AlphaBank_Mobile_Banking_300x250

Post

Νέο Mini Electric Concept

Στην παραγωγή το 2019

Γράφει ο Βασίλης Σοφός

Ήδη από τον Νοέμβριο του 2008, με το πρώτο «δοκιμαστικό» ηλεκτρικό Mini Couper, το Bmw Group αναπτύσσει στρατηγικές, που στόχο έχουν να μας κάνουν να υιοθετήσουμε μέσα μας μια «πράσινη» φιλοσοφία. Η βαυαρική εταιρεία, προσπαθεί πάλι φέτος, με το επίσημο ντεμπούτο του νέου ηλεκτρικού Mini παραγωγής να είναι προγραμματισμένο για τη μεγάλη έκθεση της Φρανκφούρτης σε λιγότερο από έναν μήνα.

2017_mini-electric-concept_02

Πριν την επίσημη έναρξη της έκθεσης όμως, αποκαλύφθηκε το Mini Electric Concept. Πρόκειται για ένα παρεμφερές με τα τωρινά μοντέλα Mini, αλλά με κάποιες τροποποιήσεις, τόσο λειτουργικές όσο και αισθητικές.

Οι χρωματισμοί στους οποίους είναι βαμμένο το αυτοκίνητο το κάνουν να δείχνει πραγματικά προηγμένο, με τη ματ γκρι βαφή να πρωτοστατεί. Στο γκρι χρώμα φέρνουν την αντίθεση οι κίτρινες πινελιές στους νέους προφυλακτήρες, στον ουρανό και τη μάσκα. Η τελευταία είναι και αυτή διαφορετικής σχεδίασης, πιο κλειστή, αφού δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης ανοιγμάτων εισαγωγής αέρα. Τα φώτα led είναι φουτουριστικά αλλά ταυτόχρονα σπορτίφ.

2017_mini-electric-concept_03

Στο Mini Electric Concept έχει χρησιμοποιηθεί υαλοβάμβακας, ένα υλικό που έχουμε ξαναδεί σε ηλεκτρικά οχήματα με concept χαρακτήρα.

Οι 19 ιντσών ζάντες έχουν στο εσωτερικό τους το υλικό αυτό. Συνολικά, το σύμβολο ‘E’ κάνει αισθητή τη παρουσία του, τονίζοντας τον «ηλεκτρικό χαρακτήρα» αυτού του Mini. Επίσης, η οροφή είναι βαμμένη με μία πρωτότυπη τεχνοτροπία.

2017_mini-electric-concept_01

Στο μπροστινό μέρος ξεκινά στην απόχρωση του λευκού με υφή ματ και κλιμακωτά καταλήγει να είναι κίτρινη στο πίσω μέρος, με έντονη στιλπνότητα στην υφή της. Με αυτό το ιδιαίτερο εφέ, το Mini δείχνει να δέχεται την αντανάκλαση των χρωμάτων στο πλάι του.

Οι χρήσεις του υαλοβάμβακα, όπως αναφέραμε, είναι ποικίλες, από τους πίσω διαχύτες και τους υποτιθέμενους-προφανώς δεν χρειάζονται- εισαγωγείς αέρα χαμηλά, μέχρι τα μαρσπιέ στο πλάι. Το σημαντικό εδώ είναι το γεγονός ότι όλα αυτά τα υλικά έχουν κατασκευαστεί με χρήση της 3D εκτύπωσης, τεχνολογίας που όπως δηλώνει η εταιρεία, είναι πολύ πιθανό και πολύ ενδιαφέρον να χρησιμοποιείται ευρέως για την παραγωγή τέτοιων μερών στο μέλλον.

2017_mini-electric-concept_04

Οι πόρτες του ηλεκτρικού Mini διαφέρουν επίσης από το τωρινό μοντέλο, αφού εδώ βλέπουμε να μην έχουν εμφανές χερούλι.

2017_mini-electric-concept_05

Τα εντυπωσιακά φώτα στο πίσω μέρος προδίδουν λίγο περισσότερο ότι πρόκειται για ένα concept car. Είναι τεχνολογίας led αλλά είναι και «φανάρια με περιεχόμενο», αφού επάνω τους έχουν μισή-μισή σχεδιασμένη τη σημαία του Ηνωμένου Βασιλείου.

Ο διαχύτης, κατασκευασμένος από υαλοβάμβακα και αυτός, είναι έτσι φτιαγμένος που να δείχνει «φυσιολογικός», μολονότι οι εξατμίσεις από ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο σαν αυτό απουσιάζουν.

Οι επιδόσεις και τα γενικά τεχνικά χαρακτηριστικά του Mini Electric Concept δεν είναι ακόμη δημοσιοποιημένα. Οι απορίες σχετικά με την αυτονομία του, θα λυθούν σε λίγες μέρες από τώρα, στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Σας θυμίζουμε απλά πως το ηλεκτρικό Mini του 2008 είχε μοτέρ με ισχύ 150kW και ροπή 220Nm, δίνοντας στο αμάξωμα τη δύναμη να επιταγχύνει από το 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 8,5 δευτερόλεπτα. Η τελική του ήταν περιορισμένη -για λόγους οικονομίας της μπαταρίας- στα 152 χιλιόμετρα την ώρα. Έτσι, το Mini πετύχαινε μια αυτονομία 240 χιλιομέτρων με μία μόνο φόρτιση.

Περισσότερα Mini αλλά και «μεγάλα» νέα, σε λίγες μέρες από την πολυαναμενόμενη έκθεση της Φρανκφούρτης.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα