AlphaBank_Mobile_Banking_300x250

Post

Peugeot 3008 DKR

το νέο αγωνιστικό της γαλλικής εταιρείας για το Rally Dakar

Η Peugeot παρουσίασε το αγωνιστικό 3008 DKR το οποίο θα τρέξει στο Rally Dakar του 2017. Το νέο μοντέλο θα αντικαταστήσει το άκρως επιτυχημένο 2008 DKR με το οποίο ο Stephane Peterhansel κατέκτησε την πρώτη θέση στον περσινό αγώνα.

peugeot-3008-dkr-2017-8

Το νέο όπλο της Peugeot είναι αναμφίβολα εντυπωσιακό στην όψη, διατηρώντας το κοντό μεταξόνιο και αρκετά ακόμη στοιχεία από το περσινό μοντέλο.

peugeot-3008-dkr-2017-5

Υπεύθυνος για τις επιθετικές γραμμές του αγωνιστικού 3008 DKR (δεξιά) ήταν ο Sebastien Criquet που ανέλαβε και το σχεδιασμό του νέου 3008 (αριστερά). Φυσικά, η συγγένεια μεταξύ των δύο μοντέλων περιορίζεται σε μικρές αισθητικές  λεπτομέρειες μιας και οι λειτουργικές απαιτήσεις τους είναι εκ διαμέτρου αντίθετες.

peugeot-3008-dkr-2017-3

H dream-team της Peugeot αποτελείται από τους οδηγούς Stéphane Peterhansel, Carlos Sainz, Sébastien Loeb και Cyril Despres ενώ υποστηρικτές της ομάδας παρεμένουν οι εταιρείες Red Bull, Total, Sparco και BF Goodrich.

peugeot-3008-dkr-2017-2

Στόχος της γαλλικής εταιρείας είναι να κατακτήσει την 6η της νίκη στο θεσμό μετά από τον περσινό θρίαμβο και την τετραετία 1987-1990.

Το αγωνιστικό όχημα της Peugeot Total είναι παραδοσιακά πισωκίνητο, με επεμβάσεις που επικεντρώνονται στους παρακάτω τομείς.

  • Αξιοπιστία: Σύμφωνα με την Peugeot, παρόλο που το 2008 DKR τα πήγε πολύ καλά σε αυτό τον τομέα, υπάρχει πάντα χώρος για βελτίωση αφού 10.000 χιλιόμετρα σε υψηλές ταχύτητες και μεγάλα υψόμετρα είναι μια σκληρή δοκιμασία για οποιαδήποτε μηχανή.
  • Οδηγική Συμπεριφορά: Επεμβάσεις έγιναν στον twin-turbo V6 κινητήρα 3.0 λίτρων. Παρόλο που λόγω των νέων περιορισμών αποδίδει 20hp λιγότερους από πέρυσι, η κατανομή της ροπής σε χαμηλότερες σ.α.λ. κάνει το όχημα ακόμη πιο γρήγορο.
  • Ανάρτηση: Βελτιωμένη γεωμετρία και καλύτερη απόσβεση για να ανταπεξέλθει σε έναν από τους πιο απαιτητικούς αγώνες του κόσμου από πλευράς τερέν.
  • Air conditioning: Τα πληρώματα περνούν 12 ώρες την ημέρα μέσα στα cockpit όπου οι θερμοκρασίες αγγίζουν συνήθως τους 60 βαθμούς κελσίου. Για αυτό το λόγο η Peugeot εξέλιξε σύστημα air condition που θα βοηθήσει τους οδηγούς να αποδώσουν τα μέγιστα κατά τη διάρκεια του αγώνα.

peugeot-3008-dkr-2017-7

Το 3008 DKR θα δοκιμαστεί σε πραγματικές συνθήκες από τον Carlos Sainz στο Morocco Rally τον Οκτώβριο, ενώ ο Cyril Despres θα τον ανταγωνιστεί μέσα σε ένα 2008 DKR

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Skoda
Audi
Πρόσφατα Άρθρα