AlphaBank_Mobile_Banking_300x250

Post

Δραπετεύοντας με Alfa Romeo Giulia Q2

Αποχαιρετώντας το καλοκαίρι με τον καλύτερο τρόπο

Οι τελευταίες μέρες του καλοκαιριού κυριεύονται από μία τάση μελαγχολίας που συνοδεύεται με την επιστροφή στους μουντούς ρυθμούς της καθημερινότητας. Μπορεί ημερολογιακά οι μέρες του καλοκαιριού να τελειώνουν, χάρη όμως στη μαγεία του μεσογειακού κλίματος, η «γιορτή» θα τραβήξει μερικές μέρες παραπάνω.

Έτσι, αναζητώντας λύσεις απόδρασης για μία τελευταία γεύση απο θάλασσα, άμμο και αντηλιακό, η εξόρμηση στις κοντινές παραλίες φαντάζει ως η τέλεια λύση, ειδικά δε όταν στα χέρια σου έχεις την Alfa Romeo Giulia με τον 2,2 λίτρων κινητήρα πετρελαίου.

Μπορεί πετρέλαιο και Alfa να μην είναι έννοιες ιδιαίτερα ταιριαστές, κυρίως για τους φανατικούς της φίρμας, αλλά η οικονομία που προσφέρει στο ταξίδι  δε νομίζω πως εν τέλη θα ξενερώσει κανέναν.

_DSC5017

Έτσι, το Επί Τροχών team, αυτοί που βρισκόμαστε σε κοντινή ακτίνα δράσης τουλάχιστον, αποφάσισε να κάνει μερικές τελευταίες βουτιές στις υπέροχες παραλίες που βρίσκονται στη σκιά του μυθικού βουνού μας, και η ιταλική μπερλίνα ήταν αυτή που θα μοιραζόταν μαζί μας τις τελευταίες καλοκαιρινές ακτίνες του ήλιου.

Μπαίνοντας στην Giulia, κάθεσαι αναπαυτικά στα δερμάτινα καθίσματά της και μαγεύεσαι αμέσως από το ιδιαίτερο εσωτερικό της, που παραμένει ανόθευτο δείγμα του ιταλικού design. Στο κέντρο του ταμπλό βρίσκεται μία οθόνη 8,6-ιντσών όπου φιλοξενεί το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας του αυτοκινήτου, το οποίο με τη σειρά του είναι εξίσου φιλόξενο ακόμα και για τους αρχάριους χρήστες, με όλες τις λειτουργίες του να γίνονται από το joystick που υπάρχει δίπλα στο λεβιέ ταχυτήτων, λύση δοκιμασμένη από τους Γερμανούς κατασκευαστές.

Τοποθετώντας το κλειδί στο χώρο που βρίσκεται μέσα στον «τεμπέλη» ελληνιστή, όπως άλλωστε προστάζει η μόδα των keyless συστημάτων, είσαι έτοιμος να πατήσεις το κουμπί start-stop που βρίσκεται αριστερά στο υπέροχο τιμόνι, με «άρωμα» από Μαρανέλο μεριά, για να θέσεις σε λειτουργία τoν 2,2 λίτρων πετρελαιοκινητήρα με τους 180 ίππους ισχύ και τα 380 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.750 στρφ/λεπτό.

Οι πρώτες «αναπνοές» του κινητήρα είναι λίγο θορυβώδεις και δεν περνούν απαρατήρητες αλλά αυτό είναι σύνηθες φαινόμενο για τους πετρελαιοκινητήρες. Μετά από μερικά δευτερόλεπτα και αφού έχουμε κάνει τις απαραίτητες ρυθμίσεις σε κάθισμα, τιμόνι και καθρέφτες, βρισκόμαστε στο δρόμο και οδεύουμε για εθνική οδό Αθηνών-Θεσσαλονίκης με προορισμό το Λιτόχωρο όπου θα συναντήσουμε το μηχανόβιο της παρέας, Στέλιο.

Η επιλογή προγράμματος οδήγησης στο DNA της Alfa Romeo είναι στο Normal, επιλογή ιδανική για ταξίδι στην εθνική οδό. Η Ιταλίδα στον αυτοκινητόδρομο συμπεριφέρεται άψογα και δύσκολα θα βρεις ψεγάδι στη συμπεριφορά της, παρόλο το σπορ προσανατολισμό της, και θα κινηθεί άνετα με ταχύτητες που μπορεί να σου στείλουν σουβενίρ φωτογραφίες από κάμερες ελέγχου ταχύτητας, χωρίς καν να το καταλάβεις.

_DSC5038

Φτάνοντας στους πρόποδες του Ολύμπου, φλας δεξιά και στρίβουμε για να πάμε στο σημείο συνάντησης μέσα στο μαγευτικό, τεσσάρων εποχών, Λιτόχωρο. Εκεί η παρέα της Giulia «μιλάει» γιαπωνέζικα και κινείται σε δύο ρόδες και θα μας συντροφεύσει μέχρι την κοντινότερη παραλία της περιοχής, όπου από την μία βρέχεται από τα νερά του Αιγαίου και από την άλλη βρίσκεται στη σκιά του Ολύμπου.

_DSC5028

Εκεί, δίπλα στην απόκρημνη παραλία σταματήσαμε τα δύο οχήματα και το δίλημμα ανάμεσα σε Hayabusa και Giulia ήταν εμφανές. Δίπλα δίπλα, δύο φιγούρες εκ διαμέτρου αντίθετες αλλά το ίδιο ποθητές, τραβούσαν τα βλέμματα των απανταχού περαστικών στη θέα τους.

_DSC5116

Το ιταλικό ταμπεραμέντο της Alfa δένει τέλεια με το μεσογειακό φως και η κατακόκκινη Giulia μας έκανε παρέα στην παραλία για να απολαύσουμε τον καφέ μας, παρατηρώντας όμορφες υπάρξεις. (για την Alfa μιλάμε….)

Με τις μέρες να μετράνε αντίστροφα για τη λήξη της καλοκαιρινής περιόδου, ο ήλιος αρχίζει να κατεβαίνει νωρίτερα και η ώρα της επιστροφής κοντεύει, χωρίς στεναχώρια όμως καθώς η ευκαιρία να βρεθείς ξανά στο κάθισμα της ιταλικής μπερλίνας δεν αφήνει χώρο για αρνητικές σκέψεις.

_DSC5065

Η συμφωνία έκλεισε και δόθηκαν τα χέρια για τη σύντομη ανταλλαγή.

Με τον Στέλιο να «κλέβει» με τη φωτογραφική μηχανή του τις τελευταίες εικόνες του αυτοκινήτου, η μέρα οδεύει προς το τέλος της και η επιστροφή ξεκινάει πάντα στον ίδιο ρυθμό, με την «δεμένη» Alfa Romeo να απολαμβάνει τα ταξίδια χωρίς να δημιουργεί υπαρξιακά προβλήματα στο ντεπόζιτο καυσίμου, καθώς η κατανάλωση της παραμένει σε νορμάλ επίπεδα.

Η μέση κατανάλωση του «ζωντανού» και «εύστροφου» πετρελαιοκινητήρα σε μικτές συνθήκες διαδρομής, κυμάνθηκε στα 7,4 λίτρα στα 100 χλμ, νούμερο πολύ πάνω από τα εργοστασιακά επίπεδα (4,2λίτρα/100χλμ), αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι μπορεί να δώσει πολύ καλύτερα νούμερα.

_DSC5088

Μπορεί ο χρόνος να ήταν περιορισμένος, λόγω ταξιδιού και της «ξάπλας» στο beach bar, αυτό όμως δε σημαίνει πως το οδοιπορικό τελείωσε εδώ.

Όταν έχεις μία πισωκίνητη Alfa, η βόλτα σε μία βουνίσια διαδρομή είναι αναγκαία, έστω και αν αυτό μεταφράζεται σε διαδρομή στο κοντινό σαλονικιώτικο βουνό του Χορτιάτη, που μπορεί να μην απολαμβάνει την αίγλη του Ολύμπου, δεν παύει όμως να μαγεύει με τις διαδρομές του.

Z77bKcbY

Η συνέχεια δίνεται την επόμενη μέρα. Ο ήλιος είναι ψηλά, όπως και η θερμοκρασία, και η Alfa Romeo κινείται στο ίδιο μοτίβο κρατώντας ψηλά την αδρεναλίνη χάρη στον οδηγοκεντρικό της χαρακτήρα και το εκπληκτικό σε πληροφόρηση τιμόνι.

Η επιλογή του προγράμματος Dynamic είναι μονόδρομος και η αλλαγή στην απόδοση του κινητήρα γίνεται άμεσα αντιληπτή ενώ και η ρύθμιση στην σκληρότητα των αναρτήσεων κάνει το αυτοκίνητο ακόμα πιο σπορ σε αίσθηση.

Το πολύ καλό στήσιμο του αυτοκινήτου, το βοηθάει να μπαίνει στις στροφές χωρίς να τρομάζει τον οδηγό του σε καμία περίπτωση, ακόμα και με το γκάζι πατημένο στο πάτωμα, παρά την υπερστροφική συμπεριφορά που εμφανίζει.

Εκεί, το «άτιμο» μη απενεργοποιούμενο ESP είναι ρυθμισμένο ούτως ώστε να αφήνει τον κώλο του να γλιστρήσει λίγο, μέχρι εκεί που πρέπει, για να μη δημιουργηθούν δυσάρεστες καταστάσεις, αφαιρώντας όμως αρκετή απόλαυση από το διασκεδαστικό κομμάτι της πισωκίνησης.

Τα τετραπίστονα φρένα της Alfa είναι εκεί δίπλα σου κάθε στιγμή, χωρίς να δείχνουν σημάδια κόπωσης και πτώσης στην απόδοση τους, συμπληρώνοντας τέλεια το οδηγοκεντρικό στήσιμο του αυτοκινήτου.

uaI2vOXL

Με την κατηφόρα του δρόμου να μας έχει παρασύρει και αφήνοντας πίσω τους ήχους του βουνού, η ορμή της πετρελαιοκίνητης Giulia μας φτάνει, χωρίς να το θέλουμε, στην κοντινή παραλία του Ποταμού Επανωμής.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Εκεί, η στάση ήταν σύντομη. Το βλέμμα χάθηκε στο γαλάζιο αναπολώντας τις στιγμές του καλοκαιριού που φεύγει και το γλυκό αποχαιρετιστήριο φιλί της Ιταλίδας τουρίστριας, έβαλε τέλος στο σύντομο θερινό έρωτα που ζήσαμε πλάι της.

I0w4qug8

Όμορφη, «γυμνασμένη» και με χαρακτήρα, η Alfa αυτή είναι ικανή να σου χαρίσει όμορφες στιγμές χωρίς να έχει να ζηλέψει κάτι από τον ανταγωνισμό σε όλα τα επίπεδα.

Τα αμμόλουτρα τελείωσαν, το καλοκαίρι σιγά σιγά μας αποχαιρετάει (άλλωστε όλα τα όμορφα πράγματα διαρκούν λίγο όπως και η συμβίωσή μας με την Giulia), αφήνοντας μας ένα παράπονο……. άτιμο ESP, πάνω που ζεσταθήκαμε ξανά φθινόπωρο.

Σχετικά άρθρα: Δοκιμή: Alfa Romeo Giulia 2,2 Diesel Q2

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα