Post

Νέα Porsche Panamera

η δεύτερη γενιά συνδυάζει στοιχεία sportscar και luxury saloon

Η Porsche παρουσίασε χθες την δεύτερη γενιά της Panamera η οποία σύμφωνα με την εταιρεία συνδυάζει τις επιδόσεις ενός sports car με την άνεση ενός πολυτελούς sedan.

2017-porsche-panamera (1)

Μπορεί εκ πρώτης όψεως οι διαφορές με την πρώτη γενιά να μην φαίνονται μεγάλες, όμως το τετράπορτο μοντέλο έχει ανασχεδιαστεί πλήρως. Στο εμπρός μέρος της εικονιζόμενης Panamera Turbo ξεχωρίζουν τα νέα Matrix LED φωτιστικά σώμματα, οι μεγάλες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα και οι έντονες νευρώσεις το χαμηλά τοποθετημένο καπό. Το μεγαλύτερο μέρος του αμαξώματος είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο ενώ εντυπωσιακές είναι οι πολυάκτινες ζάντες 21 ιντσών.

2017-porsche-panamera (4)

Το πιο σημαντικό βήμα βελτίωσης έγινε στο προφίλ και το πίσω μέρος του μοντέλου, όπου χάρη στη νέα γραμμή παραθύρων και οροφής, τους τονισμένους ώμους και τα λεπτά φωτιστικά σώμματα, δείχνει πιο αρμονικό και επιβλητικό, επιδεικνύοντας με καμάρι την αισθητική συγγένεια του με την 991.

Porsche Panamera Generations

Μια άμεση σύγκριση πάντα λύνει το «μυστήριο» της σχεδιαστικής εξέλιξης. Αριστερά η δεύτερη γενιά της Panamera σε αντιπαραβολή με την αμφιλεγόμενης αισθητικής πρώτη γενιά στα δεξιά.

Η γκάμα των κινητήρων είναι επίσης ανασχεδιασμένη με μεγαλύτερη απόδοση, περισσότερη οικονομία και μειωμένες εκπομπές ρύπων. Και οι τρεις κινητήρες που προσφέρονται είναι biturbo (με τους υπερσυμπιεστές τοποθετημένους εσωτερικά του V) ενώ συνδυάζονται με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK 8 σχέσεων και προεραιτικά με σύστημα μόνιμης τετρακίνησης. Οι αρχικές εκδόσεις της νέας Panamera είναι οι εξής:

Panamera 4S DieselV8 πετρελαιοκινητήρας με VTG και απόδοση 422hp και 850Nm ροπής. Επιτάχυνση 0-100km/h σε 4,3 δευτερόλεπτα (με Sport Chrono Package) και τελική ταχύτητα 285km/h (το γρηγορότερο diesel παραγωγής στον κόσμο). Μέση κατανάλωση 6,7 λίτρα/100km και εκπομπές CO2 176g/km

Panamera 4SV6 κινητήρας χωρητικότητας 2.9 λίτρων με απόδοση 440hp και 550Nm ροπής. Επιτάχυνση 0-100km/h σε 4,2 δευτερόλεπτα (με Sport Chrono Package) και τελική ταχύτητα 289 km/h. Μέση κατανάλωση 8,1 λίτρα/100km και εκπομκπές CO2 184 g/km.

Panamera TurboV8 κινητήρας χωρητικότητας 4.0 λίτρων με adaptive cylinder control (σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων), απόδοση 550hp και 770Nm ροπής. Επιτάχυνση 0-100km/h σε 3,6 δευτερόλεπτα (με Sport Chrono Package) και τελική ταχύτητα 306 km/h. Μέση κατανάλωση 9,3 λίτρα/100km και εκπομπέςCO2 212 g/km

2017-porsche-panamera (6)

Στο εσωτερικό το νέο Porsche Advanced Cockpit είναι απλά εντυπωσιακό. Το τριάκτινο τιμόνι, ο κλασσικός πίνακας οργάνων και το ψηλό τούνελ ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό, ενισχύουν την σπορτιφ ατμόσφαιρα ενώ η οριζόντια τοποθετημένη οθόνη αφής 12.3 ιντσών με το σύστημα PCM σε συνδυασμό με τα πλήκτρα αφής στην κεντρική κονσόλα, προσθέτουν μια high-tech νότα. Προεραιτικά διατίθενται πανοραμική οροφή, καθίσματα με λειτουργία μασάζ, ambient φωτισμός και high-end ηχοσύστημα της Burmester.

Από μηχανικής άποψης το σασί ενσωματώνει τεχνολογίες όπως το Porsche Dynamic Chassis Control Sport με Torque Vectoring Plus και τετραδιεύθυνση, η προεραιτική ενεργή αερανάρτηση έχει τεχνολογία τριών καμπέρ και σύστημα Porsche Active Suspension Management (PASM) ενώ το σύστημα διεύθυνσης διαθέτει ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση.

Παρών και το κουμπί «Sport Response Button» που πρωτοείδαμε στην 918 Spyder και διαμορφώνει ανάλογα το στήσιμο του μοντέλου για μέγιστη οδηγική απόλαυση και κοφτερή απόκριση σε γκάζι, τιμόνι, ανάρτηση και κιβώτιο ταχυτήτων, επιλέγοντας το κατάλληλο πρόγραμμα ανάμεσα στα Normal, Sport, Sport Plus και Individual.

Χάρη σε όλες τις μηχανικές επεμβάσεις η νέα Panamera κέρδισε τον τίτλο του γρηγορότερου πολυτελούς sedan στην πίστα Nürburgring Nordschleife με χρόνο 7 λεπτών και 38 δευτερολέπτων (αντίστοιχη επίδοση με αυτή των Lexus LFA και Lamborghini Gallardo LP 570-4 Superleggera!!)

Το νέο μοντέλο έρχεται «φορτωμένο» και με συστήματα υποβοήθησης και ασφαλείας, όπως ένα νέο σύστημα νυχτερινής όρασης με θερμικές κάμερες, και το Porsche InnoDrive που προσφέρει ημι-αυτόνομη οδήγηση και ενεργό cruise control, συνδυάζοντας τις πληροφορίες που λαμβάνει από το ραντάρ, τους αισθητήρες και το σύστημα δορυφορικής πλοήγησης.

Οι πωλήσεις της νέας Panamera θα ξεκινήσουν από το Νοέμβριο του 2016 ενώ οι τιμές στη Γερμανία ξεκινούν από 113.027 ευρώ για την Panamera 4S, 116.954 ευρώ για την Panamera 4S diesel και 153.011 ευρώ για την Panamera Turbo.

2017-porsche-panamera 4s

Εξωτερικά το μοντέλο έχει μεγαλώσει σε όλες τις διαστάσεις του με μήκος 5.049mm (+34mm), πλάτος 1.937mm (+6mm) και ύψος 1.423mm (+5mm) με θετικό αντίκτυπο και στους εσωτερικούς χώρους. Οι αναλογίες του είναι εμφανώς βελτιωμένες χάρη στο αυξημένο μεταξόνιο (2.950mm) και τη χαμηλότερη διαμόρφωση του αμαξώματος στο πίσω μέρος της οροφής κατα 20mm. Η εικονιζόμενη έκδοση 4S ξεχωρίζει χάρη στους διαφορετικούς προφυλακτήρες και τις οβαλ εξατμίσεις στο πίσω μέρος (η Turbo έχει τραπεζοειδείς απολήξεις και διπλή αεροτομή).

Τέλος, δείτε τα επίσημα βίντεο της Porsche για το νέο μοντέλο:

 

 

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Alpha_prothesmiaki_300x600_vr1


Πρόσφατα Άρθρα