AlphaBank_Mobile_Banking_300x250

Post

Σαν σήμερα στην αυτοκίνηση
5 Σεπτεμβρίου

Γεγονότα, άνθρωποι και μηχανές, εφευρέσεις και κανόνες που σημάδεψαν την αυτοκίνηση

1885

Πουλήθηκε η πρώτη αντλία βενζίνης για ανεφοδιασμό που εφευρέθηκε από τον Sylvanus Bowser. H χρήση της πρώτης αντλίας ήταν για να ανεφοδιάζει λάμπες κηροζίνης και σόμπες, ο Bowser όμως αργότερα εξέλιξε την αντλία του, τοποθετώντας μερικά συστήματα ασφαλείας και προσάρμοσε έναν εύκαμπτο σωλήνα ούτως ώστε να μπορεί να εφοδιάζει τα πρώτα αυτοκίνητα της εποχής.

Bowser-Pump-Washington-DC-AOGHS

Η αντλία ήταν χειροκίνητη και στο επάνω μέρος του βαρελιού υπήρχε ένα δοχείο που είχε το ρόλο του δοσομετρητή.

1948

Η Scuderia Ferrari, πραγματοποίησε το ντεμπούτο της στο Ιταλικό Grand Prix του Τορίνο με την Tipo 125, αγώνας που δεν προσμετρούσε στη βαθμολογία του πρωταθλήματος.

Ferrari_125_S_fl

Η Ferrari Tipo 125 με τον V12 κινητήρα του 1,5-λίτρου και ισχύ 118 ίππους, τερμάτισε τρίτη πίσω από τις Alfa Romeo και Maserati.

1970

Σαν σήμερα, τραυματίστηκε θανάσιμα σε ατύχημα κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών του ιταλικού Grand Prix στην Monza, ο Γερμανοαυστριακός, Jochen Rindt.

 

Ο 28-χρονος τότε Rindt, έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου της Lotus που οδηγούσε και χτύπησε επάνω στα κιγκλιδώματα, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί θανάσιμα στο λαιμό από την ζώνη ασφαλείας του αυτοκινήτου.

800px-Rindt_at_1970_Dutch_Grand_Prix_(2C)

Ο Rindt, την ημέρα που σκοτώθηκε ήταν πρώτος στη βαθμολογία των οδηγών και στους εναπομείναντες αγώνες ο δεύτερος Jacky Ickx δεν κατάφερε να πάρει τους βαθμούς που χρειαζόταν με αποτέλεσμα ο Jochen Rindt να μείνει στην ιστορία ως ο μοναδικός οδηγός που του απονεμήθηκε ο τίτλος του παγκόσμιου πρωταθλητή, μετά θάνατον.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα