AlphaBank_Mobile_Banking_300x250

Post

Φτιάξε μια Gemballa

…και ξέχνα όλα τα άλλα!

Η Porsche 911 είναι εξαιρετικό μηχάνημα. Στην turbo έκδοση αποδίδει ισχύ 540 ίππων, αρκετά μεγαλύτερη από ότι οι περισσότεροι οδηγοί είναι σε θέση να διαχειριστούν. Για κάποιους όμως δεν αρκεί. Μια πολύ μικρή -για τα παγκόσμια δεδομένα- μειοψηφία (αμελητέα για τα ελληνικά), η οποία έχει «ανδρωθεί» σε πίστες, με πολυετή εμπειρία σε αυτοκίνητα με μηδενική πρακτική χρήση σε δημόσιους δρόμους, αναγνωρίζουν στην 911 την ιδανική πλατφόρμα ανάπτυξης.

gemballa_gt_concept_3 copy

Για αυτούς τους εκλεκτούς λίγους, ο οίκος Gemballa παρουσίασε μια «εναλλακτική» πρόταση στην έκθεση SEMA.

Με βάση την 911 turbo και έπειτα από μια σειρά μετατροπών, η ισχύς «εκτινάσσεται» στους 828 ίππους, αλλά όχι χωρίς κόστος. Προκειμένου να αποδώσει τα αναμενόμενα ο δι-τουρμπος κινητήρας των 3.800 κ.εκ., η Gemballa αναγκάστηκε να αντικαταστήσει εισαγωγές αέρα, κεφαλές κυλίνδρων, βαλβίδες, φίλτρα αέρα, τούρμπο, εξάτμιση και πολλά, πολλά, πολλά άλλα…

gemballa_gt_concept_4 copy

Το πακέτο αεροδυναμικής περιλαμβάνει αρκετά νέα μέρη.

Ειδικότερα, προστίθεται νέος εμπρός προφυλακτήρας, πλαϊνές ποδιές, «πρησμένα» φτερά, πίσω προφυλακτήρας, διαχύτης, αεροτομή και κάλυμμα χώρου μηχανής από ανθρακονήματα.

Το αυτοκίνητο «πατάει» σε σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών, με πλάτος στους πίσω τροχούς, μεγαλύτερο από 30 πόντους. Οι δίσκοι εμπρός είναι 380mm και «πρεσσάρονται» από εξαπίστονες δαγκάνες, ενώ πίσω «μόνο» 360mm, με τετραπίστονες δαγκάνες.

gemballa_gt_concept_1 copy

Στο «δια ταύτα»…0-100 km/h σε 2,4 δευτερόλεπτα και τελική 354km/h, δηλαδή διανύει κάτι λιγότερο από 6 χιλιόμετρα, στο ένα πρώτο της ώρας.

Το να το πεις «τσιμπημένο» project είναι μάλλον υποτίμηση του «οικονομικού ολέθρου» που σε περιμένει, με €25.450 για το αεροδυναμικό πακέτο, €7.150 για ό,τι γυρίζει, €49.800 για ό,τι μουγκρίζει και «μόλις» €3.880 για τα ανθρακονήματα, στα οποία προφανώς άπλωναν τη ρητίνη παρθένες στο φεγγαρόφως του Γενάρη. Και ούτε κουβέντα να γίνεται για την 911 turbo που θα πρέπει να αγοραστεί, προτού γίνει το «πειραματόζωο» της Gemballa.

Σε κάθε περίπτωση πρόκειται για ένα «καταιγιστικό» μηχάνημα και ίσως έπρεπε στα πρότυπα κάποιων οίκων που μετασκευάζουν «εξωφρενικά» αυτοκίνητα, να δίδεται ιδιαίτερη έμφαση στον ιδιοκτήτη, ως προς την επικινδυνότητα οδήγησής του, χωρίς την απαιτούμενη κατάρτιση.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα