Alpha_robot_300x250_AQT

Post

Νέο ΚΙΑ Stinger

τετράθυρο και πισωκίνητο fastback μοντέλο για την αγορά των Η.Π.Α.

Η ΚΙΑ παρουσίασε στην έκθεση του Detroit το ολοκαίνουριο μοντέλο της Stinger, ένα τετράθυρο και πισωκίνητο fastback sport sedan για την αγορά των Η.Π.Α.

Σύμφωνα με την κορεάτικη εταιρεία το νέο της μοντέλο σχεδιάστηκε στη Φρανκφούρτη και εξελίχθηκε στο  Nurburgring ενώ ανήκει στην κατηγορία των Grand Tourismo με σπορ εμφάνιση, ανταγωνιστικές επιδόσεις, ποιότητα και άνεση στο ταξίδι για 5 άτομα και τις αποσκευές τους.

2018-kia-stinger-1

Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει η πλατιά γρίλια tiger nose που πλαισιώνεται από τα σύνθετα φωτιστικά σώμματα LED και τον προφυλακτήρα με τις επιθετικές εισαγωγές αέρα.

2018-kia-stinger-2

Το πίσω μέρος, όπως και το προφίλ, μας θυμίζει έντονα το ΚΙΑ GT Concept που πρωτοείδαμε στην έκθεση Φρανκφούρτης το 2011 και αποτελούσε τον προπομπό του σημερινού μοντέλου παραγωγής. Την παράσταση κλέβουν τα λεπτά και μακρόστενα φωτιστικά σώμματα και ο σπορ προφυλακτήρας με την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης και τον διακριτικό διαχύτη.

2018-kia-stinger-gt-4

Όπως κάθε πισωκίνητο GT που σέβεται τον εαυτό του οι αναλογίες του Kia Stinger χαρακτηρίζονται από μακρύ καπό, μικρό εμπρός πρόβολο, μεγάλα μετατρόχια, μακρύ μεταξόνιο, έντονη κλίση της οροφής και τονισμένους ώμους στο πίσω μέρος. Στόχος των σχεδιαστών της ΚΙΑ ήταν να δημιουργήσουν μια σιλουέτα που αποπνέει αθλητικότητα και κομψότητα και μπορούμε να πούμε ότι τον πέτυχαν σε μεγάλο βαθμό.

Το μοντέλο θα προσφέρεται με δύο υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες – τον τετρακύλινδρο Theta II 2.0 λίτρων με απόδοση 255hp και 353Nm ροπής και τον twin-turbo V6 Lamda II 3.3 λίτρων με απόδοση 365hp και 510Nm ροπής. Και τα δύο σύνολα συνεργάζονται με το δεύτερης γενιάς αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων το οποίο στέλνει τη δύναμη στους πίσω τροχούς ή και στους τέσσερις τροχούς με επιπλέον σύστημα Dynamic Torque Vectoring Control. Με το ισχυρότερο κινητήρα, το Stinger επιταχύνει για τα 0-100km/h σε 5.1 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 270km/h κερδίζοντας τον τίτλο του ταχύτερου μοντέλου στην ιστορία της KIA.

Το σασί αποτελείται κατα 55% από υψηλής αντοχής χάλυβα με αποτέλεσμα αυξημένη ακαμψία. Η ανάρτηση MacPherson εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη χάρη στο σύστημα Dynamic Stability Damping Control. Το τιμόνι είναι ηλεκτρικό με μεταβλητή υποβοήθηση (R-MDPS) ενώ τα φρένα είναι της Brembo. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα στυλ οδήγησης Personal, Eco, Sport, Comfort και Smart ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες.
2018-kia-stinger

Στο εσωτερικό ο σχεδιασμός είναι μοντέρνος και ταυτόχρονα premium χάρη στις επενδύσεις από Nappa leather και τους κυλκλικούς αεραγωγούς για τον κλιματισμό. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει, δερμάτινο τιμόνι, Head up display, οθόνη αφής στην κορυφή της κονσόλας και premium ηχοσύστημα 720 Watts της Harman/Kardon με 15 ηχεία.

2018-kia-stinger-gt-1

Φυσικά το μοντέλο εξοπλίζεται και με συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης όπως το Forward Collision Assistance με λειτουργία αυτόνομου φρεναρίσματος εκτάκτου ανάγκης και αναγνώριση πεζών, Advanced Smart Cruise Control, Lane Keep Assist και Rear Cross Traffic Allert.

2018-kia-stinger-3

Το KIA Stinger είναι ελαφρώς μεγαλύτερο σε διαστάσεις από τα D-Segment μοντέλα, με μήκος 4.831mm, πλάτος 1869mm και μεταξόνιο 2906mm. Άμεσος ανταγωνιστής του είναι το επερχόμενο Volkswaegn Arteon σε μια νεοσύστατη και προσιτή κατηγορία που μας θυμίζει premium μοντέλα όπως η BMW 4 Gran Coupe και το Audi A5 Sportback.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα