AlphaBank_Mobile_Banking_300x250

Post

Σαν σήμερα στην αυτοκίνηση
15 Οκτωβρίου

Γεγονότα, άνθρωποι και μηχανές, εφευρέσεις και κανόνες που σημάδεψαν την αυτοκίνηση

1957

Παρουσιάστηκε στο London Motor Show η Lotus Elite (Type 14).

Το αμάξωμα της ήταν όλο κατασκευασμένο από fiberglass και το σασί ήταν τύπου μονοκοκ ενώ χάρη στο χαμηλό της βάρος (503 κιλά) και το πολύ καλό αεροδυναμικό συντελεστή (Cd 0,29) δε χρειαζόταν έναν μεγάλο κινητήρα για να έχει καλές επιδόσεις.

maxresdefault

Κάτω από το καπό της βρισκόταν ένας τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας, απόδοσης 75 hp και για τα 0-97 χλμ/ώρα χρειαζόταν 11,4 δευτερόλεπτα με τη τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 180 χλμ/ώρα.

1978

Το πρωτότυπο Mercedes C111-III έσπασε 9 διαφορετικά ρεκόρ ταχύτητας στην πίστα του Nardo στην Ιταλία.

1102339-1024

Το αεροδυναμικό σώμα του αυτοκινήτου, με αεροδυναμικό συντελεστή Cd 0.191 και ο πεντακύλινδρος τούρμπο πετρελαιοκινητήρας των 230 Hp βοήθησαν το C111-III να πιάσει μέγιστη ταχύτητα 322 χλμ/ώρα και να έχει μία μέση κατανάλωση 16 λίτρα/100 χλμ μετά από 12 ώρες και μέση ωριαία ταχύτητα 316 χλμ/ώρα.

1983

Ο Βραζιλιάνος οδηγός Nelson Piquet, κατέκτησε τον δεύτερο παγκόσμιο τίτλο της καριέρας του τερματίζοντας τρίτος στο Grand Prix της Νοτίου Αφρικής.

Ο οδηγός της Brabham-BMW πριν τον αγώνα βρισκόταν δεύτερος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος με 55 βαθμούς, στην πρώτη θέση ήταν ο Alain Prost (Renault) με 57 βαθμούς και τρίτος ο Rene Arnoux (Ferrari) με 49 βαθμούς.

image7.img

Ο Βραζιλιάνος όμως στάθηκε τυχερός, καθώς είδε τους δύο αντιπάλους του να εγκαταλείπουν νωρίς τον αγώνα και το μόνο που έπρεπε να κάνει ήταν να τερματίσει από την τέταρτη θέση και πάνω, όπως και έκανε.

1997

Ο Βρετανός πιλότος της πολεμικής αεροπορίας Andy Green πέτυχε ένα νέο παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας στη στεριά. Ο Green με το Thrust SuperSonic κατάφερε να σπάσει το φράγμα της ταχύτητας του ήχου στη στεριά πιάνοντας ταχύτητα 1.228 χλμ/ώρα στην  Black Rock Desert της Nevada.

To Thrust SSC είχε μήκος 16,5 μέτρων, πλάτος 3,7 μέτρων και ζύγιζε 10,5 τόνους ενώ η συνολική ισχύς των δύο Jet κινητήρων της Rolls-Royce, έφτανε τα 110.000 hp και κατανάλωναν 18 λίτρα καυσίμου το δευτερόλεπτο.

 

Το ρεκόρ αυτό δεν έχει ακόμα καταρριφθεί και ο Βρετανός θα επιχειρήσει το 2018 να φτάσει τα 1.600 χλμ/ώρα με το νέο Bloodhound SSC.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα