AlphaBank_Mobile_Banking_300x250

Post

Porsche 911 R

Η απόλυτη 991 με χειροκίνητο κιβώτιο και ατμοσφαιρικό boxer κινητήρα 500hp

Η Porsche παρουσίασε την 911 R περιορισμένης παραγωγής στην έκθεση Γενεύης, ως μια σύγχρονη μετενσάρκωση της 911 R του 1967 που κατασκευάστηκε ως homologation για την αγωνιστική έκδοση.

Porsche-911_R_2017_1600x1200_wallpaper_01

Ουσιαστικά η 911 R αποτελεί μια ειδική έκδοση της GT3 RS με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, μειωμένο βάρος κατα 50kg και ρετρο στοιχεία στην εμφάνιση.

Η 911 R θα παραχθεί σε μόλις 991 μονάδες και είναι η πιο ελαφριά έκδοση της σειράς 991 με συνολικό βάρος 1.370kg. (ελαφρύτερη κατα 50 kg από την ήδη πανάλαφρη GT3 RS). Στο κυνήγι μείωσης του βάρους, το καπό και τα φτερά είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, η μόνωση έχει μειωθεί, τα πίσω καθίσματα έχουν αφαιρεθεί, η οροφή είναι από μαγνήσιο και τα παράθυρα από ελαφρύ πλαστικό συντελώντας σε ένα χαμηλότερο κέντρο βάρους. Το air-condition, το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας και το ηχοσύστημα ανήκουν πλέον στον προεραιτικό εξοπλισμό μιας και οι ιδιοκτήτες μια τέτοιας μοναδικής κατασκευής δεν θα ενδιαφερθούν για τίποτε άλλο πέραν της οδηγικής ευχαρίστησης.

Κάτω από το πίσω καπό κρύβεται ο ατμοσφαρικός εξακύλινδρος boxer κινητήρας 4.0 λίτρων με απόδοση 500hp και 460Nm ροπής που προέρχεται από την κορυφαία 911 GT3 RS και για την περίσταση συνεργάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων με κοντή κλιμάκωση που στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς για μια γνήσια οδηγική εμπειρία.

Η επιτάχυνση 0-100km/h απαιτεί 3,8 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 323km/h. Σύμφωνα με την Porsche, η μέση κατανάλωση της 911 R φτάνει τα 13.3 λίτρα/100km.

Φυσικά η κορυφαία 991 εξοπλίζεται με σύστημα τετραδιεύθυνσης (γνωστό από τις υπόλοιπες εκδόσεις), μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα, σύστημα Porsche Stability Management (PCM), κεραμικά φρένα (με δίσκους διαμέτρου 410mm εμπρός και 390mm πίσω), ελαστικά υπερ-υψηλών επιδόσεων (πλάτους 245mm εμπρός και 305mm πίσω) και ελαφριές ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών.

Porsche-911_R_2017_1600x1200_wallpaper_07

Στο πίσω μέρος βρίσκουμε τον προφυλακτήρα της GT3 με την κεντρικά τοποθετημένη διπλή απόληξη της εξάτμισης και ένα νέο κάλυμμα του κινητήρα. Η χαρακτηριστική φτερούγα έχει αντικατασταθεί από την ανακλινόμενη αεροτομή της Carrera και έναν εξελιγμένο διαχύτη για την παραγωγή της απαραίτητης κάθετης δύναμης.

Porsche-911_R_2017_1600x1200_wallpaper_0d

Στο εσωτερικό το μάτι πηγαίνει κατευθείαν στον επιλογέα ταχυτήτων του χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων. Ο οδηγός κάθεται σε ένα ανθρακονημάτινο full bucket κάθισμα με ρετρό ύφασμα που αναπολεί τις 911 της δεκαετίας του ’60. Το GT sport τιμόνι με διάμετρο 360mm και οι επενδύσεις από αλουμίνιο και ανθρακονήματα καθώς και τα αγωνιστικου τύπου λουριά για το κλείσιμο των θυρών, συμπληρώνουν την εικόνα

Porsche-911_R_2017_1600x1200_wallpaper_06

Η Porsche χαρακτηρίζει την 911 R ως ένα λύκο με προβιά προβάτου αφού ενσωματώνει υψηλή τεχνολογία από τους αγώνες GT σε ένα αμάξωμα με ρετρο look κλασσικής Porsche.

Porsche-911_R_2017_1600x1200_wallpaper_05

H Porsche επέλεξε να μην εξοπλίσει την 911 R με τα φωτιστικά σώμματα και τα υπόλοιπα καλούδια της 991 facelift κάτι που ομολογουμένως, δεν μας χαλάει καθόλου αφού δείχνει απόλυτα sexy με το bodykit της GT3, τις κόκκινες ρίγες και τις εντυπωσιακές σφυρήλατες ζάντες.

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα