Alpha_robot_300x250_AQT

Post

Γνωριμία: Porsche 718 Boxter

ένα Roadster με επιδόσεις…αγωνιστικού.

Άραγε ποιος άντρας στην ζωή του, δεν έχει ονειρευτεί να αποκτήσει κάποτε μια Porsche με την οποία μπορεί να χαίρεται την οδηγική απόλαυση που χαρίζει ένα καθαρόαιμο, σπορ, roadster αυτοκίνητο;

dsc_4814

Ο Επιθεωρητής Χάρης Θεοφράστου είναι ένας από τους τυχερούς που απόλαυσε έστω και για λίγο τις δυνατότητες του νέου roadster της Porsche.

dsc_4790

Η γνωστή και περισσότερο οικονομικά προσιτή σε όλους μας Porsche Boxter, ξανασχεδιάστηκε και άλλαξε το όνομά της σε 718 Boxter, χρησιμοποιώντας νέους «μικρούς κινητήρες» 2000 κ.ε, οι οποίοι όμως αποδίδουν 300 «αγωνιστικά άλογα» που στην κυριολεξία, βάζουν φωτιά στην άσφαλτο.

Η αλλαγή στους κινητήρες είναι ουσιώδης, καθώς η γερμανική μάρκα απέσυρε τα θηριώδη εξακύλινδρα μοτέρ, τα οποία είχανε και σημαντική διαφορά ροπής. Οι νέοι τετρακύλινδροι turbo κινητήρες αναδεικνύουν την 718 Boxster σε ένα αυτοκίνητο το οποίο απευθύνεται στην νέα γενιά που θέλει να διαφέρει.

Δύο είναι τα βασικά μοτερ που έχουν αναλάβει το ευχάριστο έργο της «απογείωσης» της 718 Boxter. Το πρώτο είναι και το πιο προσιτό στην Ελληνική αγορά με χωρητικότητα 2.0 λίτρων, απόδοση 300 ίππων και ροπή που αγγίζει τα 380 Nm, ένα στοιχείο που προσδίδει στην ανοικτή Porsche εκπληκτική δύναμη η οποία εμφανίζεται από πολύ χαμηλά και κρατιέται μέχρι και τις υψηλότερες τιμές του στροφόμετρου.

Ο αμέσως επόμενος κινητήρας απευθύνεται στην έκδοση 718 Boxter S είναι και αυτός τετρακύλινδρος αλλά με χωρητικότητα 2.5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 350 ίππους (+50 σε σχέση με τη δίλιτρη έκδοση), έχοντας μια ροπή 420 Nm που πραγματικά ξεσηκώνει όλες τις «αντρικές αισθήσεις» που αναζητούν το απόλυτο.

Τα 0-100 έρχονται σε μόλις 4,7 δευτερόλεπτα στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων PDK και το έξτρα πακέτο εξοπλισμού chrono, ενώ για την έκδοση S μόλις 4,2 sec, χρόνο που σίγουρα θα ζήλευαν οι 6κύλινδροι προκάτοχοί της. Αξίζει να σημειωθεί πώς παρά την αύξηση των ίππων στους κινητήρες, οι μέσες τιμές κατανάλωσης καυσίμου κρατήθηκαν σε αρκετά χαμηλά επίπεδα.

Οι κορυφαίες επιδόσεις των γρήγορων κινητήρων απαίτησαν και διαφορετικό σετάρισμα, τόσο σε αναρτήσεις και φρένα, όσο και το σύστημα διεύθυνσης, στοιχεία τα οποία ακολούθησαν πιστά τα αποτελέσματα της εξέλιξης των αγωνιστικών αυτοκινήτων τα οποία μετέχουν στο Porsche cup.

2017-porsche-718-boxster-s-front-three-quarter-in-motion-03

Στο μάτι, η νέα 718 Boxter μπορεί να εμφανίζεται αρκετά γνώριμη αλλά σχεδόν τα πάντα είναι καινούργια πάνω στο αμάξωμα της, όπως οι μεγαλύτεροι αεραγωγοί πλήρωσης του turbo για καλύτερη απόδοση, η οποία συνδυάζεται με την χαμηλότερη απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος.

white-porsche-718-boxster-4

Νέες πλαϊνές πινελιές που τοποθέτησαν οι σχεδιαστές της εταιρείας, συμπληρώνουν το παρουσιαστικό της νέας Boxter ενώ στο πίσω μέρος ο επανασχεδιασμός είναι όλα τα λεφτά με πιο λεπτά και σκουρόχρωμα φώτα. η νέα «ταυτότητα» του μοντέλου που μαρτυρεί την νέα μοντέρνα σχεδίαση και κάνει την διαφορά.

autoweb-2016-april-first-drive-2017-porsche-718-boxster-s-021

Η νέα έκφραση της τεχνολογίας στο εσωτερικό της νέας 718 Βoxter είναι εμφανής αλλά αρκετά διακριτική καθώς ακολουθούνται οι παλιές γραμμές σχεδίασης, με τις ουσιαστικές αλλαγές να επικεντρώνονται στο αναβαθμισμένο σύστημα Multimedia και το νέας σχεδίασης τιμόνι. Μάλιστα το νέο σύστημα δέχεται «υποδείξεις» από τον οδηγό πάνω στην οθόνη αφής που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα ενώ διαθέτει και μια εφαρμογή που του δίνει τη δυνατότητα να αναγνωρίζει τον γραφικό χαρακτήρα του οδηγού, μην επιτρέποντας την πρόσβαση σε «όσους φιλοξενούνται στο δεξί μπάκετ κάθισμα».

dsc_4778

Η νέα Porsche 718 Boxter βρίσκεται στα σαλόνια του Ελληνικού δικτύου πωλήσεων και είναι διαθέσιμη από 70.700€ για την βασική έκδοση, ενώ το αυτοκίνητο της δοκιμής μας κόστίζει 90.000.

Παντελής Τζερτζεβέλης

Σχετικά Άρθρα:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα