Post

Νέα Porsche 911 GT3 RS

H απόλυτη μηχανή απόλαυσης με 520 hp

H Porsche, στην προσεχή έκθεση της Γενεύης, θα έχει στο περίπτερό της ένα «διαμάντι» που η αξία του δεν μετράται σε καράτια αλλά σε έκκριση αδρεναλίνης και οδηγικής απόλαυσης. Ο λόγος για τη νέα 911 GT3 RS την οποία η γερμανική εταιρεία παρουσίασε και επίσημα δίδοντας στη δημοσιότητα φωτογραφίες της και τεχνικά χαρακτηριστικά.

2018-porsche-911-gt3-rs (2)

Η εμφάνιση της είναι αδύνατο να μη συναρπάσει τα αντρικά βλέμματα και οι μάτσο αναλογίες της εκτοξεύουν τη φαντασία σε μέρη όπου ο δρόμος δεν ισιώνει ποτέ.

2018-porsche-911-gt3-rs (6)

Πλήθος αεροδυναμικών βοηθημάτων, τεράστιες εισαγωγές αέρα και μία μπολιασμένη με αγωνιστικό DNA αεροτομή είναι τα στοιχεία εκείνα που από πλευράς εμφάνισης και μόνο κάνουν τις γενιές GT3 από τα πιο ποθητά οχήματα στον πλανήτη γη.

2018-porsche-911-gt3-rs (4)

Στο πίσω μέρος, ως συνήθως, βρίσκεται ένας ατμοσφαιρικός επίπεδος εξακύλινδρος κινητήρας 4,0-λίτρων όπου το όριο περιστροφής του, προς τέρψη των αυτιών μας αλλά και της απόδοσης, φτάνει τις 9.000 σ.α.λ.

2018-porsche-911-gt3-rs (5)

Η ισχύς, στη περίπτωση της GT3 RS, φτάνει τα 520 hp όπου σε συνεργασία με το ειδικά διαβαθμισμένο επτατάχυτο PDK κιβώτιο ταχυτήτων, απογειώνει τα 1.430 κιλά της Γερμανίδας στα 100 χλμ/ώρα από στάση σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα.

2018-porsche-911-gt3-rs (3)

Όσοι τυχεροί βρεθούν πίσω από το τιμόνι της GT3 και τυχαία περάσουν από την Autobahn, θα μπορέσουν να ελέγξουν και το αν λένε αλήθεια οι μηχανικοί από το Ζuffenhausen για τα 312 χλμ/ώρα τελικής ταχύτητας.

2018-porsche-911-gt3-rs

Για να καταφέρει να βγάλει όλη αυτή τη δύναμη στο δρόμο και να μπορέσει να υπερνικήσει τους νόμους της φυσικής, η Porsche πατάει επάνω σε ελαστικά διαστάσεων 325/30 R21 εμπρός και 265/35 R20 στον πίσω άξονα ενώ διαθέτει και τετραδιεύθυνση.

2018-porsche-911-gt3-rs (1)

Για αυτούς που ζητάνε πάντα το κάτι παραπάνω, οι Γερμανοί έχουν διαθέσιμο και ένα πακέτο Weissach όπου κυριαρχεί το κάρμπον σε καπό, καθίσματα και διάφορα άλλα μέρη του αμαξώματος με το συνολικό βάρος να παίρνει την κατιούσα.

Επειδή όμως το φυσικό περιβάλλον που ζει και ευδοκιμεί μία 911 GT3 RS είναι η πίστα, χωρίς έξτρα κόστος μπορεί κάποιος να προσθέσει το πακέτο Clubsport όπου περιλαμβάνει roll bar, πυροσβεστήρα, διακόπτη ασφαλείας-απομόνωσης της μπαταρίας και ζώνες έξι σημείων.

Πόσο κοστίζει η απόλαυση; Η Porsche ξέρει ακριβώς και κοστολογεί την GT3 RS στις 195.137 ευρώ, συν ό, τι έξτρα θέλει να προσθέσει κανείς. Οι παραγγελίες του μοντέλου έχουν ξεκινήσει και οι πρώτοι τυχεροί ιδιοκτήτες θα παραλάβουν τα οχήματα τους πριν το καλοκαίρι.

 

Facebook Comments
Alpha Tablet Ad

Πρόσφατα Άρθρα
Πρόσφατα Άρθρα

Ακόμα μία Ferrari 250 GTO διψάει για πολλά εκατομμύρια

gto250redsmallthumb

Ακόμα μία Ferrari 250 GTO διψάει για πολλά εκατομμύρια...

Έλαμψε το Abarth 124 rally σεΤσεχία και Ιταλία!

abarth124rallysmallthumb

Έλαμψε το Abarth 124 rally σε Τσεχία και Ιταλία!...

Σαν σήμερα στην αυτοκίνηση 22 Ιουνίου

22-06

Σαν σήμερα στην αυτοκίνηση 22 Ιουνίου Γεγονότα, άνθρωποι και...

Δημοφιλέστερα Άρθρα

Δείτε Πατέρα να Σώζει τον Γιο του από Φλεγόμενο Αγωνιστικό!! (video)

paterasgiossmallthumb

Δείτε Πατέρα να Σώζει τον Γιο του από Φλεγόμενο...

Οι Καλύτεροι Vintage Χώροι Αποθήκευσης Ρεζέρβας !

sparetiresmallthumb

Οι Καλύτεροι Vintage Χώροι Αποθήκευσης Ρεζέρβας ! Ο Απόλυτος...

Χαζεύοντας Μία απ’τις Τρεις Ford GT40 που Πέτυχαν το 1-2-3 στο Le Mans του ’66…

1966fordgt40smallthumb

Χαζεύοντας Μία απ'τις Τρεις Ford GT40 που Πέτυχαν το...