Post

Η Mercedes-AMG GT φαίνεται άγρια και… πράσινη μετά την αναβάθμιση στους 650 ίππους!

Γράφει ο Παναγιώτης Νικολόπουλος


Εάν αισθάνεστε ότι η ζωή είναι πολύ σύντομη για να περιμένετε την Mercedes-AMG GT R Clubsport, η Black Series είναι μαζί σας, καθώς οι βελτιωτές μπορούν να ικανοποιήσουν την επιθυμία σας για ένα πιο άγριο και κακό(!) κουπέ που γεννήθηκε στο Affalterbach.

Ξεκινώντας με το μοντέλο βάσης ή την πιο καυτή έκδοση S, μια σειρά από βελτιωτές έχουν κάνει μια ομάδα μαζί για να αναβαθμίσουν το μοντέλο AMG, για να το ξεχωρίζετε από οποιαδήποτε από τις δύο εκδόσεις GT.

Η πρώτη σειρά εργασιών ήταν να μορφοποιήσουν με ένα κιτ το σώμα του αμαξιού, δίνοντας σε αυτή τη «μηχανή επιδόσεων» μεγαλύτερο φάρδος, και μια όμορφη πίσω πτέρυγα. Η Prior Design ήταν υπεύθυνη για την παροχή του aftermarket πακέτου, το οποίο περιλαμβάνει τα μπροστινά και τα πίσω flicks, καθώς επίσης και τον ειδικά διαμορφωμένο διάχυτη στο πίσω μέρος.

Οι γνωστοί λάτρεις της AMG GT coupe γνωρίζουν ότι στην προκειμένη περίπτωση δεν βλέπουν την μπροστινή μάσκα του stock μοντέλου, Mercedes-AMG GT, με το «Beast of the Green Hell» να είναι εφοδιασμένο με μια μαύρη γρίλια που θυμίζει τη μάσκα της Panamericana.

Η πράσινη απόχρωση της Mercedes-AMG GT R Clubsport δεν είναι ένα τυποποιημένο χρώμα της Mercedes, αλλά ένα full-body από βινύλιο με μαλαχίτη πράσινου χρώματος, το οποίο κατασκευάστηκε σε 50 ρολά μόνο για την Ευρώπη.

Έρχεται σε αντίθεση με τις εντυπωσιακές κίτρινες ρίγες στο εμπρόσθιο και το πίσω μέρος καθώς και στις πλαϊνές φούστες.

Το σύνολο των αλλαγών στο εξωτερικό του αμαξώματος χρειάζεται και ένα σετ τροχών 20 ιντσών που παρέχεται από την ADV.1 και συμπληρώνεται από ελαστικά που ταιριάζουν στην ελαφρώς τροποποιημένη ανάρτηση με ελικοειδή ελατήρια KW και διαχωριστικά τροχών H & R. Δεν θα είχε ολοκληρωθεί καμία εργασία, χωρίς κάποιες τροποποιήσεις κάτω από το καπό, όπου το V8 4.0-λίτρων twin-turbo εκτοξεύτηκε σε νέα επίπεδα ισχύος.

Ο κινητήρας AMG παράγει 469 ίππους στη «μικρή» GT και 577 ίππους στην GT R, αλλά οι πολλαπλές αναβαθμίσεις την έχουν αυξήσει σε 650 ίππους.

Η ροπή είναι επίσης σημαντικά υψηλότερη, από τα 700 Nm που διατίθεται στο R και έχει φτάσει πλέον στα 800 Nm. Η γερμανική εταιρία Fostla κατάφερε να κάνει την Mercedes-AMG GT R Clubsport να δουλεύει άψογα με όλο αυτό το σύνολο των aftermarket πακέτων, και τολμάνε να πούμε ότι κατάφεραν να κάνουν μια σπουδαία δουλειά.

Facebook Comments
Alpha Tablet Ad

Πρόσφατα Άρθρα
Πρόσφατα Άρθρα

Nissan Sunny GTi-R, ένας Υποτιμημένος Νικητής

gtirsmallthumb

Nissan Sunny GTi-R, ένας Υποτιμημένος Νικητής Εντάξει, το Nissan...

Jeep Πρεμιέρες στην Ελλάδα

jeepsmallthumb

Jeep Πρεμιέρες στην Ελλάδα Τα νέα Jeep Wrangler και...

O «Σκορπιός» σε 7 από τις πιο Όμορφες Πίστες της Ευρώπης…

abarthsmallthumb

O «Σκορπιός» σε 7 από τις πιο Όμορφες Πίστες...

Δημοφιλέστερα Άρθρα

O «Σκορπιός» σε 7 από τις πιο Όμορφες Πίστες της Ευρώπης…

abarthsmallthumb

O «Σκορπιός» σε 7 από τις πιο Όμορφες Πίστες...

9 Κρυμμένα Διαμάντια, στην Ιδιωτική Αποθήκη της Porsche…

porschelistsmallthumb

9 Κρυμμένα Διαμάντια, στην Ιδιωτική Αποθήκη της Porsche... Με...

Μια ματιά στο…όχι τόσο μακρινό μέλλον

glcsmallthumb

Μια ματιά στο...όχι τόσο μακρινό μέλλον Το ότι κάποια...

HotHatch Banner