Alpha_robot_300x250_AQT

Post

Mini John Cooper Works Rally

έτοιμο για τη δοκιμασία του Rally Dakar

Η Mini παρουσίασε το ολοκαίνουριο αγωνιστικό της όχημα John Cooper Works Rally το οποίο θα τρέξει μεταξύ άλλων και στο Rally Dakar 2017 που θα λάβει χώρα σε υψόμετρο 3.000 μέτρων στα βουνά της Βολιβίας, απέναντι στα Peugeot 3008 DKR και Toyota Hilux Evo.

mini-john_cooper_works_rally-2017-1600-03

Το όχημα εξελίχθηκε από την MINI και την X-Raid και βασίζεται στο νέο Mini Countryman – τουλάχιστον εξωτερικά, αφού όπως ήταν αναμενόμενο, τα μηχανικά μέρη έχουν αλλάξει άρδην ώστε να είναι σύμφωνα με τις προδιαγραφές της FIA.

mini-john_cooper_works_rally-2017-1600-17

Η εταιρεία εστίασε στους τομείς της αεροδυναμικής, διαχείρισης θερμότητας, κατανομής βάρους, χαρτογράφησης κινητήρα και ανασχεδιασμού του σασί κατά τη διάρκεια της εξέλιξης του αγωνιστικού της μοντέλου, έτσι ώστε να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του προκατόχου του.

mini-john_cooper_works_rally-2017-1600-01

Εξωτερικά, χάρη στο σχεδιασμό του αμαξώματος που είναι κατασκευασμένο από σύνθετα υλικά (όπως ανθρακονήματα και Kevlar), το μοντέλο μοιάζει με υπερυψωμένο Mini Countryman με φουσκωμένα φτερά, προστατευτικές ποδιές και τεράστια διαδρομή ανάρτησης.

mini-john_cooper_works_rally-2017-1600-s

Κάτω από τα αφαιρούμενα μέρη του αμαξώματος κρύβεται ένα σωληνωτό σασί της CP Autosport. Ο εξακύλινδρος κινητήρας TwinPower Turbo της BMW με χωρητικότητα 2.993cc, αποδίδει 340hp και 800Nm ροπής ενώ η ανεξάρτητη ρυθμιζόμενη ανάρτηση της Reiger Racing Suspension έχει διαδρομή 250mm.  Την εικόνα συμπληρώνουν το εξάρι σειριακό κιβώτιο της SADEV, ο συμπλέκτης της AP Racing, το σύστημα τετρακίνησης ALL4, τα διαφορικά Xtrac, και η εξάτμιση της Akrapovič

mini-john_cooper_works_rally-2017-1600-20

Στο «κέντρο ελέγχου» που βρίσκεται στο εσωτερικό, κυριαρχούν τα ανθρακονήματα και οι οθόνες πολλαπλών ενδείξεων που παρουσιάζουν τις απαραίτητες πληροφορίες σε οδηγό και συνοδηγό.

mini-john_cooper_works_rally-2017-1600-0d

Οι αλλαγές στο τεχνικό κομμάτι έχουν ως αποτέλεσμα την πιο φιλική οδηγική συμπεριφορά, αυξημένη απόδοση με μειωμένη κατανάλωση, καλύτερη πρόσφυση και ευελιξία. Προσέξτε τη λεπτομέρεια – κάτω από την καμπίνα υπάρχει χώρος για 3 ελαστικά με την νέα θέση τους να συμβάλλει σε χαμηλότερο κέντρο βάρους.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας: εξακύλινδρος BMW Group TwinPower Turbo Diesel χωρητικότητας 2993cc
Απόδοση: 340 bhp / 3250 rpm
Ροπή: 800 Nm / 1850 rpm
Τελική Ταχύτητα: 184 km/h
Κιβώτιο Ταχυτήτων: σειριακό 6 σχέσεων
Φρένα: δίσκοι 320mm με εξαπίστονες δαγκάνες αερόψυκτες εμπρός και υδρόψυκτες πίσω
Διαστάσεις: 4350 / 1999 / 2000 mm
Μεταξόνιο: 2900 mm
Μετατρόχιο: 1736 mm
Βάρος: 1952,5 kg
Ρεζερβουάρ: 385 λίτρα
Σασί: σωληνωτό σασί από ατσάλι με σύνθετο αμάξωμα
Ελαστικά: BF Goodrich 245/80R 16

Σχετικά Άρθρα:

  • Peugeot 3008 DKR
  • Toyota Hilux Evo από την Gazoo Racing

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα