AlphaBank_Mobile_Banking_300x250

Post

Γνωριμία: Peugeot 3008

Το Λιοντάρι του 21ου αιώνα.

Κάλιο αργά παρά ποτέ! Μπορεί να καθυστέρησαν λίγα χρόνια οι Γάλλοι να απαντήσουν στους ξέφρενους σχεδιαστικούς ρυθμούς της αγοράς των μικρομεσαίων SUV αλλά, τα κατάφεραν εντυπωσιακά!

peugeot-3008-tzertzevelis-5

Στο αντίκρισμα του νέου Peugeot 3008, που μαγνήτιζε τα βλέμματα στο πρόσφατο σαλόνι αυτοκινήτου των Παρισίων, φάνηκε πως η εταιρεία έβαλε υψηλούς στόχους καθώς η premium κατηγορία η οποία απευθύνεται, έχει αντίστοιχους «παίχτες» με πολλές αξιώσεις. Τα λιοντάρια όμως δεν μασάν πλέον « χόρτο» αλλά τεχνολογία και για αυτό τον λόγο καθυστέρησαν ηθελημένα να «χτυπήσουν» την αγορά αυτοκινήτου, περιμένοντας ένα φρέσκο μοντέλο παραγωγής το οποίο όμως είναι πολύ εξελιγμένο και φέρει την υπογραφή της Γαλλικής φινέτσας!

peugeot-3008-tzertzevelis-6

Μοντέρνο, πληθωρικό, με καινούργια αεροδυναμική σχεδίαση, και μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, οι οποίες δημιουργούν μια διαφορά ανώτερης εμφάνισης. Μπορεί να μοιάζει τεράστιο, αλλά έχει μήκος μόλις 4,45 μ. και παρκάρει άνετα χάρη τους «έξυπνους» αισθητήρες παρκαρίσματος , που εμφανίζονται αυτόματα .

Εσωτερικό

Το εσωτερικό του νέου Peugeuot 3008 είναι τόσο πρωτότυπο που μοιάζει πολύ με το Cockpit των «διαστημόπλοιων του Galactica» καθώς η ισορροπία κατανομής των χειριστηρίων διαφόρων λειτουργιών, είναι υποδειγματική, γιατί προσφέρει σε οδηγό και επιβάτες όλη την γκάμα των σύγχρονων εφαρμογών, χωρίς να ενοχλεί. Ενοχλεί όμως η κεντρική κονσόλα που έχει τοποθετηθεί αρκετά ψηλά χάριν της γραμμής του γαλλικού ντιζάιν που ακολουθεί.

peugeot-3008-tzertzevelis-3

Μια μεγάλη οθόνη αφής 8”, που μοιάζει με τάμπλετ κυριαρχεί στο κέντρο του ταμπλό, όπου ακριβώς από κάτω της έχουν τοποθετηθεί έξι σικάτοι διακόπτες, που διευκολύνουνε την πρόσβαση σε λειτουργίες , κλιματισμού, ήχου, πλοήγησης, συνδεσιμότητας smartphone, και «ότι τραβάει η ψυχή ενός σύγχρονου οδηγού» .

Ξεχωριστό, οπτικά, βρήκαμε το κοφτό τιμόνι, που ενσωματώνει πάνω του λειτουργίες που επικοινωνούν με αρκετές εφαρμογές οι οποίες προβάλλονται στην μεγάλη οθόνη, του λείπει όμως η εργονομία άνεσης καθώς ταιριάζει περισσότερο σε ένα σπόρ αυτοκίνητο και όχι σε SUV.

Οι χώροι του είναι αρκετά μεγάλοι μπορούν να φιλοξενήσουν άνετα μία πενταμελή οικογένεια μαζί με τα μπαγκάζια της, χάρη το φαρδύ μεταξόνιο των 2.675mm και των 520 λίτρων του Πορτ μπαγκάζ. Αν πάλι χρειαστείτε μεγαλύτερο χώρο τα πίσω καθίσματα είναι αναδιπλούμενα για να μπορείτε να κουβαλάτε, ότι θέλετε.

peugeot-3008-tzertzevelis-4

Εγώ πάντως παρακάλεσα τις «Μαρίες μου» να εξετάσουν το πίσω μέρος του 3008. Τα συμπεράσματα βγάλτε τα μόνοι σας.

Κινητήρες

Τέσσερις νέοι και τεχνολογικά εξελιγμένοι κινητήρες που ξεκινούν από τα 1200cc και φτάνουν στις 2000cc βενζίνης και πετρελαίου, έχουν αναλάβει το έργο της μετακίνησης του νέου 3008. Όλοι με χαμηλή κατανάλωση και περιορισμένες εκπομπές ατμοσφαιρικών ρίπων. Στην βάση της γκάμας τοποθετείται ο ελαστικός βενζινοκινητήρας του 1.2 pure tech με 130 S&S, ακολουθεί ο ισχυρός 1.6 ΤΗΡ με τα 165 S&S, οι οποίοι συνδυάζονται με το σύγχρονο αυτόματο 6τάχυτο κιβώτιο EAT6. Ο 1.2 pure tech διατίθεται και με χειροκίνητο κιβώτιο επίσης 6 σχέσεων.

Δύο είναι οι εκδόσεις των πετρελαιοκινητήρων του νέου Peugeuot 3008 οι οποίοι είναι εφοδιασμένοι με την σύγχρονη τεχνολογία BlueHDi που βοηθά να κρατηθούν οι εκπομπές του CO2 σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Ο «μικρός» αλλά πανίσχυρος 1.6 BlueHDi διατίθεται σε δυο εκδόσεις ισχύος 100hp και 120hp ενώ ο μεγάλος 2.0 BlueHDi αποδίδει 180 ίππους. Και οι δύο εκδόσεις διατίθενται με αυτόματο και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, πλην της έκδοσης των 100 ίππων που είναι διαθέσιμη με 5 τάχυτο κιβώτιο.

Στον δρόμο

Πολλές και μεγάλες οι δυνατότητες του νέου Pegeuot 3008, χάρη στο smart σύστημα Advanced Grip Control. Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε ποτέ για όλες τις καιρικές συνθήκες που θα συναντήσετε καθ’οδόν καθώς το σύστημα όχι μόνον ελέγχει αλλά και βελτιώνει την πρόσφυση των τροχών μέσα από μια παλέτα πέντε επιλογών κατάλληλα για νορμάλ οδήγηση, λάσπη, χιόνι, και αμμώδη τερέν τα οποία μπαίνουν σε λειτουργία αρκετά εύκολα μέσω ενός επιλογέα που βρίσκεται στην κεντρική οθόνη.

Ευχάριστη έκπληξη (για όσους είχαν στην κατοχή τους ένα 4χ4 και χρησιμοποιούσαν τις λεγόμενες κοντές σχέσεις») αποτελεί το σύστημα υποβοήθησης για απότομες καταβάσεις Hill Assist Descent Control, που δίνει την δυνατότητα στο όχημα να κινείται με μια ταχύτητα έως και 3χλμ/ώρα, κατάλληλη για να ξεπεράσει αρκετά δύσκολες καταστάσεις.

peugeot-3008-tzertzevelis-1

Συμπέρασμα

Μετά την σύντομη γνωριμία με το νέο Peugeot 3008, θα έλεγα ότι σε γενικές γραμμές μας άρεσε! Το βρήκαμε αρκετά προηγμένο τεχνολογικά, αρκεί κάποιος να έχει ενημερωθεί πρωτίστως για την ορθή λειτουργία των εφαρμογών του. Δεν μας άρεσε το πολύ μικρό «τιμονάκι» που έχει τοποθετηθεί σε ένα αυτοκίνητο που έχει σχεδιαστεί και για χρήση εκτός δρόμου. Επίσης δεν μας άρεσε η εργονομία εισόδου στο αυτοκίνητο όπου κανείς πρέπει να είναι προσεκτικός για να μην χτυπήσει το γόνατό του στην μυτερή απόληξη του ταμπλό.

Οι τιμές του νέου peugeuot 3008 ξεκινούν από 24.900€ . Στην Θεσσαλονίκη μπορείτε να γνωρίσετε το νέο « λιοντάρι» της Peugeuot στην αντιπροσωπεία PEUGEUOT GRANDE AVENUE ΓΙΑΝΝΙΡΗΣ Α.Ε. που βρίσκεται στο 6ο χλμ Θεσσαλονίκης-Μουδανιών στην Πυλαία. Τηλ. Πληροφοριών 2310489489

Παντελής Τζερτζεβέλης

peugeot-3008-tzertzevelis-2

Σχετικό άρθρο: Νέο Peugeot 3008

One Response to Γνωριμία: Peugeot 3008

  • που διευκολύνουνε ΣΩΣΤΟ= διευκολύνουν, να φιλοξενήσουν άνετα μία πενταμελής οικογένεια ΣΩΣΤΟ= πενταμελή, χάρις το φαρδύ μεταξόνιο ΣΩΣΤΟ= χάρη στο, Στην βάση της γκάμας τοποθετείτε ΣΩΣΤΟ= τοποθετείται, που θα συναντήσετε καθ οδών ΣΩΣΤΟ= καθ’οδόν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα