AlphaBank_Mobile_Banking_300x250

Post

Mercedes-AMG GT R

Η κορυφαία έκδοση του υπεραυτοκινήτου της Mercedes με απόδοση 585hp

Η Mercedes-AMG παρουσίασε σήμερα στο Goodwood Festival of Speed την ισχυρότερη έκδοση παραγωγής της AMG GT με το πρόθεμα R, που έρχεται για να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως η Porsche 911 GT3 RS και το Audi R8.

Mercedes-AMG GT R ( C 190), 2016

Εμφανισιακά η ανάποδη γρίλια AMG Panamericana, οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα και τα φουσκωμένα φτερά που προσθέτουν 4.5 εκ. στο πλάτος, θυμίζουν έντονα την αγωνιστική AMG GT3 και δείχνουν πως το συγκεκριμένο μοντέλο «διψάει» για κάθετη δύναμη.

Mercedes-AMG GT R ( C 190), 2016

Η ενεργή αεροδυναμική βρίσκει πλήρη εφαρμογή στην AMG GT R με ειδικές «κουρτίνες» να ανοίγουν και να κλείνουν τους αεραγωγούς και ένα ακόμη εξάρτημα στο πάτωμα του οχήματος που σε υψηλότερες ταχύτητες κατεβαίνει δημιουργώντας το φαινόμενο Venturi που κυριολεκτικά κολλάει το όχημα στο δρόμο.

Ο V8 twin-turbo κινητήρας 4.0 λίτρων χάρη στις επεμβάσεις των έμπειρων μηχανικών της AMG αποδίδει πλέον 585hp και 700Nm ροπής ενώ συνεργάζεται με μια βελτιωμένη έκδοση του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων το οποίο στέλνει την κίνηση αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.

Το συνολικό βάρος της AMG GT R, έχει μειωθεί κατα 90 kg μετά από εκτενή δίαιτα σε αρκετά εξαρτήματα του αυτοκινήτου, και πλέον φτάνει τα 1.554kg. Παράλληλα η ακαμψία έχει ενισχυθεί ώστε το πλαίσιο να ανταποκρίνεται ιδανικά στις νέες απαιτήσεις ισχύος.

Χάρη στην αύξηση της απόδοσης και το χαμηλότερο βάρος, η επιτάχυνση 0-100km/h ολοκληρώνεται σε 3.6 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 318km/h

Mercedes-AMG GT R ( C 190), 2016

Στο εσωτερικό βρίσκουμε αγωνιστικά καθίσματα της AMG με επενδύσεις από δέρμα Nappa, κίτρινες ζώνες ασφαλείας και κίτρινες λεπτομέρειες στον πίνακα οργάνων και τις ραφές. Η πολεμική ατμόσφαιρα συμπληρώνεται από τα επιπλέον χειριστήρια για ρύθμιση των συστημάτων του αυτοκινήτου όμως παρά τον πιο ακραίο χαρακτήρα της, και αυτή η έκδοση διατηρεί την αίσθηση πολυτέλειας στην καμπίνα.

Η ανάρτηση τύπου coil-over με αυξημένο καμπέρ, διπλά ψαλίδια και εξαρτήματα επι το πλέιστον κατασκευασμένα από σφυρήλατο αλουμίνιο, έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την καλύτερη απόδοση σε περιβάλλον πίστας. Παράλληλα συνδυάζεται με το ενεργό σύστημα AMG Ride Control που επεμβαίνει ξεχωριστά σε κάθε τροχό ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες που επικρατούν και την επιλογή προγράμματος που έχει κάνει ο οδηγός ανάμεσα στα Comfort, Sport και Sport Plus.

Μέσα από τις μαύρες σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου 19 και 20 ιντσών που φορούν ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2, διακρίνουμε τις κίτρινες δαγκάνες των προεραιτικών κεραμικών φρένων με δίσκους 402mm εμπρός και 360mm πίσω (που αφαιρούν επιπλέον 17 κιλά από το βάρος)

Αποκλειστικά για την AMG GT R η Mercedes εξέλιξε και ένα σύστημα τετραδιεύθυνσης που βελτιώνει το κράτημα και την σταθερότητα του αυτοκινήτου στρίβοντας τους πίσω τροχούς στην αντίθετη κατεύθυνση από τους εμπρός σε ταχύτητες μέχρι 100km/h και στην ίδια κατεύθυνση για μεγαλύτερες ταχύτητες. Στον βασικό εξοπλισμό ανήκει και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα, όπως και το σύστημα μεταβλητής υποβοήθησης τιμονιού.

Mercedes-AMG GT R ( C 190), 2016

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει ο μεγαλύτερος διαχύτης που καλύπτει σχεδόν όλο το πλάτος του οχήματος, οι εσοχές στα άκρα του προφυλακτήρα και η σταθερή αεροτομή με κατάληξη από ανθρακονήματα. Η νέα εξάτμιση είναι 5.9 κιλά ελαφρύτερη από τη συμβατική και προσφέρει τον αντίστοιχο βρυχηθμό για ένα μοντέλο της κατηγορίας.

Mercedes-AMG GT R ( C 190), 2016

Η Mercedes περηφανεύεται ότι το μοντέλο της εξελίχθηκε στην «πράσινη κόλαση» εξού και το όνομα της εκκεντρικής απόχρωσης «AMG green hell magno«.

Mercedes-AMG GT R ( C 190), 2016

Ο V8 κινητήρας 4.0 λίτρων απέκτησε νέα turbo εσωτερικά του V, με αυξημένη πίεση και νέες ρυθμίσεις στον εγκέφαλο για καλύτερη επιτάχυνση και βελτιωμένη συμπεριφορά στο όριο. Ταυτόχρονα το σύνολο έχει δεχτεί επεμβάσεις στα σύστηματα ψύξης και πολλαπλής έγχυσης καυσίμου ενώ η επένδυση Nanoslide στο εσωτερικό των κυλίνδρων προέρχεται από τα μονοθέσια της Formula 1.

Mercedes-AMG GT R ( C 190), 2016

Αριστερά η GT S και δεξιά η GT R. Στην άμεση σύγκριση είναι εμφανής η πιο επιθετική σχεδίαση λόγω του πρόσθετου πλάτους και της διαφορετικής κλίσης της εισαγωγής αέρα.

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα