AlphaBank_Mobile_Banking_300x250

Post

Ένα Renault 5 Turbo Evo για γερό πορτοφόλι

Ένας θρύλος στο γκαράζ σου

Την εποχή που οι αγώνες Rally ήταν στα πάνω τους και τα «θηρία» κυριαρχούσαν στις ειδικές διαδρομές, είχαμε την τύχη να δούμε τις εταιρείες να κατασκευάζουν αρκετές αγωνιστικές εκδόσεις δρόμου για να μπορέσουν να πάρουν έγκριση τα rally cars. Κάπως έτσι, γεννήθηκε και το Renault 5 Turbo που έμεινε στην ιστορία και μαγεύει ακόμα και σήμερα με τον πληθωρικό του χαρακτήρα.

Το ιδιαίτερα αγαπητό τερατάκι, αποτελεί τον κρυφό πόθο αρκετών που μεγάλωσαν με την εικόνα του να ομορφαίνει τα παιδικά και εφηβικά όνειρά τους και ίσως τώρα να μπορέσει ένας από αυτούς να το κάνει δικό του. Πως; Το Bring A Trailer έχει βγάλει σε δημοπρασία ένα Renalt 5 Turbo Evolution η οποία λήγει σε 4 ημέρες.

Ας θυμηθούμε όμως τι εστί Renault 5 Turbo και μετά θα σου πω την τιμή.

1985-renault-r5-turbo-2-evolution (5)

Η πρώτη γενιά του Renalt 5 Turbo βγήκε στην παραγωγή το 1980 και στα έξι χρόνια ζωής του κατασκευάστηκαν συνολικά 4.987 μονάδες (turbo 1: 1.820 και turbo 2: 3.167).

1985-renault-r5-turbo-2-evolution (1)

Τη σχεδίαση του εντυπωσιακού και μυώδους body-kit του αυτοκινήτου επιμελήθηκε ο Marcello Gandini, του οίκου Bertone.

1985-renault-r5-turbo-2-evolution (8)

Ο κινητήρας, σε σχέση με το απλό πεντάρι, μετατοπίστηκε στο κέντρο με την κίνηση να μεταφέρεται μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων 5 σχέσεων στους πίσω τροχούς.

1985-renault-r5-turbo-2-evolution (9)

Ο 1.397 κ.εκ. τούρμπο κινητήρας απέδιδε 160 ίππους και είχε 221 Nm ροπής και αρκούσε για να απογειώσει το 970 κιλών αυτοκίνητο από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 6,9 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα άγγιζε τα 200 χλμ/ώρα.

1985-renault-r5-turbo-2-evolution (6)

Η δεύτερη γενιά Renault 5 Turbo 2, ήταν λίγο βαρύτερη σε σχέση με την πρώτη και φορούσε αρκετά εξαρτήματα από το απλό Renault 5, αλλά αυτό δεν επηρέασε σχεδόν καθόλου τις επιδόσεις του.

1985-renault-r5-turbo-2-evolution (4)

117 όμως αυτοκίνητα της δεύτερης γενιάς έτυχαν ειδικής περιποίησης και γεννήθηκε έτσι η έκδοση Evolution, και ένα από αυτά θα αλλάξει χέρια σε λίγο μέσω αυτής της δημοπρασίας.

1985-renault-r5-turbo-2-evolution (3)

Το Turbo 2 Evo, διαθέτει αλουμινένια οροφή για να μειωθεί το βάρος του ενώ η χωρητικότητα του κινητήρα αυξήθηκε και έφτασε τα 1.432 κ.εκ. Ως επακόλουθο αυτών των αλλαγών ήταν να αυξηθεί η απόδοση του και να βελτιωθούν οι επιδόσεις του.

1985-renault-r5-turbo-2-evolution (10)

Εντυπωσιακές είναι και οι εργοστασιακές 15άρες ζάντες της Gotti, όπου σύμφωνα με τον πωλητή φοράνε καινούργια ελαστικά ενώ για να τα βγάλει εις πέρας στις βραδινές ειδικές διαδρομές, διαθέτει έξι εργοστασιακούς προβολείς της Cibie Super Oscar.

1985-renault-r5-turbo-2-evolution (7)

Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου τα πάντα είναι διατηρημένα σε άριστη κατάσταση με τον χιλιομετρητή στο ταμπλό να γράφει μόνο 29.018 γνήσια χλμ.

1985-renault-r5-turbo-2-evolution (2)

Τον Οκτώβριο του 2016, έγινε μία πλήρη μηχανική ανακατασκευή του αυτοκινήτου, από την DynaSport, που το κόστος της έφτασε τα 20.000 δολάρια ( 17.000 ευρώ) κάτι που θα πρέπει να σε προϊδεάζει σιγά σιγά για το ύψος της τιμής του.

Αν θέλεις λοιπόν να κάνεις δικό σου ένα παιδικό όνειρο ή θέλεις ένα «πολιτικό» Rally Car για τις καθημερινές σου μετακινήσεις, θα πρέπει να βάλεις βαθιά το χέρι στη τσέπη καθώς 4 μέρες πριν τη λήξη της δημοπρασίας το ποσό έχει φτάσει τα 60.000 δολάρια ( 50.800 ευρώ).

Σχετικά άρθρα: Όλη η ιστορία του Group B σε μία δημπρασία

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα