Post

Σαν σήμερα στην αυτοκίνηση
26 Νοεμβρίου

Γεγονότα, άνθρωποι και μηχανές, εφευρέσεις και κανόνες που σημάδεψαν την αυτοκίνηση

1963

Σαν σήμερα παρουσιάστηκε η Porsche Carrera GTS Type 904. Η Γερμανική εταιρεία αμέσως μετά την αποχώρηση της από το πρωτάθλημα της Formula 1 έριξε όλο το βάρος της στην εξέλιξη ενός διθέσιου κουπέ οχήματος που θα έπαιρνε μέρος στους αγώνες της κατηγορίας GT και έτσι γεννήθηκε η Type 904.

porsche_904_carrera_gts_coupe_64_07

100 αυτοκίνητα για χρήση στον δρόμο κατασκευάστηκαν σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIA για να πάρει έγκριση το αγωνιστικό για την κατηγορία Group 3 GT.

Porsche-904-Carrera-GTS-front-3-41-900x600

Η 904 ήταν η πρώτη Porsche που χρησιμοποιούσε σασί τύπου σκάλας και το σώμα της ήταν κατασκευασμένο από fiberglass. H 904 587/3 φορούσε έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0-λίτρων απόδοσης 198 hp και μόνο προς το τέλος της παραγωγής της απέκτησε έναν boxer εξακύλινδρο.

Η 904 ξεκίνησε την αγωνιστική της καριέρα το 1964 και γνώρισε μεγάλη επιτυχία καθώς κέρδισε αγώνες όπως οι Sebring, Targa Florio, Spa, Nürburgring 1000 KM, 24 Hours of Le Mans, 12 Hours of Reims, Coppa Inter-Europa, Tour de France, 1000 KM of Paris και πολλούς ακόμα.

1963

Ένα κατασκευασμένο στην Γερμανία Ford Taunus 12M έκανε παγκόσμιο ρεκόρ αντοχής για αυτοκίνητο παραγωγής διανύοντας μία απόσταση 356.273 χλμ, απόσταση σχεδόν όσο αυτής μεταξύ γης και σελήνης.

Deutschlands-Top-200-Folge-19-Ford-Taunus-12M-Coup-729x486-11e52950360c4754

Το πλήρως εργοστασιακό μοντέλο που φορούσε έναν κινητήρα 1.200 κ.εκ. V4 χρειάστηκε 141 ημέρες συνεχούς οδήγησης με μέση ωριαία ταχύτητα 106,48 χλμ/ώρα για να ολοκληρώσει την προσπάθεια με μόνη στάση τα απαραίτητα pit stop για ανεφοδιασμό και το τακτικό σέρβις. Το ρεκόρ πραγματοποιήθηκε στην πίστα Miramas Autodrome στη Γαλλία.

1968

Παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του Audi 100, ενός τετραθέσιου σεντάν που κατασκευαζόταν στο Ingolstadt.

1968_Audi_100_28480

To όνομα του προερχόταν από την ιπποδύναμη των 100 ίππων και ήταν το μεγαλύτερο αυτοκίνητο της εταιρείας εκείνη την περίοδο. Μετά ακολούθησαν και άλλες εκδόσεις του γερμανικού αυτοκινήτου, μία δίπορτη salloon έκδοση και μία coupe S.

2000

O Φιλανδός οδηγός Marcus Grönholm κέρδισε τον παγκόσμιο τίτλο των οδηγών στο WRC για την αγωνιστική περίοδο 2000.

Gronholm_sanmarino_2017

Ο Grönholm με την νίκη του αυτή έβαλε τέλος σε ένα σερί νικών του Tommi Mäkinen και της Mitsubishi καθώς είχαν κερδίσει 4 συνεχόμενα πρωταθλήματα τα τελευταία χρόνια. Η Peugeot με το 206 WRC, κατέκτησε το πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Facebook Comments
Alpha Tablet Ad
Skoda Ad

Πρόσφατα Άρθρα
Πρόσφατα Άρθρα

Η VW σε Γιορτή με Αυτοκίνητα – Θρύλους!

vwsmallthumb

Η VW σε Γιορτή με Αυτοκίνητα – Θρύλους! Συγκεκριμένα...

Υπάρχει ελπίδα για τις ΜΕΚ!

Με τεχνολογία που τα σπάει!!

Υπάρχει ελπίδα για τις ΜΕΚ! Με τεχνολογία που τα...

Τα νέα Επί Τροχάδην

news

Τα νέα Επί Τροχάδην Η Κυριακάτικη εβδομαδιαία σύντομη ενημέρωσή...

Δημοφιλέστερα Άρθρα

Η VW σε Γιορτή με Αυτοκίνητα – Θρύλους!

vwsmallthumb

Η VW σε Γιορτή με Αυτοκίνητα – Θρύλους! Συγκεκριμένα...

O κινητήρας INFINITI VC-Turbo, στην λίστα του Wards, ανάμεσα στους 10 καλύτερους για το 2019.

infinititurbosmallthumb

O κινητήρας INFINITI VC-Turbo, στην λίστα του Wards, ανάμεσα...

Μία Πρώτη Ματιά στο νέο Audi R8! V10 Performance…(VIDEO)

r8smallthuibm

Μία Πρώτη Ματιά στο νέο Audi R8! V10 Performance...(VIDEO)...

HotHatch Banner