AlphaBank_Mobile_Banking_300x250

Post

Έρχονται υβριδικές και ηλεκτρικές Maserati από το 2019

Αναγκαίο κακό ή μάρκετινγκ;

Το μέλλον φαντάζει και όπως όλα δείχνουν θα είναι ηλεκτρικό, εκτός αν το υδρογόνο κάνει την έκπληξη, και οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες τρέχουν να προλάβουν τις εξελίξεις στο φόβο μη μείνουν πίσω από τις πολλές νέες στο χώρο κατασκευάστριες εταιρείες.

Λογικό λοιπόν μας ακούγεται όταν κατασκευαστές όπως η VW, η Audi, η Nissan, η Volvo και πολλές ακόμα, επενδύουν και σκέφτονται ηλεκτρικά καθώς κατασκευάζουν οχήματα ευρείας «κατανάλωσης». Εκτός όμως από τα αυτοκίνητα που απευθύνονται στους μέσους ανθρώπους για τις βασικές μετακινήσεις τους, ο ηλεκτρισμός έχει εισβάλει και στο χώρο των supercars και έχουμε δει τα τελευταία χρόνια αρκετά νέα υπερδύναμη μοντέλα να παρουσιάζονται, κυρίως από την Ανατολή.

Για την Porsche, μιας και είναι η πιο εμπορική εταιρεία του είδους, δεν προκαλεί έκπληξη το άκουσμα κατασκευής υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων καθώς θα βρουν εφαρμογή κυρίως επάνω στα SUV αυτοκίνητα της, που κατέχουν και το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων.

MST15004_Levante_001A_comp_v009_vb_LR_1920x1080_LowRes

Υπάρχουν όμως εταιρείες που ο ηλεκτρισμός δεν τους πάει. Μία από αυτές είναι και η Maserati, που όπως φαίνεται κάνει τη μία αμαρτία μετά την άλλη και μετά την κατασκευή του πρώτου της SUV (που το μεγάλο αφεντικό Sergio Marchionne έλεγε στο παρελθόν πως η ιταλική εταιρεία δε θα κατασκευάσει ποτέ) ετοιμάζεται και για την «ηλεκτροπληξία» με πρώτο βήμα την υβριδοποίηση της Levante.

Έτσι, από το 2019, σύμφωνα με τα λεγόμενα του Marchionne, η Levante θα αποκτήσει υβριδική έκδοση κάτι που δεν προκαλεί τεράστια έκπληξη καθώς ακολουθεί τα βήματα των ανταγωνιστών.

141510M

Θυμάσαι όμως ένα εκπληκτικό πρωτότυπο που είδαμε το 2014 και ονομαζόταν Alfieri; Αυτό, αν όλα πάνε σύμφωνα με το πρόγραμμα των Ιταλών, θα υπάρχει ο κίνδυνος να περάσει από δίπλα σου και να μη το ακούσεις, όπως τις παραδοσιακές Maserati που θέλοντας και μη τις άκουγες και με κλειστά τα αυτιά, καθώς θα είναι ηλεκτρικό.

Κάπου το 2020 λοιπόν, το πρώτο ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο της ιταλικής φίρμας θα πάρει σάρκα και οστά στέλνοντας πολλούς σκληροπυρηνικούς φίλους της μάρκας να κάνουν δεήσεις στο θεό Ποσειδώνα μπας και τους λυπηθεί. Τα σχέδια του CEO του Group όμως δεν σταματάνε εδώ καθώς σκέφτεται την εμπλοκή της Maserati, ή της Alfa Romeo(;), στην Formula E, βήμα μεν λογικό για την απαραίτητη απόκτηση τεχνογνωσίας.

Όπως όλα δείχνουν, στο μέλλον όταν περνάει ένα ηλεκτρικό supercar από δίπλα μας, δε θα μας σηκώνεται η τρίχα από την ανατριχίλα του θορύβου που παράγει αλλά από τον στατικό ηλεκτρισμό.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα