AlphaBank_Mobile_Banking_300x250

Post

Γνωριμία: Νέο Opel Grandland X

Ευέλικτες… αποδράσεις

Η άγνωστη Ελλάδα αποδεικνύεται συναρπαστική στις μέρες μας, σε όποιον επιθυμεί να ζήσει την περιπέτεια στις χιλιάδες εσχατιές της. Αυτό κάναμε και εμείς οδηγώντας το νέο SUV της Opel το δυναμικό Grandland X, που ήρθε για να συμπληρώσει την οικογενειακή τριπλέτα των μοντέλων με το χαρακτηριστικό γνώρισμα «Χ».

thumbnail_LOW_OPGR_004

Την περιοχή της Αιγιαλείας επέλεξαν οι άνθρωποι της Opel για την παρουσίαση του νέου Grandland X, μέσα σε ένα τοπίο, όπου η φύση συναντάει την παράδοση, περνώντας μέσα από στενά επαρχιακά δρομάκια όπου, τα πεσμένα φύλλα του δάσους στην κυριολεξία στρώνουν “χαλί” για να υποδεχτούν τους ταξιδευτές.

thumbnail_LOW_OPGR_009

Οδηγήσαμε και τις δύο εκδόσεις των κινητήρων του Grandland X, ξεκινώντας την περιπέτειά μας με την βενζινοκίνητη εκδοχή η οποία κινείτε από τον γνωστό 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1,2-λίτρων που αποδίδει 130 ίππους στις 5.500 σ.α.λ, που απολαύσαμε τόσο την ελαστικότητα, όσο και τις δυνατότητές του μηχανικού συνόλου του οι οποίες προέρχονται από την ροπή των 230Νm, η οποία εμφανίζεται από τις 1.750σ.α.λ.

Στο εσωτερικό της ευρύχωρης καμπίνας του Grandland Χ εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς τις σχεδιαστικές ομοιότητες που φέρει με τα υπόλοιπα μοντέλα της opel, αλλά συγχρόνως διακρίνει και την “έξτρα” άνεση που διαθέτει σε σχέση με το Μokka Χ που οδηγήσαμε αλλά και το Crossland X χάρις το αυξημένο σε διαστάσεις μεταξόνιο.

Opel-Grandland_X-2018-1024-1f

Η μεγάλη οθόνη αφής του infotainment έχει τοποθετηθεί στο κέντρο του ταμπλό, χωρίς να ενοχλεί ιδιαίτερα τον οδηγό κατά την οδήγηση.

thumbnail_LOW_OPGR_165

Αντίθετα από την ψηφιακή οθόνη σε αναλογική μορφή είναι ο πίνακας οργάνων ο οποίος είναι ευανάγνωστος και λειτουργικός.

Τα δε υλικά επένδυσης που κοσμούν το ταμπλό, είναι καλής ποιότητας, μαλακά, και έχουν προσεγμένα τελειώματα σε γωνίες και άκρες. Διαθέτει ρεζέρβα και ο χώρος αποσκευών των 514 λίτρων έχει διπλό πάτωμα και με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, μπορεί άνετα να φιλοξενήσει 2 ΜΤΒ με κατεβασμένες τις σέλλες τους.

Στην Όαση του θεματικού Πάρκου

Δύο πέτρινα κτίσματα μας υποδέχτηκαν, φτάνοντας στην “Όαση” του χωριού Συνεβρό. Tο πρώτο πράγμα που αντικρίσαμε ήταν η μεγάλη φωλιά των πουλιών πάνω σε ένα δέντρο, που αναλάμβανε να συνδέσει τις ζωές μας με αυτές, των πουλιών που συμβιώνουν ανενόχλητα με τα υπόλοιπα ζωντανά της “Όασης” Area Synest ανανεώνοντας συγχρόνως την ανθρώπινη ψυχή με τόση ενέργεια, όση έχει ανάγκη για να συνεχίσει το ταξίδι της! Μια εξέδρα με θέα το δάσος, και ένα μικρό ποτάμι που περνάει από κάτω της , συμπληρώνουν το σκηνικό που εύκολα θα παρομοίαζε κάποιος με το “Πάντα βρέχει”.

Το Λαογραφικό Μουσείο που αναστηλώθηκε εκεί που κάποτε είχε την θέση του ένας καφενές, γυρίζει τον χρόνο πίσω, τότε που όλοι οι άντρες του χωριού, κατέβαιναν σε αυτόν και ώρες ατέλειωτες συζητούσαν τα προβλήματα και τις ανησυχίες τους, μακρυά από τον δέκτη, κάποιας τηλεόρασης. Στον ίδιο χώρο αναπαρίστανται κάποια από τα επαγγέλματα που ο χρόνος τα εξαφάνισε, και έγιναν αφορμή οι άνθρωποι να εγκαταλείψουν τα χωριά και να χαθούν στην δίνη των μεγαλουπόλεων.

thumbnail_LOW_OPGR_011

Στην επιστροφή μας από το Συνεβρό οδηγήσαμε και την ντίζελ έκδοση του Grandland X η οποία έχει Γαλλική καταγωγή, είναι 1600κ.εκ, αποδίδει 120 ίππους, στις 3.500 σ.α.λ ,με μία ροπή 300 Nm η οποία πολλές φορές θα συγκινήσει τον οδηγό.

thumbnail_LOW_OPGR_002

Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με το οποίο ήταν εφοδιασμένο το αυτοκίνητό μας είχε 6 σχέσεις, και μετέδιδε την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.

thumbnail_LOW_OPGR_150

Για την εξειδικευμένη κίνηση σε δρόμους περιπετειώδης ,το νέο Grandland X εφοδιάζεται με το γνωστό σύστημα πρόσφυσης του group PSA , IntelliGrip, το οποίο διαθέτει 5 επιλογές για κίνηση σε εδάφη όπου απαιτούν έστω και για λίγο μια έξτρα βοήθεια προκειμένου να περάσουμε.

thumbnail_LOW_OPGR_110

Η περιπέτειά μας έλαβε χώρα κάτω από καταρρακτώδη βροχή που κατά διαστήματα συνοδεύτηκε από ακραία καιρικά φαινόμενα τα οποία ανάγκασαν το νέο Grandland X να ξεδιπλώσει τις οδηγικές του ικανότητές.

thumbnail_LOW_OPGR_148

Η κίνησή του στον αυτοκινητόδρομο ήταν αρκετά ποιοτική θα έλεγα, καθώς δεν διαπιστώσαμε κραδασμούς, ή θορύβους.

thumbnail_LOW_OPGR_173

Το δε τιμόνι του έχει καλή πληροφόρηση και δρα απροβλημάτιστα στις οποιεσδήποτε εντολές του οδηγού. Η ανάρτησή του είναι σφιχτά ρυθμισμένη, γεγονός το οποίο του χαρίζει την σχετική σταθερότητα που χρειάζεται σε μεγάλες ταχύτητες.

thumbnail_LOW_OPGR_172

Η απουσία μιας δεύτερης κανονικής ποτηροθήκης έκανε αίσθηση στην παρέα μας η οποία κατά τα άλλα ευχαριστήθηκε την άπλα των υπολοίπων θηκών που βρίσκονται στις πλαϊνές πόρτες.

Ο χώρος των αποσκευών ικανοποιεί τις ανάγκες μιας αυστηρά τετραμελής παρέας που επιθυμεί να αποδράσει με άνεση, και εργονομία. Οι τιμές αγοράς του νέου Grandland x ξεκινούν από τα 24.500 ευρώ για την βενζινοκίνητη έκδοση x-cite 1.2turbo με τα 120hp και μηχανικό κιβώτιο, και από 26.300 ευρώ για την diesel έκδοση X-cite 1.6lt CDTI, 120hp .

Περισσότερα tips για το νέο Grandland X, θα πούμε όταν έρθει στα χέρια μας για ένα test μεγαλύτερης διάρκειας.

Παντελής Τζερτζεβέλης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα