AlphaBank_Mobile_Banking_300x250

Post

Ένα Datsun που ήθελε να γίνει Ferrari 250 GTO

Ή αλλιώς μία όμορφη 250 GTO Replica

H Ferrari, από το 1964 μέχρι το 1966 κατασκεύασε ένα από τα πιο θρυλικά αυτοκίνητά της, την 250 GTO. Μόλις 39 αντίτυπα της διαχρονικής και αειθαλής Ιταλίδας κατασκευάστηκαν και σήμερα όλα τους βρίσκονται στα χέρια εκλεκτών συλλεκτών.

Η σπανιότητα του αυτοκινήτου της Ferrari προκαλεί φρενίτιδα όταν πάει σε κάποια δημοπρασία και τα ποσά που ξοδεύονται για την απόκτησή της είναι απλά εξωφρενικά.

Ferrari-250-GTO-Replica-1

Εκτός από τους ελάχιστους εκλεκτούς που έχουν τη δυνατότητα να δαπανήσουν αρκετά εκατομμύρια για λογαριασμό της, υπάρχουν και αυτοί που αρκούνται στο θέαμα και όχι στην ουσία δημιουργώντας ρέπλικες του αυτοκινήτου.

Ferrari-250-GTO-Replica-2

Πολλές από αυτές τις κατασκευές αγγίζουν τα όρια του «τραγικού» άλλες όμως είναι αρκετά αληθοφανείς. Στη δεύτερη κατηγορία ανήκει και η παρακάτω 250 GTO ρέπλικα η οποία δεν είναι άλλο από ένα μεταμορφωμένο Datsun 280Z του 1978.

Ferrari-250-GTO-Replica-3

Αν και προσωπικά θεωρώ πως και το ιαπωνικό αυτοκίνητο διαθέτει ένα αρκετά διαχρονικό desing ο ιδιοκτήτης του αποφάσισε να του δώσει μία στιλιστική νότα από τη χώρα της Μεσογείου όπου η μόδα είναι το σήμα κατατεθέν της.

Ferrari-250-GTO-Replica-11

Εξωτερικά, η δουλειά που έκανε ο συγκεκριμένος κύριος με το Datsun είναι αρκετά καλή.

Ferrari-250-GTO-Replica-8

Tα μπροστινά φωτιστικά σώματα οι καθρέφτες και οι τρεις αεραγωγοί σε ξεγελάνε εύκολα.

Ferrari-250-GTO-Replica-10

To ίδιο συμβαίνει και στο πίσω μέρος όπου τα κάθετα φώτα και η αεροτομή στο καπό θυμίζουν και αυτά έντονα 250 GTO.

Ferrari-250-GTO-Replica-15

Περνώντας στο εσωτερικό, το σκηνικό αλλάζει, καθώς μάλλον το μπάτζετ ήταν περιορισμένο και ο ιδιοκτήτης του οχήματος αρκέστηκε μόνο στην τοποθέτηση των μεγάλων αυτοκόλλητων με σήμα το καβαλίνο.

Ferrari-250-GTO-Replica-17

Η ίδια ατμόσφαιρα με το εσωτερικό επικρατεί και κάτω από το καπό όπου μην περιμένεις να δεις κάποιον V12 κινητήρα καθώς εκεί παρέμεινε ο 2,8-λίτρων εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας του 280Z με τα 170 hp και τα 221 Nm ροπής, που δεν ξέρω αν θα υπολείπεται πολύ σε απόδοση αλλά σίγουρα θα υστερεί σε ήχο.

Ferrari-250-GTO-Replica-5

Αυτή η Ιαπωνική Ferrari, που εμφανισιακά δεν μπορώ να πω πως δεν μου άρεσε αλλά σίγουρα στερείται ουσίας, είναι προς πώληση από την εταιρεία Orlando Classic Cars που εδρεύει στην Φλόριντα των Η.Π.Α.

Η τιμή τής όμως δεν είναι γνωστή για να πούμε αν αξίζει ή όχι να «επενδύσει» κάποιος αλλά αν ενδιαφέρεσαι πραγματικά, ένα υπεραντλαντικό τηλεφώνημα μπορεί να σου λύσει την απορία.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα