AlphaBank_Mobile_Banking_300x250

Post

Νέες Porsche Boxter GTS και Cayman GTS

Πιο ισχυρές, πιο ικανές και πιο όμορφες

Μπορεί η Porsche σήμερα να βγάζει τα προς το ζην της από τις πωλήσεις των SUV οχημάτων και να οφείλει σε αυτά ένα μεγάλο μέρος της οικονομικής ευρωστίας της αλλά δεν ξεχνάει και αυτούς που αγαπάνε την Porsche γι’ αυτό που είναι, δηλαδή ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές σπορ αυτοκινήτων στον κόσμο.

2018-porsche-718-gts-models

Μπορεί για πολλούς τα κορυφαία μοντέλα της φίρμας να αποτελούν άπιαστο όνειρο, υπάρχουν όμως και «οικονομικές» προτάσεις που ακούνε στο όνομα Boxter και Cayman και είναι εξίσου οδηγοκεντρικές και εξαιρετικές.

2018-porsche-718-gts-models (7)

Η Γερμανική εταιρεία θέλοντας να δώσει ένα ακόμα όπλο στην φαρέτρα των δύο μοντέλων της, προσθέτει τρία γράμματα, GTS, που υπόσχονται περισσότερη δύναμη και οδηγική απόλαυση.

2018-porsche-718-gts-models (2)

Οι νέες Boxter GTS και Cayman GTS, φέρουν αρκετές αναβαθμίσεις σε σχέση με τα απλά και τα S μοντέλα και η πρώτη και καλύτερη είναι η αύξηση της ιπποδύναμης κατά 15 ίππους.

2018-porsche-718-gts-models (3)

Έτσι ο 2,5-λίτρων τετρακίλυνδρος τούρμπο boxer κινητήρας αποδίδει 360 ίππους ισχύ και 430 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.900 στρφ/λεπτό.

2018-porsche-718-gts-models (5)

Για το σπριντ των 0-100 χλμ/ώρα και τα δύο αυτοκίνητα χρειάζονται μόλις 4,1 δευτερόλεπτα ( με το PDK αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων + το πακέτο Sport Chrono Package) ενώ η τελική τους ταχύτητα αγγίζει τα 290 χλμ/ώρα.

2018-porsche-718-gts-models (4)

Μιας και αναφέρθηκα στο κιβώτιο ταχυτήτων, η Porsche σκέφτηκε και εκείνους τους παραδοσιακούς ανθρώπους με ανήσυχο δεξί χέρι (μην πάει ο νους σου στο πονηρό) που δεν θέλουν να έχουν στην αεργία το αριστερό τους πόδι και τα GTS μοντέλα είναι διαθέσιμα και με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων.

2018-porsche-718-gts-models (1)

Και οι δύο GTS διαθέτουν στο βασικό τους εξοπλισμό σύστημα ενεργών αναρτήσεων, Porsche Active Suspension Management (PASM) και το Porsche Torque Vectoring (PTV) με μηχανικό πίσω διαφορικό, βελτιώνοντας στο μέγιστο την οδική τους συμπεριφορά.

2018-porsche-718-gts-models (6)

Εκτός από τις μηχανικές αναβαθμίσεις και εμφανισιακά η GTS έκδοση είναι πιο θελκτική, καθώς διαθέτει νέα σκουρόχρωμη ποδιά μπροστά, σκούρα Bi-Xenon φωτιστικά σώματα, κεντρικά τοποθετημένη εξάτμιση και νέες μαύρες ζάντες 20-ιντσών.

2018-porsche-718-gts-models (9)

Στο εσωτερικό, η αλκαντάρα δίνει τη σπορ αίσθηση που απαιτείται σε ένα τέτοιο μοντέλο και εκτός από τα καθίσματα, κάνει την εμφάνιση της στο τιμόνι και τον λεβιέ ταχυτήτων, ενώ οι κόκκινες ραφές εκτός από τα υφάσματα, «δένουν» και την συνολική αναβαθμισμένη σπορ εικόνα του αυτοκινήτου.

2018-porsche-718-gts-models (8)

Ο οδηγός, θα έχει την δυνατότητα επιστρέφοντας στο σπίτι του από το καθιερωμένο track day, να καταγράφει όλα τα δεδομένα αυτόματα στο έξυπνο κινητό του τηλέφωνο, μέσω του συστήματος, Porsche Track Precision App (PTPA) και να τα αναλύει με την ησυχία του από τον καναπέ και να βλέπει που χρειάζεται να βελτιωθεί.

2018-porsche-718-gts-models (10)

Όλες αυτές οι αναβαθμίσεις βέβαια δεν είναι δωρεάν, άλλωστε όλα έχουν το τίμημά τους σε αυτή τη ζωή, και η Porsche Boxer GTS απαιτεί από τους Γερμανούς πολίτες να καταβάλουν 78.160 ευρώ για να την αποκτήσουν, ενώ τα μυαλά της Cayman δεν έχουν πάρει τόσο αέρα και κοστίζει 2.023 ευρώ λιγότερα (76.137 ευρώ).

 

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα