Alpha_robot_300x250_AQT

Post

Ανανεωμένη Porsche 911 Turbo S

Η κορυφαία έκδοση της 911 γίνεται ακόμη πιο γρήγορη και αποδοτική

Την έκθεση του Detroit στις αρχές του επόμενου έτους επέλεξε η Porsche για την παρουσίαση των 911 Turbo και 911 Turbo S. Μετά τις ανανεωμένες και για πρώτη φορά υπερτροφοδοτόυμενες CarreraTarga 4 και Carrera 4, ακολουθεί η εφαρμογή του facelift και στις γρηγορότερες εκδόσεις της γκάμας των 911 που κρατούν το ξεχωρίστό παράθεμα turbo λόγω ιστορικής σημασίας και κύρους.

Porsche-911_Turbo_S_2016_1600x1200_wallpaper_01

Οι αισθητικές αλλαγές στο εμπρός μέρος εντοπίζονται στον προφυλακτήρα με ανασχεδιασμένες εισαγωγές αέρα και τα φωτιστικά σώμματα τύπου LED που βλέπουμε σταδιακά να υιοθετούνται από όλη τη γκάμα της 911 μετά το πρόσφατο facelift. Νέοι είναι και οι τροχοί 20 ινστών με τις εντυπωσιακές ζάντες.

Ο bi-turbo εξακύλινδρος κινητήρας 3.8 λίτρων αποδίδει 540hp και έχει δεχτεί επεμβάσεις για καλύτερη απόκριση και πιο δυναμική συμπεριφορά προσφέροντας τη λειτουργία Dynamic Boost. Η αύξηση της απόδοσης κατά 20hp σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο επετεύθχει με την τροποποίηση των θυρών εισόδου της κυλινδροκεφαλής, τα νέα μπεκ και υψηλότερη πίεση καυσίμου. Αντίστοιχα, η ισχυρότερη 911 Turbo S αποδίδει 580hp χάρη στους μεγαλύτερους υπερσυμπιεστές.

Οι επιδόσεις με τη σειρά τους έχουν γίνει ακόμη πιο εκρηκτικές με την επιτάχυνση 0-100km/h να απαιτεί 3.0 δευτερόλεπτα για την Turbo και 2.9 δευτερόλεπτα για την Turbo S. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 320km/h (Turbo) και τα 330km/h (Turbo S) αντίστοιχα.

Ταυτόχρονα η Porsche κατάφερε να μειώσει την κατανάλωση κατά 0,6 λίτρα/100km σε όλες τις εκδόσεις. Έτσι η μέση κατανάλωση είναι 9.1 λίτρα/100km για τις κλειστές εκδόσεις coupe και 9.3 λίτρα/100km για τις ανοικτές εκδόσεις convertible, χάρη στη νέα χαρκτογράφιση του κιβωτίου ταχυτήτων και τα εξελιγμένα ηλεκτρονικά συστήματα.

Porsche-911_Turbo_S_2016_1600x1200_wallpaper_05

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει το νέο κάλυμα του κινητήρα ενώ έχουμε μικροεπεμβάσεις στα φωτιστικά σώμματα και τον προφυλακτήρα για τον εξυγχρονισμό της εμφάνισης.

Το πακέτο Sport Chrono είναι στάνταρ στην 911 Turbo S και περιλαμβάνει τιμόνι GT Sport που παραπέμπει σε αυτό της 918 Spyder, με διακόπτη επιλογής στυλ οδήγησης (ανάμεσα στα Normal, Sport, Sport Plus και Individual) και πλήκτρο Sport Response που προσφέρει τη μέγιστη δυνατή επιτάχυνση για 20 δευτερόλεπτα.

Ο εξοπλισμός μεταξύ άλλων περιλαμβάνει το σύστημα Porsche Stability Management (PSM) με ειδική ρύθμιση Sport Mode για καλύτερη συμπεριφορά στο όριο (πχ σε περιβάλον πίστας). Φυσικά δε θα μπορούσαν να λείπουν τα κεραμικά φρένα PCCB, το σύστημα ανύψωσης του εμπρός μέρους και το σύστημα PASM στο σασί που είδαμε πρόσφατα και στις μικρότερες εκδόσεις της 911.

Porsche-911_Turbo_S_2016_1600x1200_wallpaper_08

Στο εσωτερικό, εκτός από το ανασχεδιασμένο τιμόνι, βρίσκουμε το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Porsche Communication Manager με μεγαλύτερη οθόνη αφής, καθώς και ένα ηχοσύστημα υψηλής ποιότητας της Burmester στον έξτρα εξοπλισμό.

Η διάθεση του μοντέλου θα ξεκινήσει από τον Ιανουάριο του 2016 με τις τιμές να διαμορφώνονται ανάλογα με την έκδοση ως εξής:

Porsche 911 Turbo: 174,669 ευρώ
Porsche 911 Turbo Cabriolet: 187,759 ευρώ
Porsche 911 Turbo S: 202,872 ευρώ
Porsche 911 Turbo S Cabriolet: 215,962 ευρώ

Porsche-911_Turbo_S_2016_1600x1200_wallpaper_04

Ίσως η επιλογή της Porsche να παρουσιάσει τις κορυφαίες 911 Turbo και Turbo S σε αυτό το κίτρινο χρώμα να μη μας βρίσκει τόσο σύμφωνους, όμως δεν επηρεάζει ούτε στο ελάχιστο το σεβασμό μας για την απίστευτη δουλειά των μηχανικών της Porsche για τη βελτίωση ενός ήδη εκπληκτικού μοντέλου.

Δείτε τη διαφήμιση της νέας Porsche 911 Turbo S που δείχνει απόλυτα sexy σε λευκό χρώμα με τις νέες ζάντες 20 ιντσών:

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα