AlphaBank_Mobile_Banking_300x250

Post

Όλη η ιστορία του Group B σε μία δημοπρασία

Όλες οι εκδόσεις δρόμου των Rally Cars στο σφυρί

Για να μπορέσει ένα αγωνιστικό να πάρει έγκριση και να τρέξει στο ιστορικό Group B του παγκόσμιου πρωταθλήματος ράλι, θα έπρεπε να κατασκευαστούν τουλάχιστον 200 αυτοκίνητα για το δρόμο.

Κάπως έτσι, κυκλοφορούσαν, όχι και τόσο πολύ είναι η αλήθεια, στους δημόσιους δρόμους αυτοκίνητα με αγωνιστικές περγαμηνές και πολιτική περιβολή. Ανά τακτά χρονικά διαστήματα έχουμε δει τέτοια αυτοκίνητα να βγαίνουν σε δημοπρασίες και να πωλούνται για ουκ ολίγα ευρώ, αλλά για πρώτη φορά συναντάμε όλα τα αυτοκίνητα ρέπλικες του Group B μαζί στην ίδια δημοπρασία.

Ποια είναι αυτά:

Lancia Delta S4 Stradale του 1985

1985-lancia-delta-s4

Είναι μία από τις 200 που κατασκευάστηκαν, φοράει έναν τετρακύλινδρο turbocharged και supercharger 1,8 λίτρων κινητήρα, που φορούσε και το αγωνιστικό, μόνο που στην έκδοση δρόμου αποδίδει 250 ίππους αντί για 450 ίππους και η ροπή του φτάνει τα 292 Nm.

1985-lancia-delta-s4 (1)

Η κίνηση πάει και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου πέντε σχέσεων.

1985-lancia-delta-s4 (2)

Το σασί του αυτοκινήτου είναι σωληνωτό χωροδικτύωμα και το σώμα του κατασκευασμένο από fiberglass, με το βάρος του αυτοκινήτου να μη ξεπερνάει τα 1.200 κιλά. Μέχρι σήμερα είχε μόνο έναν ιδιοκτήτη και εκτός από την εξαιρετική κατάσταση που βρίσκεται, έχει μόλις 8.900 χλμ στο κοντέρ της.

1986 Ford RS 200

1986-ford-rs200

Το σημερινό Focus RS ωχριά μπροστά του. Με κίνηση στους τέσσερις τροχούς και τον 1,8 -λίτρων κινητήρα της Cosworth, που βρίσκεται τοποθετημένος στη μέση, να αποδίδει 250 ίππους, το ελαφρύ RS200 είναι ένα από τα πιο σκληροπυρινικά αυτοκίνητα που έχει κατασκευάσει η αμερικάνικη εταιρεία.

1986-ford-rs200 (1)

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, βρίσκεται στα χέρια του τωρινού ιδιοκτήτη από το 1989, οποίος αποφάσισε να το πουλήσει.

1986 Ford RS 200 Evolution

1986-ford-rs200-evolution

Επειδή η Ford δεν έμεινε ικανοποιημένη από τις επιδόσεις του RS 200, αποφάσισε να αναβαθμίσει 24 από αυτά και να φτιάξει μία ακόμα πιο ειδική έκδοση, την Evolution.

1986-ford-rs200-evolution (1)

Το Ford RS 200 Evolution, φορούσε ένα 2,1-λίτρων κινητήρα της Cosworth, που αποδίδει 600 hp και για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειαζόταν χρόνο λίγο κάτω από τρία δευτερόλεπτα, νούμερο άπιαστο για την εποχή.

Με έναν ιδιοκτήτη από το 1989 και την εξαιρετική του κατάσταση, η τιμή του θα έχει πολλά μηδενικά από πίσω.

1985 Peugeot 205 Turbo 16

1985-peugeot-205-turbo-16

Με το Peugeot 205 T16, η Γαλλική εταιρεία έχει κατακτήσει δύο παγκόσμια πρωταθλήματα. Φαρδύ, τετρακίνητο και με τον 1,8-λίτρων κινητήρα στο κέντρο, το θυρίο της Peugeot βγήκε σε μόλις 200 αντίτυπα και όλα τους ήταν αριστεροτίμονα και χρώματος γκρι.

1985-peugeot-205-turbo-16 (2)

Το συγκεκριμένο 205 T16, είναι απείραχτο με μόλις 1.200 χλμ στο κοντέρ του, κάτι που αποδεικνύει ότι ο ιδιοκτήτης του το είδε σαν επένδυση παρά σαν απόλαυση.

1985 Audi Sport Quattro S1

1985-audi-sport-quattro-s1

Η έκδοση S1, ήταν μία αναβαθμισμένη έκδοση του Sport Quattro.  Ο πεντεκύλινδρος 20V DOHC κινητήρας χωρητικότητας 2.1-λίτρων είναι τοποθετημένος μπροστά και αποδίδει 306 ίππους. Η κίνηση πάει και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός 5-τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων.

1985-audi-sport-quattro-s1 (2)

Μόλις 200 αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν και το συγκεκριμένο είναι πρώτο χέρι και βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση.

1975 Lancia Stratos HF Stradale

1975-lancia-stratos-hf-stradale

To όνομα Lancia Stratos είναι αρκετό για να ξυπνήσει μνήμες από το ένδοξο παρελθόν της ιταλικής εταιρείας και προκαλεί νοσταλγία και μελαγχολία στους οπαδούς της αυτοκίνησης. Σχεδιασμένη από τον Bertone, φορούσε ένα 2,4-λίτρων V6 Dino κινητήρα, με απόδοση 192 ίππους.

1975-lancia-stratos-hf-stradale (2)

Μπορεί τα 6,8 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ/ώρα και τα 232 χλμ/ώρα τελικής ταχύτητας, να μην προκαλούν ίλιγγο σήμερα, για την εποχή της όμως ήταν αξιοθαύμαστες επιδόσεις.

Η συγκεκριμένη Stratos που βγαίνει σε δημοπρασία, είναι μία από τις 500 που κατασκευάστηκαν και από το 1989 έχει διανυσει 12.700 χλμ.

1983 Lancia-Abarth 037 Stradale

1983-lancia-abarth-037-stradale (1)

H συνεργασία της Abarth με την Lancia, έδωσε στον κόσμο της αυτοκίνησης την εκπληκτική Lancia-Abarth 037 Stradale, η οποία έχει κατακτήσει ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα.

Το σώμα του αυτοκινήτου ειναι κατασκευασμένο από kevlar ενισχυμένο με fiberglass. Στο κέντρο του αυτοκινήτου βρίσκεται ένας 2,0-λίτρων τετρακύλινδρος supercharged κινητήρας που αποδίδει 205 ίππους.

1983-lancia-abarth-037-stradale

Η κίνηση πάει στους πίσω τροχούς μέσω ενός πεντατάχυτου μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων. Η συγκεκριμένη είναι μία από τις 200 που κατασκευάστηκαν και έχει διανύσει μόλις 9,400 χλμ.

Στη δημοπρασία Quail Lodge Auction, που θα γίνει στις 18 Αυγούστου, ο οίκος Bonhams θα βγάλει στο σφυρί όλα τα αυτοκίνητα μαζί, που αναστάτωναν και συνεχίζουν να αναστατώνουν τα όνειρά μας τόσα χρόνια.

seven-group-b-rally-cars

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Skoda
Audi
Πρόσφατα Άρθρα