξέλιξη του πρώτου της SUV οχήματος.

Lotus_SUV_patent_02

Μέσα στην εβδομάδα που μας πέρασε διέρρευσαν κάποιες φωτογραφίες με σκίτσα από το κινεζικό γραφείο ευρεσιτεχνιών που πιθανόν να μας δείχνουν την νέα «ψηλή» γενιά των Lotus.

Άραγε το όνομά της θα αρχίζει από «Ε» ή θα χαλάσουν και αυτή την παράδοση, γιατί ελαφριά αποκλείεται να είναι.

Oι «κακές» γλώσσες της εβδομάδας

To πρώτο pick up στην ιστορία της Mercedes έχει δεχτεί αρκετές κακές κριτικές από αντίπαλες εταιρείες και αυτή τη φορά σειρά πήρε ο Paul Pottinger, υπεύθυνος επικοινωνίας της VW Αυστραλίας.

mercedes-classe-x-1

Ο κύριος Pottinger λοιπόν δήλωσε πως είναι πολύ δύσκολο για την Mercedes X-Class να κρύψει το Navara από τον σχεδιασμό της.

Επίσης τόνισε πως το Design δεν είναι το μόνο πρόβλημα του X-class καθώς αν ήταν πελάτης μπορεί να έμενε έκπληκτος από την ποιότητα και πρόσθεσε:

Όταν ένας ιδιοκτήτης Mercedes ανοίξει την πόρτα του οχήματος και δει τους μεντεσέδες της Nissan δεν θα ευχαριστηθεί.

UMf9kfkT

Θυμάμαι πάντως τις εποχές, συμβαίνει και σήμερα αλλά σε μικρότερο βαθμό, που μερικοί άλλαζαν τα σήματα των εταιρειών στα αυτοκίνητα τους και έβαζαν ότι ήθελαν, όπως Porsche ή Ferrari αλλά και πολλές ακόμα ταπεινότερες «αλλαγές» μάρκας.

Τότε εμείς οι ανίδεοι τους χλευάζαμε, τώρα που βλέπουμε τις ίδιες αυτοκινητοβιομηχανίες να το κάνουν αυτό, καταλαβαίνουμε ότι ήταν πολύ μπροστά για την εποχή τους.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα