Post

Σε δημοπρασία μία Porsche 908 Short-Tail

Το διαμάντι που αγωνίστηκε στο Spa 1000km το 1968

Η RM Sotheby’s στην δημοπρασία του Monterey θα πουλήσει το 5ο εναπομείναν Porsche 908 Short-Tail, από τα 31 που είχαν κατασκευαστεί συνολικά.

1968-porsche-908-works-short-tail-coupe (3)

Είναι εξοπλισμένο με έναν 3λιτρο 8κύλινδρο flat κινητήρα, ο οποίος παράγει 350 άλογα.

1971-05-29_Vic_Elford,_Porsche_908-3_(Hatzenbach)

Η συγκεκριμένη Porsche είχε οδηγηθεί από τον Vic Elford, ο οποίος είχε κερδίσει τις 24 ώρες στην Daytona την προηγούμενη χρονιά με την 907. Αυτή ήταν η πρώτη νίκη της Γερμανικής φίρμας σε 24ωρο αγώνα.  Επίσης, το 68΄ο Jochen Neerpasch με την 907 είχε κερδίσει στην Daytona.

1968-porsche-908-works-short-tail-coupe

Μετά, η 908 με αριθμό καρότσας 010 αποσύρθηκε από το εργοστάσιο και εν τέλει πουλήθηκε σε ιδιώτη στην Ελβετία και παρέμεινε σε μία αποθήκη για πάνω από 20 χρόνια.

1968-porsche-908-works-short-tail-coupe (2)

Στα τέλη της δεκαετίας του 90΄ ο Dale Miller, ένας ειδικός της Porsche την πήρε στο Ηνωμένο Βασίλειο και πουλήθηκε στον Bill Ferren. Τελικά, έγινε μια πλήρης ανακατασκευή από τον John Corsen, προκειμένου το αυτοκίνητο να παρευρεθεί στο Rennsport Reunion το 2004 στην Daytona.

1968-porsche-908-works-short-tail-coupe (4)

Bad ass! Τρομακτικό βλέποντας το από πίσω και σκεπτόμενος για πότε μπορεί να απογιωθεί

Κατά την διάρκεια της 12ετούς ιδιοκτησίας της, η 908 συμμετείχε σε αρκετές ιστορικές εκδηλώσεις, ενώ παρουσιάστηκε στην έκθεση Porsche By Design στο Μουσείο Τέχνης της Βόρειας Καρολίνας το 2013.

1968-porsche-908-works-short-tail-coupe

Το σασί αυτό με τον αριθμό 010 εκτιμάται ότι θα κοστίσει από 2,3 έως 2,8 εκατομμύρια δολάρια.

Ο ειδικός του αυτοκινήτου David Swing είπε:

Είναι κατασκευασμένο για να μεγιστοποιήσει τα νέα όρια μετατόπισης των 3 λίτρων που έθεσε τότε η FIA. Το 908 έκανε ένα μεγάλο εξελικτικό βήμα από τα 904, 906 και 907 που τέθηκαν ενώπιόν του. Έτρεξε μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του ’80, το μοντέλο είχε μια ανταγωνιστική ζωή για 15 χρόνια – ένα απίστευτα μεγάλο χρονικό διάστημα στις αγώνες αντοχής

Και συνέχισε λέγοντας:

Το Chassis 908-010 είναι ένα από τα πολύ λίγα από τα 908 της πρώτης σειράς, τα οποία πρωτοστάτησαν στην ανάπτυξη των 908/02 και 908/03 · αυτά τα μοντέλα συνέχισαν να γίνονται μερικά από τα πιο διάσημα και επιτυχημένα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Porsche όλων των εποχών. Οδηγούμενο από τους σπουδαιότερους οδηγούς της ομάδας της Porsche την δεκαετία του 1960 σε ένα από τα τελευταία χρόνια της μάρκας στο επίσημο διαγωνισμό Works, το 908-010 είναι ένα σημαντικό κομμάτι της ιστορίας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

1968-porsche-908-works-short-tail-coupe j

Να και ο brutal flat 8κύλινδρος κινητήρας με τα 350 άλογα. Σε πιάνει ένα περίεργο συναίσθημα όταν βλέπεις παλιούς κινητήρες. Έχουν κάτι αντρικό πάνω τους.

Ο παγκόσμιος επικεφαλής των δημοπορασιών της RM Gord Duff σε δηλώσεις που έκανε είπε:

Η 908 είναι ένα φανταστικό πρόωρο highlight για την αγορά του Monterey και αυτό που το κάνει πολύ συναρπαστικό είναι το γεγονός ότι θα δημοπρατηθεί κατά την διάρκεια της 70ης επετείου της Porsche.

 

 

Facebook Comments

Πρόσφατα Άρθρα
Πρόσφατα Άρθρα

Για 210 χιλ ευρώ, ποια από τις δύο V8 FERRARI θα διάλεγες;;

430-360_258x191

Για 210 χιλ ευρώ, ποια από τις δύο V8...

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε η 16η Ανάβαση Κύμης

0042_KIRKOS_258x191

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε η 16η Ανάβαση Κύμης Μοναδική...

Τα νέα Επί Τροχάδην

news

Τα νέα Επί Τροχάδην Η Κυριακάτικη εβδομαδιαία σύντομη ενημέρωσή...

Δημοφιλέστερα Άρθρα

Έρχεται C-Class All-Terain το 2022

mccar

Έρχεται C-Class All-Terain το 2022 Για να κοντράρει το...

Η Dream Team της BMW

bmw

Η Dream Team της BMW Μερικά από τα σημαντικότερα...

Τα Καλύτερα GIFs της Εβδομάδας

thumb_258x191

Τα Καλύτερα GIFs της Εβδομάδας Από το ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ...