AlphaBank_Mobile_Banking_300x250

Post

Πατέντα της Hyundai για κινητήρα με διαφορετική χωρητικότητα κυλίνδρων

‘Ενας κινητήρας, τρεις τρόποι λειτουργίας

Τελευταία, η κατασκευή ενός κινητήρα με διαφορετικό κυβισμό κυλίνδρων έχει απασχολήσει κάποιους κατασκευαστές αυτοκινήτων, όπως παλαιότερα είδαμε τη Honda.

Η Hyundai όμως, σύμφωνα με το AutoGuide, κατάθεσε στις 5 Δεκεμβρίου του 2015 αίτημα, στο Ευρωπαϊκό Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας, για μια πατέντα ενός κινητήρα με κυλίνδρους διαφορετικού κυβισμού, η οποία εγκρίθηκε στις 22 Μαρτίου του 2017.

Σύμφωνα με την πατέντα, ένας τετρακύλινδρος κινητήρας θα μπορεί να έχει δύο διαφορικού κυβισμού κυλίνδρους, για παράδειγμα οι δύο να είναι 350 κ.εκ. και οι άλλοι δύο 400 κ.εκ. ενώ μία εξελιγμένη μονάδα ελέγχου θα μπορεί να λειτουργεί τον κινητήρα με τρεις διαφορετικούς τρόπους.

hyundai-four-cylinder-engine-patent-12

Το κέρδος από αυτό το σύστημα, σύμφωνα με την Κορεάτικη εταιρεία, είναι να ξεπεραστούν τα περιορισμένα όρια λειτουργίας που έχουν οι παραδοσιακοί κινητήρες, με όμοιο μέγεθος κυλίνδρων, οι οποίοι σπαταλάνε πολύ ενέργεια όταν δουλεύουν στο ρελαντί.

Τα μειονεκτήματα αυτής της πατέντας, όπως ο αυξημένος θόρυβος και οι ταλαντώσεις στο σώμα του κινητήρα, που εμφανίζονται λόγω του διαφορετικού κυβισμού των κυλίνδρων, θα τα εξουδετερώσει η παράλληλη λειτουργία ενός ηλεκτροκινητήρα που θα εξισορροπεί τις διαφορές στη ροπή μεταξύ των κυλίνδρων.

Συχνά πάντως οι αυτοκινητοβιομηχανίες καταθέτουν πατέντες για να κατοχυρώσουν απλά και μόνο την ιδέα τους και δεν είναι γνωστό το κατά πόσο η Hyundai έχει δουλέψει πάνω στην εξέλιξη αυτού του κινητήρα και για το αν έχει σκοπό να τον χρησιμοποιήσει πάνω σε κάποιο μελλοντικό μοντέλο της.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα