AlphaBank_Mobile_Banking_300x250

Post

Νέο Lexus LC 500

Πολυτελές 2+2  σπορ coupe, με ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα απόδοσης 467hp

Το 2012 η Lexus παρουσίασε στο Detroit το πρωτότυπο LF-LC, και σήμερα, 4 χρόνια μετά, μας παρουσιάζει την έκδοση παραγωγής του, με το όνομα LC 500. Το πολυτελές σπορ κουπέ με διάταξη 2+2, είναι η ναυαρχίδα των γρήγορων μοντέλων της Lexus, και θα έρθει αντιμέτωπο στην αγορά με αυτοκίνητα όπως η Mercedes-Benz AMG GT και η Porsche 911.

Lexus-LC_500_2017_1600x1200_wallpaper_03

Το LC 500 κράτησε αναλοίωτη σε πολύ μεγάλο βαθμό την αισθητική του πρωτοτύπου. Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζουν οι τριπλοί προβολείς και οι χυτές γραμμές που δημιουργούν τις εισαγωγές αέρα και την χαρακτηριστική γρίλια της Lexus. Η σιλουέτα χαρακτηρίζεται από ένα αθλητικό αεροδυναμικό σχήμα, πιστό στην νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Lexus, χωρίς όμως τις φλύαρες πολυάριθμες πτυχώσεις που συναντάμε σε κάποια άλλα μοντέλα της.

Κάτω από το εμπρός καπό, βρίσκεται κεντρικά τοποθετημένος ένας ατμοσφαιρικός V8 κινητήρας της Lexus κατασκευασμένος από αλουμίνιο, με χωρητικότητα 5.0 λίτρων, που αποδίδει 467hp και 527Nm ροπής – ο ίδιος χρησιμοποιείται στα IS F και RC F. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 10 σχέσεων ενώ τα ηλεκτροκινά συστήματα ελέγχουν ανα πάσα στιγμή την επιτάχυνση, την επιβράδυνση και τα πλευρικά g ώστε να προβλέπουν την επόμενη κίνηση του οδηγού και να προσφέρουν γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων, εφάμιλες με αυτές ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Η επιτάχυνση 0-100km/h απαιτεί 4.5 δευτερόλεπτα.

Lexus-LC_500_2017_1600x1200_wallpaper_4b

Το LC 500 βασίζεται στη νέα πλατφόρμα GA-L για τα πολυτελή μοντέλα της Lexus, με διάφορες επεμβάσεις και χαμηλότερα τοποθετημένο κέντρο βάρους, που δικαιολογούν τον σπορ χαρακτήρα της κατασκευής. Οι αναλογίες του, χαρακτηρίζονται από τους μικρούς πρόβολους (μεταξόνιο 2,870 mm), το χαμηλό καπό και τους μεγάλους τροχούς με σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου 20 ή και 21 ιντσών.

Οι επιβάτες κάθονται χαμηλά, οι τροχοί έχουν μετατοπισθεί πιο κοντά στις άκρες ενώ τα μηχανικά μέρη έχουν τοποθετηθεί πίσω από τον εμπρός άξονα για καλύτερη κατανομή βάρους που διαμορφώνεται στο 52/48 (ποσοστά % του βάρους στον εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα). Παράλληλα, για τη μείωση του βάρους, το μοντέλο έχει ανθρακονημάτινη οροφή, πόρτες από ανθρακονήματα και αλουμίνιο και πάτωμα του πορτ παγκάζ από σύνθετα υλικά. Η Lexus αναφέρει ότι στο LC 500 χρησιμοποίησε περισσότερο ατσάλι υψηλής αντοχής από κάθε άλλο μοντέλο της με στόχο τη βελτιστοποίηση της ακαμψίας η οποία βρίσκεται σε καλύτερα επίπεδα ακόμη και από το υπεραυτοκίνητο LFA.

Η εταιρεία έδωσε επίσης μεγάλη σημασία στην αμεσότητα του τιμονιού και τη σύνδεση του οδηγού με το όχημα. Σε αυτό βοηθά η γεωμετρία της ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων, με διπλές σφαίρες στις αρθρώσεις του άνω και κάτω βραχίονα, και πύργους από ελαφρύ σφυρήλατο αλουμίνιο. Τα φρένα περιλαμβάνουν δίσκους με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και τετραπίστονες πίσω. Τέλος, από άποψη εξοπλισμού ασφαλείας, υπάρχει το σύστημα Lexus Safety System + που περιλαμβάνει δυναμικό Cruise Control, Pre-Collision System, Lane Keep Assist, αυτόματη μεγάλη σκάλα φωτών, Radar υπερύθρων και κάμερα.

Lexus-LC_500_2017_1600x1200_wallpaper_0d

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει η τρισδιάστατη διαμόρφωση των φωτιστικών σωμμάτων LED και οι πτυχώσεις του μεγάλου προφυλακτήρα ο οποίος καταλήγει σε ένα διαχύτη που φιλοξενεί τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης κρυμμένες πίσω από τα δύο αλουμινένια πλαίσια. Οι πίσω θέσεις μάλλον θα είναι διακοσμητικές ή κατάλληλες για παιδιά και αποσκευές, αφού τέτοιες κατασκευές δεν έχουν συνήθως πολύ χώρο για επιπλέον επιβάτες παρά τον χαρακτηρισμό τους ως 2+2.

Lexus-LC_500_2017_1600x1200_wallpaper_2c

Το εσωτερικό έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την πολυτέλεια και τη δυναμικότητα. Εντυπωσιάζουν οι λεπτομέρειες στις πόρτες, τα χειριστήρια και τους λεπτούς αεραγωγούς, καθώς και η ποιότητα κατασκευής που είναι εφάμιλη των κορυφαίων μοντέλων της Lexus. Τα καθίσματα με επενδύσεις από Alcantara και δέρμα, προσφέρουν καλή πλευρική στήριξη, ενώ πίσω από το τιμόνι βρίσκονται «αυτάκια» αλλαγής ταχυτήτων από μαγνήσιο. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει το πλήρες αναβαθμισμένο Multimedia πακέτο της εταιρείας και ηχοσύστημα υψηλής ευκρίνειας της Pioneer ή το κορυφαίο Mark Levinson.

Lexus-LC_500_2017_1600x1200_wallpaper_01

Έτοιμη η ναυαρχίδα των coupe της Lexus, μένει να δούμε αν θα ακολουθήσει μια  επιτυχημένη εμπορική πορεία με όπλα του τον ατμοσφαιρικό κινητήρα, την πολυτέλεια και την ξεχωριστή σχεδίαση.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα