Post

Δοκιμή: Hyundai i10

Κοιτάζοντας στο μέλλον!

Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στην Ευρώπη, υψηλή ποιότητα κατασκευής και εξοπλισμού, 5 χρόνια εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων, άνετο και ευρύχωρο. Τι άλλο μπορεί να ζητήσει κανείς? Δεν είναι μόνο value money το νέο Ηyundai, είναι το αυτοκίνητο της επόμενης μέρας. Εκτός αν επιθυμείτε να σας πω, ότι, με αυτοκίνητα σαν και αυτό θα ξεπεράσουμε την κρίση περνώντας στην ανάκαμψη. Η έξυπνη χρήση καινοτομιών που βλέπουν το μέλλον δεν σταματούν πουθενά όσες κρίσεις και αν περάσουν!

_DSC76230001 (2)

Νέος αέρας, νέα άποψη και πολύ αναβαθμισμένο ήρθε το νέο i10 που φιγουράρει στα στέκια της πόλης ,όντας εντυπωσιακό καθώς οι νέες πινελιές του ανταποκρίνονται πραγματικά στον σφυγμό της καθημερινότητας.

Χάρις το χαμηλό κόστος απόκτησής του ,και την καλή ποιότητα κατασκευής του ,ταράζει τα νερά, όπως και τις καρδιές μας την ώρα που το κοιτάμε . Τα πράγματα ηρέμησαν λίγο όταν βρέθηκα πίσω από το τιμόνι του για μία ολόκληρη εβδομάδα ταξιδεύοντας σχεδόν 980 χλμ. Έτσι γνώρισα από κοντά το αναβαθμισμένο εσωτερικό του που ,φιλοξενεί τον αξιόλογο εξοπλισμό τόσο στα χειριστήρια ,και τον διάκοσμό του, όσο και στο μοτέρ του, που βρυχάται κόσμια και οικονομικά.

DSC_34710001 (3)

Το σκάφος μεγάλωσε λίγο και έγινε 3,66m ,όπως και το πλάτος του που, φάρδυνε μέχρι τα 1,66m ,ενώ το πορτ μπαγκάζ του αποτελεί αποκάλυψη στην κατηγορία του με τα 252 λίτρα που τρέμει πλέον τον ανταγωνισμό μαζί του.

Το οδήγησα μέχρι την πόλη της Λάρισας και μου άφησε καλές εντυπώσεις με την οδική του συμπεριφορά, αν και θα ήθελα λίγο φαρδύτερα ελαστικά για τα στροφιλίκια στην Ελληνική επαρχία. Μου έδωσε πολλές φορές την αίσθηση πως οδηγούσα αυτοκίνητο μιας άλλης κατηγορίας καθώς κατά την διάρκεια του ταξιδιού ,αισθανόμουνα πώς το αυτοκίνητο πατούσε καλά στα «πόδια του». Μετά τα 125 km/h ο θόρυβος του μοτέρ ανεβαίνει ,αλλά φτάνει γλυκά στα αυτιά του οδηγού χάρις την καλή ηχομόνωση που είναι εφοδιασμένο το αυτοκίνητο ,και τα σκληρά πλαστικά που εγκλωβίζουν την ένταση του θορύβου. είναι παντού βοηθούν στην μείωση του θορύβου. Αν και έχει αρκετά σημεία που καλύπτονται από πλαστικό , είδα πως είναι καλαίσθητα και καλοδουλεμένα για να αντέχουν και τον πιο τσαπατσούλη οδηγό. Ακόμη καλύτερη αίσθηση μου έκανε το κοίταγμα στον δείκτη κατανάλωσης ,γιατί δεν κουνιόταν από την θέση του.

DSC_34710001 (3)

Η ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό είναι ιδιαίτερα βελτιωμένη σε σχέση με το μοντέλο της προηγούμενης γενιάς.

Η χρήση του cruise control με τα χειριστήρια του ήταν επάνω στο τιμόνι, έκανε το ταξίδι ξεκούραστο και οικονομικό.Όλα τα χειριστήρια είναι τοποθετημένα σε ορατά σημεία στον οδηγό έτσι ώστε να μην «ψάχνεται» την ώρα που οδηγεί. Σε καλή θέση τοποθετημένος είναι και ο λεβιές των ταχυτήτων που διευκολύνει τον οδηγό κατά την οδήγηση του αυτοκινήτου εντός πόλεων αλλά. και Εθνικών οδών. Η μικρή «κονσολίτσα «όπισθεν του λεβιέ ,είναι εξαιρετικά χρηστική τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνοδηγό. Τα καθίσματα αν και σκληρά αγκαλιάζουν ικανοποιητικά το σώμα ,όχι μόνο των «εφήβων Κορεατών» αλλά των μεγαλόσωμων Ευρωπαίων.

DSC_34330001 (2)

Ο τετρακύλινδρος 1.2 λίτρων με απόδοση 87PS που φορούσε το αυτοκίνητο της δοκιμής μας

Η αμαξάρα από την Ευρώπη κινείται με 2 μοτεράκια που καίνε βενζινούλα. Ο ένας είναι 3κύλινδρος 1.0 άρης και αποδίδει 66 PS. Εγώ οδήγησα αυτό το μοντέλο που έγραφε στην πίσω πόρτα 1.2 και ήταν 4κύλινδρος με 87 PS. Με ενθουσίασε τόσο ,που επειδή δεν διαθέτω αυτοκίνητο «καρδιά μου» ευχαρίστως να το σκεφτόμουνα πολύ σοβαρά, μιας και ,19 Ευρώπουλα ήταν αρκετά να με πάνε και να με φέρουν από την πρωτεύουσα του «κάμπου» στην Θεσσαλονίκη αξιοπρεπέστατα! Δεν έχει τέλη κυκλοφορίας ,και σκοτούρες, κάνει δώρο 5 χρόνια εγγυημένης ευτυχίας ανεξαιρέτως χιλιομέτρων, που τα χαίρεσαι όταν κάθεσαι μέσα στο άνετο εσωτερικό του και το χαίρεσαι!!

Παντελής Τζερτζεβέλης

 

DSC_33910001 (3)

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ (1.2)

Κινητήρας: 1.248 cc
Ισχύς: 87 PS στις 6.000 rpm
Ροπή: 12,2 kgm στις 4.000 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 171 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 12,3 sec
Μεικτή κατανάλωση: 4,9 lt/100 km (εργ.).
Εκπομπές CO2: 114 g/km
Βάρος: 941 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.665/1.660/1.500 mm
Χώρος αποσκευών: 252 lt.
Τιμή: από 10.180€
DSC_33910001 (3)

Facebook Comments
Alpha Tablet Ad

Πρόσφατα Άρθρα
Πρόσφατα Άρθρα

7 υπέροχα αυτοκίνητα σε μία Ιαπωνική δημοπρασία

Πιστάδικα με ιστορία...

7 υπέροχα αυτοκίνητα σε μία Ιαπωνική δημοπρασία Πιστάδικα με...

Τα Καλύτερα GIFs της Εβδομάδας

gifs24smallthumb

Τα Καλύτερα GIFs της Εβδομάδας Από το ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ...

H Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio κατακτά το ‘Driver’s Award’ στα βραβεία Carwow 2018

stelviosmallthumb

H Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio κατακτά το ‘Driver’s Award’...

Δημοφιλέστερα Άρθρα

Πόσο κοστίζει να νοικιάσεις μια…Bugatti;;

enoikiasibugattismallthumb

Πόσο κοστίζει να νοικιάσεις μια...Bugatti;; Μας έπεσαν τα μαλλιά...

Audi RS3 κατατροπώνει μία 911 GT2 RS με την όπισθεν!

Απίστευτο κι όμως αληθινό...

Audi RS3 κατατροπώνει μία 911 GT2 RS με την...

Η Mercedes-AMG GT φαίνεται άγρια και… πράσινη μετά την αναβάθμιση στους 650 ίππους!

amggreensmallthumb

Η Mercedes-AMG GT φαίνεται άγρια και... πράσινη μετά την...

HotHatch Banner