Post

Το ανανεωμένο Nissan GT-R NISMO GT3 του 2018 μπαίνει σε παραγωγή!

Η Nissan Motorsport International (NISMO) λανσάρει το Nissan GT-R NISMO GT3 του 2018, το οποίο βασίζεται στο NISSAN GT-R NISMO (R35) και συμμορφώνεται με τους κανονισμούς FIA GT3. Η κατά παραγγελία παραγωγή και παράδοση του εκπληκτικού μοντέλου, αναμένεται να ξεκινήσει από τον Ιανουάριο του 2019.
Front_Styling-source

Η NISMO ξεκίνησε τη διάθεση της έκδοσης NISMO GT3 το 2012, σε επιλεγμένους πελάτες σε όλο τον κόσμο, από την Ιαπωνία, την Ευρώπη και την Αμερική, μέχρι την Κίνα και την Αυστραλία. Το αυτοκίνητο αυτό έχει διακριθεί σε πολλές διοργανώσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, έχοντας κατακτήσει τον τίτλο του πρωταθλήματος στο SUPER GT GT300 και στο Blancpain Endurance Series (γνωστό πλέον ως Blancpain GT Series Endurance Cup), καθώς και την νίκη της γενικής κατάταξης στο Bathurst 12 Hour (Australia) το 2015.
Rear_Styling-source
Το μοντέλο του 2018 που θα κυκλοφορήσει προσεχώς (με την τιμή του να υπολογίζεται πάνω από τις 450 χιλιάδες Ευρώ), αντικατοπτρίζει τις σημαντικές προόδους που σημειώθηκαν στο βασικό μοντέλο του NISSAN GT-R (R35) NISMO και την συσσωρευμένη εμπειρία που αντλήθηκε από τους αγώνες. Η NISMO στοχεύει στη δημιουργία ενός οχήματος που εκμεταλλεύεται όλα τα πλεονεκτήματα του GT-R και που είναι σε θέση να λειτουργεί με σταθερότητα και σε υψηλές ταχύτητες, σε οποιαδήποτε αγωνιστική πίστα και με οποιοδήποτε εμπορικό σήμα ελαστικών.
front-source
Συγκεκριμένα, η κατανομή βάρους έχει βελτιστοποιηθεί και το κέντρο βάρους έχει χαμηλώσει με την τοποθέτηση του κινητήρα 150mm πιο πίσω και χαμηλότερα, σε σχέση με το μοντέλο του 2015. Ταυτόχρονα, η εμπρός και η πίσω ανάρτηση, μαζί με τα υποπλαίσιά τους, έχουν επανασχεδιαστεί με σκοπό την βελτίωση των δυναμικών χαρακτηριστικών του οχήματος.
Rear-source
Εκτός από τις εξαντλητικές δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν στην Ιαπωνία και στο εξωτερικό από τον Απρίλιο του περασμένου έτους, η συμμετοχή σε διάφορους αγώνες, σε συνεργασία με τις επίσημες ομάδες υποστήριξης της NISMO αυτή τη σεζόν, είχε ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να “γράψει” συνολικά περίπου 30.000χλμ. Το νέο αυτό μοντέλο έχει βελτιώσει την ανταγωνιστικότητά του μέσω βελτιώσεων στις θεμελιώδεις επιδόσεις του, ενώ ταυτόχρονα είναι εύκολο στον χειρισμό τόσο για τους επαγγελματίες, όσο και για τους καθημερινούς οδηγούς, προσφέροντας κορυφαία αξιοπιστία.
Engine_1-source

“Για να αναπτυχθεί το μοντέλο Nissan GT-R NISMO GT3 του 2018, η NISMO, ως επίσημος σπορ βραχίονας της NISSAN, αξιοποίησε πλήρως την προηγμένη τεχνολογία και την τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει χάρη στην τεράστια εμπειρία της στους αγώνες, με το αυτοκίνητο αυτό να είναι κατασκευασμένο για συμμετοχή στους αγώνες GT3, σε όλο τον κόσμο «, δήλωσε ο Takao Katagiri, Διευθύνων Σύμβουλος της NISMO.

Tire&Wheel-source
Χαρακτηριστικά του μοντέλου 2018

• Χαμηλό κέντρο βάρους και βελτιστοποιημένη κατανομή
βάρους μέσω αναθεώρησης του πλαισίου του οχήματος,

• Βελτιωμένη δυναμική μέσω νέας σχεδιασμένης ανάρτησης,

• Βελτιστοποιημένη ευστάθεια με νέα χαρακτηριστικά στην
άντωση και την αεροδυναμική,

• Βελτιώσεις στην εμπρόσθια και πίσω ακαμψία ( πλευρικής και
στρεπτικής) και ενισχυμένη γραμμικότητα, με τη χρήση
προηγμένης τεχνολογίας ανάλυσης,

• Εφαρμογή συστήματος ξηρού κάρτερ για μειωμένο κέντρο
βάρους και αξιοπιστία λίπανσης,

• Αυξημένα διαστήματα προγραμματισμένης συντήρησης, χάρη
στο ανασχεδιασμένο σύστημα μετάδοσης,

• Ενισχυμένα φρένα με αυξημένη ανθεκτικότητα και αξιοπιστία,

• Σύστημα κλιματισμού αποκλειστικά σχεδιασμένο για να
μειώνει την πίεση του οδηγού και να εξασφαλίζει την άνεση
κατά τη διάρκεια των αγώνων (προαιρετικά).

Το NISMO GT3 εν δράσει

Τεχνικές Προδιαγραφές

Μήκος

 

4,832mm

Πλάτος

 

2,036mm

Μεταξόνιο

 

2,817mm

Μετατρόχιο

Εμπρός

1,690mm

 

Πίσω

1,700mm

Βάρος

 

1,285kg*1

Κινητήρας

 

VR38DETT

Χωρητικότητα

 

3,799cc

Μέγιστη Ισχύς

 

405kw/6,500rpm 550ps/6,500rpm*1

Μέγιστη Ροπή

 

637M m/5,000prm 65.0kgf m/5,000rpm*1

Σύστημα Μετάδοσης Κίνησης

 

2WD FR

Συμπλέκτης

 

Μεταλλικός, 5.5 ιντσών 4 πλακών

Μετάδοση

 

6-ταχυτήτων σειριακό κιβώτιο

Φρένα

Εμπρός

6-πίστονες δαγκάνες / αεριζόμενα δισκόφρενα και τακάκια

 

Πίσω

4-πίστονες δαγκάνες / αεριζόμενα δισκόφρενα και τακάκια

Ανάρτηση

Εμπρός

Εμπρόσθια Ανεξάρτητη Ανάρτηση με διπλά ψαλίδια

 

Πίσω

Εμπρόσθια Ανεξάρτητη Ανάρτηση με διπλά ψαλίδια

Ελαστικά

Εμπρός

330/710-18

 

Πίσω

330/710-18

Τροχοί

Εμπρός

13.0Jx18

 

Πίσω

13.0Jx18

 

*1 Με την επιφύλαξη αλλαγών, σύμφωνα με τον κανονισμό της FIA

Facebook Comments
Alpha Tablet Ad

Πρόσφατα Άρθρα
Πρόσφατα Άρθρα

Έρχεται η νέα BMW σειρά 8!

bmwseries8smallthumb

Έρχεται η νέα BMW σειρά 8! Και φαίνεται απλά...

Παρκαδόρος Σφήνωσε μία Porsche 911 Κάτω από ένα Subaru (video)

porschesubarusmallthumb

Παρκαδόρος Σφήνωσε μία Porsche 911 Κάτω από ένα Subaru...

Σαν σήμερα στην αυτοκίνηση 18 Ιουνίου

18-06

Σαν σήμερα στην αυτοκίνηση 18 Ιουνίου Γεγονότα, άνθρωποι και...

Δημοφιλέστερα Άρθρα

Χαζεύοντας Μία απ’τις Τρεις Ford GT40 που Πέτυχαν το 1-2-3 στο Le Mans του ’66…

1966fordgt40smallthumb

Χαζεύοντας Μία απ'τις Τρεις Ford GT40 που Πέτυχαν το...

Δουλεύει; Ρεζέρβα φτιαγμένη από αμέτρητα ρολά κολλητικής ταινίας! (video)

rezervasmallthumb

Δουλεύει; Ρεζέρβα φτιαγμένη από αμέτρητα ρολά κολλητικής ταινίας! (video) Ήρθε...

Νέο Ρεκόρ! Η πιο ακριβή Ferrari που πουλήθηκε ποτέ…

250gtoreccordsmallthumb

Νέο Ρεκόρ! Η πιο ακριβή Ferrari που πουλήθηκε ποτέ......