AlphaBank_Mobile_Banking_300x250

Post

Νέα Aston Martin Vantage

Με V8  twin-turbo κινητήρα και 510 ίππους

Επί δεκαετίες το όνομα Vantage είναι συνώνυμο με τις γρήγορες κατασκευές της Aston Martin και η νέα γενιά της Βρετανίδας είναι εδώ για να μας προκαλέσει με την εμφάνιση της και να μας εξιτάρει με τις επιδόσεις της.

AM 6AtlantaSeptember 2017Photo: Drew Gibson

H Aston Martin έδωσε μεγάλη προσοχή στην αεροδυναμική της νέας της κατασκευής.

AM 6AtlantaSeptember 2017Photo: Drew Gibson

Το εμπρός splitter στέλνει τον αέρα κάτω από το αυτοκίνητο όπου ένα σύστημα καναλιών διανέμει τον αέρα όπου χρειάζεται ψύξη ενώ εξασφαλίζει την ανεμπόδιστη ροή του στον πίσω διαχύτη.

AM 6AtlantaSeptember 2017Photo: Drew Gibson

Ο εντυπωσιακός διαχύτης πίσω δημιουργεί μία περιοχή χαμηλής πίεσης αέρα ενώ εμποδίζει τη δημιουργία στροβιλισμών που δημιουργούν οι πίσω τροχοί. Όλα αυτά έχουν συντελέσει στην παραγωγή κάθετης δύναμης που σπάνια συναντάμε σε αυτοκίνητο παραγωγής.

AM 6AtlantaSeptember 2017Photo: Drew Gibson

Εκτός από αεροδυναμικό, το αμάξωμά της είναι δυναμικό και στιλάτο όπως αρμόζει σε μία Aston. To μπροστινό μέρος κυριαρχείται από την τεράστια εισαγωγή αέρα, το ελαφρώς φουσκωμένο καπό και τα λεπτά LED φωτιστικά σώματα.

A4Jc18tI

Αν το εμπρός της μέρος  σε εντυπωσίασε, τότε η πίσω όψη της θα σε κάνει να την ερωτευτείς.

AM 6AtlantaSeptember 2017Photo: Drew Gibson

Ο διαχύτης δημιουργεί μία εικόνα που θυμίζει αγωνιστικές κατασκευές ενώ το καπό, που εκτελεί χρέη αεροτομής, φιλοξενεί μαζί τα λεπτά πίσω φωτιστικά σώματα που ενώνονται στο μέσον του και ολοκληρώνουν το Βρετανικό κομψοτέχνημα.

2018-aston-martin-vantage (9)

Το εσωτερικό της Vantage κυριαρχείται από ακμές ενώ η κονσόλα θυμίζει πιλοτήριο αεροσκάφους έχοντας ως επίκεντρο τον οδηγό της.  Η θέση οδήγησης είναι τοποθετημένη χαμηλά και εκτός από την καλύτερη αίσθηση στο δρόμο  χαρίζει και ευρυχωρία στην καμπίνα, όσον αφορά την απόσταση της οροφής από τα κεφάλια των επιβατών.

2018-aston-martin-vantage (8)

Όμορφος ο τριγωνικός «επιλογέας» που φιλοξενεί τα κουμπιά PRND

2018-aston-martin-vantage (13)

Στο σημαντικότερο κομμάτι, αυτό των επιδόσεων, κάτω από το καπό της βρίσκεται ένας V8 twin-turbo κινητήρας 4-λίτρων, με την μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 510 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και η ροπή στα 685 Nm διαθέσιμα από τις 2.000 μέχρι τις 5.000 σ.α.λ.

Όλη αυτή η δύναμη μεταφέρεται στον πίσω άξονα μέσω ενός ZF αυτόματου κιβωτίου 8-σχέσεων που είναι τοποθετημένο πίσω. Το βάρους 1.530 κιλών υπεραυτοκίνητο χρειάζεται για τα 0-97 χλμ/ώρα μόλις 3,5 δευτερόλεπτα ενώ η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 314 χλμ/ώρα.

AM 6AtlantaSeptember 2017Photo: Drew Gibson

Για πρώτη φορά σε μοντέλο της εταιρείας τοποθετείται Electronic Rear Differential (E-Diff) που συνδέεται με το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας της εταιρείας και ανάλογα με τις συνθήκες κατανέμει αντίστοιχα την ροπή σε κάθε τροχό.

AM 6AtlantaSeptember 2017Photo: Drew Gibson

Ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε επιλογές οδήγησης όπως Sport, Sport Plus και Track που επενεργούν επάνω στον κινητήρα, το τιμόνι, το κιβώτιο και στα ηλεκτρονικά συστήματα του, E-Diff, Dynamic Torque Vectoring, Dynamic Stability Control και Adaptive Damping προσφέροντας μία συναρπαστική οδηγική εμπειρία.

Οι παραδόσεις του αυτοκινήτου στους αγοραστές θα ξεκινήσουν στο δεύτερο τετράμηνο του 2018 με την τιμή του να ξεκινάει στην Γερμανία από τις 154.000 ευρώ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα