Post

Ένα Focus RS του 2011 με μόλις 29 χλμ στο κοντέρ του

Βγαίνει σε δημοπρασία και κοστίζει περισσότερα από το καινούργιο RS

Στις 23 Μαΐου του 2011, ένας κύριος (υποθέτω) από το Ηνωμένο Βασίλειο, αποφάσισε να αγοράσει ένα Ford Focus RS σε ένα εντυπωσιακό πράσινο χρώμα που η εταιρεία ονομάζει Ultimate Green.

image-thumb

Μέχρι εδώ όλα καλά και δεν υπάρχει κανένας που θα φέρει αντίρρηση στην αγορά ενός εκ των καλύτερων προσθιοκίνητων hot-hatch που κυκλοφορούσαν εκείνη την περίοδο.

image-thumb (2)

Ο εν λόγω κύριος όμως δεν χρησιμοποίησε το αυτοκίνητο καθόλου και έξι χρόνια μετά το εμφανίζει στη λίστα των αυτοκινήτων που θα πωληθούν στη δημοπρασία του Silverstone Auctions που θα γίνει στις 11 με 12 Νοεμβρίου.

L8RqVeuH

Εντάξει, δεν είναι ο πρώτος που βλέπει ένα αυτοκίνητο σαν επένδυση αλλά σύμφωνα με τον οίκο που το βγάζει σε δημοπρασία, τα νάιλον από τα καθίσματα δεν έχουν αφαιρεθεί και το αυτοκίνητο έχει μόλις 18 μίλια (29χλμ) στο κοντέρ του κάτι που σημαίνει πως δεν έχει πάει ούτε μία βόλτα μέχρι το περίπτερο.

image-thumb (4)

Επίσης, στο βιβλίο Service του αυτοκινήτου υπάρχουν 4 σφραγίδες από το συνεργείο, το 2012, 2013, 2014 και 2016, με τον ιδιοκτήτη να είναι σε όλα σχολαστικός ακόμα και αν το αυτοκίνητο ήταν σε ακινησία.

image-thumb (3)

Μπορεί να μην έχουν περάσει πολλά χρόνια από την παύση της παραγωγής της δεύτερης γενιάς του Focus RS, αλλά σύμφωνα με την εκτίμηση των ειδικών του οίκου, η τιμή του αυτοκινήτου εκτιμάται ότι θα κυμανθεί από 42.500 ευρώ μέχρι 49.000 ευρώ.

image-thumb (8)

Η αλήθεια είναι πως δεν ξέρω πως σκέφτονται οι συλλέκτες, αλλά τα χρήματα αυτά αρκούν για να πάρεις το καινούργιο τετρακίνητο RS ή ένα ελαφρώς μεταχειρισμένο RS δεύτερης γενιάς και να σου μείνουν και ρέστα.

image-thumb (9)

Κάτω από το καπό του πράσινου RS βρίσκεται ένας 2,5-λίτρων πεντακύλινδρος τούρμπο κινητήρας απόδοσης 305 ίππων και 440 Nm ροπής με τη δύναμη να μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων.

image-thumb (10)

Το βάρους 1.468 κιλών αυτοκίνητο, για το σπριντ των 0-100 χλμ/ώρα θέλει 5,9 δευτρόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 263 χλμ/ώρα.

image-thumb (1)

To Focus RS ήταν το δυνατότερο προσθιοκίνητο παραγωγής και για να μπορέσει να τιθασεύσει όλη αυτή τη δύναμη, χρησιμοποιούσε την τεχνολογία RevoKnuckle και ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Δεν ξέρω εσύ αν πείστηκες και θέλεις να αγοράσεις το «ολοκαίνουργιο» Focus RS του 2011, αλλά εγώ έχω περιέργεια να δω τί τιμή θα πιάσει στη δημοπρασία.

Facebook Comments
Alpha Tablet Ad

Πρόσφατα Άρθρα
Πρόσφατα Άρθρα

Το Ράλι Σαφάρι επιστρέφει στο WRC

Το Ράλι Σαφάρι επιστρέφει στο WRC

Το Ράλι Σαφάρι επιστρέφει στο WRC Έπεσαν οι υπογραφές!...

Δώδεκα θεοί και μία θεά στην κορυφή των αγώνων ράλλυ

rallysmallthumb

Δώδεκα θεοί και μία θεά στην κορυφή των αγώνων...

Leclerc αντί Raikonen στην Ferrari το 2019;

leclerc

Leclerc αντί Raikonen στην Ferrari το 2019; Σενάρια μεταγραφών...

Δημοφιλέστερα Άρθρα

Δώδεκα θεοί και μία θεά στην κορυφή των αγώνων ράλλυ

rallysmallthumb

Δώδεκα θεοί και μία θεά στην κορυφή των αγώνων...

Δείτε Πατέρα να Σώζει τον Γιο του από Φλεγόμενο Αγωνιστικό!! (video)

paterasgiossmallthumb

Δείτε Πατέρα να Σώζει τον Γιο του από Φλεγόμενο...

Οι Καλύτεροι Vintage Χώροι Αποθήκευσης Ρεζέρβας !

sparetiresmallthumb

Οι Καλύτεροι Vintage Χώροι Αποθήκευσης Ρεζέρβας ! Ο Απόλυτος...