AlphaBank_Mobile_Banking_300x250

Post

Σαν σήμερα στην αυτοκίνηση
11 Οκτωβρίου

Γεγονότα, άνθρωποι και μηχανές, εφευρέσεις και κανόνες που σημάδεψαν την αυτοκίνηση

1966

Σαν σήμερα έφυγε από την ζωή σε ηλικία 73 ετών, ο σχεδιαστής αυτοκινήτων, μηχανικός και αεροδυναμιστής, Wunibald Kamm.

crop-700x320-47-49

Ο Kamm, είναι γνωστός για την δουλειά του επάνω στην μείωση του στροβιλισμού του αέρα στο σώμα των αυτοκινήτων στις υψηλές ταχύτητες.

8476433eedf26bc6bb4f8757e15acd85

Το 1938, ο Kamm σχεδίασε ένα αυτοκίνητο που ονόμαζε Kamm-Coupe και πατούσε επάνω στο σασί της BMW 328. Ο συντελεστής οπισθέλκουσας του αυτοκινήτου ήταν μόνο 0,25 την ώρα που η BMW 328 Touring Coupe είχε συντελεστή 0,35.

Ο Kamm επίσης, ήταν ο πρώτος που κατασκεύασε 1:1 μοντέλα για αεροδυναμικές δοκιμές και για την προσφορά του στον χώρο της αυτοκίνησης έχει μπει στο Automotive Hall of Fame.

1966

Παρουσιάστηκε από την βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία Jensen ένα από τα τελευταία της μοντέλα το πρωτοποριακό FF.

To FF ήταν ένα από τα καλύτερα GT βρετανικά αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν ποτέ και ήταν το πρώτο αυτοκίνητο παγκοσμίως, για αποκλειστική χρήση στο δρόμο, που διέθετε τετρακίνηση. Εξ’ ου και το όνομα του αυτοκινήτου που προέρχεται από τα αρχικά  Ferguson Formula (FF) καθώς η εταιρεία Ferguson Research Ltd. ήταν αυτή που εξέλιξε το σύστημα τετρακίνησης του αυτοκινήτου.

Jensen_FF_Series_2_-_Flickr_-_exfordy

Επίσης, το FF διέθετε και στάνταρ σύστημα ABS, Dunlop Maxaret, που μέχρι τότε χρησιμοποιούσαν τα αεροσκάφη και τα αγωνιστικά αυτοκίνητα.

Παρά τις τεχνολογικές καινοτομίες του, η εμπορική πορεία του δίπορτου τετραθέσιου κουπέ αυτοκινήτου δεν ήταν ανάλογη, εξαιτίας κυρίως της υψηλής τιμής του. Η παραγωγή του σταμάτησε το 1971 και μόνο 320 FF κατασκευάστηκαν.

2005

Παρουσιάστηκε, στον ειδικό τύπο, σε εκδήλωση που έγινε στην διάσημη διαδρομή Targa Florio στην Σικελία, η έκδοση παραγωγής της Bugatti Veyron 16.4.

1200px-Bugatti_Veyron_16.4_–_Frontansicht_(3),_5._April_2012,_Düsseldorf

Το όνομα της προέρχεται από τον Pierre Veyron, ο οποίος είχε κερδίσει με την Bugatti τον αγώνα 24 ώρες του Le Mans το 1939 και αυτή με την σειρά της κέρδισε αρκετά διεθνή βραβεία.

Η ειδική έκδοση Super Sport έκανε Guinness World Records πιάνοντας ταχύτητα 431.072 χλμ/ώρα και έγινε το ταχύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο με άδεια χρήσης στο δρόμο.

how-much-does-a-bugatti-cost-3

Κάτω από το καπό της βρίσκεται ένας W16 κινητήρας 8,0-λίτρων με τέσσερα τούρμπο και η μέγιστη απόδοσή της φτάνει τους 1.001 ίππους και η ροπή τα 1.250 Nm.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα