AlphaBank_Mobile_Banking_300x250

Post

Δοκιμή: VW Golf 1.6 TDI Facelift

Ανανέωση στα σημεία

Εισαγωγή

Η έβδομη γενιά του VW Golf ανανεώθηκε και βρέθηκε στα χέρια μας για να το οδηγήσουμε και να δούμε αν οι μικρές αλλαγές που έγιναν βοήθησαν το καλό να γίνει ακόμα καλύτερο. Η έβδομη γενιά του επιτυχημένου μοντέλου της Volkswagen, παρουσιάστηκε το 2012 και μετά από 5 χρόνια παρουσίας του, οι Γερμανοί αποφάσισαν να το ανανεώσουν στα σημεία.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Η επιτυχία του μοντέλου πάντα βασιζόταν στους χώρους, στην ποιότητα και στην άνετη οδική του συμπεριφορά.

Μαζί με το facelift έρχονται και δύο νέοι κινητήρες, ένας 1,5-λίτρων TSI με απόδοση 130 και 150 ίππων, που θα αντικαταστήσει τον 1,4 λίτρων TSI και ένας νέος κινητήρας φυσικού αερίου.

Εμφάνιση

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Εμφανισιακά οι αλλαγές είναι ελάχιστες και μόνο ένας έμπειρος Golf-άκιας θα τις καταλάβει, με τις περισσότερες εξ αυτών να εντοπίζονται στον εμπρός επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και τα νέα γραφικά LED στο εσωτερικό των φωτιστικών σωμάτων.

Στο πίσω μέρος οι αλλαγές εντοπίζονται κυρίως στα full-Led φωτιστικά σώματα και στις μικρές αλλαγές στον προφυλακτήρα. Στο χρωματολόγιο της εταιρείας έχουν προστεθεί νέες παλέτες χρωμάτων, με το χρυσό χρώμα του αυτοκινήτου της δοκιμής να χτυπάει αρκετά στο μάτι, κάτι που σε άλλους άρεσε και σε άλλους όχι.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ωραία είναι τα δύο σχεδόν παραλληλόγραμμα ανοίγματα στον πίσω προφυλακτήρα που παίζουν το ρόλο απολήξεων εξατμίσεων, δίνοντας μια σπορ εικόνα στο αυτοκίνητο.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Η έκδοση της δοκιμής είναι η Highline με πολύ πλούσιο πακέτο εξοπλισμού διαθέτοντας επίσης τις επιβλητικές 18-ιντσών ζάντες αλουμινίου.

Εσωτερικό-Χώροι

Στο εσωτερικό, οι αλλαγές στο ανανεωμένο Golf εντοπίζονται στην κεντρική κονσόλα και στα όργανα του αυτοκινήτου.

20170420_105117

Στο αυτοκίνητο που οδηγήσαμε όλα τα όργανα ήταν ψηφιακά, καθώς είχαν αντικατασταθεί από μία οθόνη 12,3-ιντσών, δημιουργώντας μία φουτουριστική ατμόσφαιρα.

20170420_105104

Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει μία οθόνη αφής 8-ιντσών (6.5-ιντσών στην βασική έκδοση), που φιλοξενεί όλες τις λειτουργίες του πολύ καλού και εύχρηστου συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας της Volkswagen.

Στο εσωτερικό του το Golf, καθώς δεν έγινε καμία αλλαγή στις διαστάσεις, παραμένει ένα ευρύχωρο αυτοκίνητο για τέσσερα άτομα που θα φιλοξενήσει όμως άνετα και πέμπτο στην παρέα.

To Golf, χάρη στον «τετράγωνο» σχεδιασμό του, θα χωρέσει άνετα και τους μεγαλόσωμους επιβάτες πίσω αφήνοντας επαρκή χώρο για τα κεφάλια τους.

20170420_105229

Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 380 λίτρα και χωρίζεται σε δύο τμήματα.

20170420_105327

Με τα καθίσματα αναδιπλωμένα (αν θελήσετε να γίνει τελείως επίπεδος ο χώρος πρέπει να ανεβάσετε τα προσκέφαλα), ο χώρος αποσκευών μεγαλώνει στα 1.270 λίτρα και χάρη στο διπλό πάτωμα γίνεται τελείως επίπεδος, διευκολύνοντας έτσι το φόρτωμα.

Βάσεις Isofix για δύο παιδικά καθισματάκια υπάρχουν στα πίσω καθίσματα και το μεγάλο άνοιγμα των θυρών επιτρέπει την άνετη είσοδο των μικρών παιδιών, χωρίς να βρίσκει το κεφάλι τους. Η ποιότητα των υλικών παραμένει εξαιρετική, με τα πλαστικά να είναι μαλακά και ποιοτικά στο σύνολό τους, ενώ και η συναρμογή τους είναι υπεράνω κάθε κριτικής.

Ασφάλεια

H έβδομη γενιά του Golf είχε πάρει 5 αστέρια βαθμολογία στο EuroNCAP τεστ και συγκεκριμένα βαθμολογήθηκε με 94% στην προστασία των ενήλικων επιβατών, 89% στην προστασία των παιδιών65%  στην προστασία των πεζών και 71% στα συστήματα ασφαλείας. Στα συστήματα ασφαλείας ως στάνταρ όλα τα Golf εξοπλίζονται με το σύστημα Front Assist όπου προειδοποιεί και φρενάρει αυτόματα το αυτοκίνητο για την αποφυγή σύγκρουσης, ενώ έχει την ικανότητα να ανιχνεύει και την κίνηση των πεζών.

Στο δρόμο

Οδηγώντας το ανανεωμένο Golf καταλαβαίνει κανείς πως δεν έχει μεγάλες αλλαγές από το προηγούμενο. Άνετο μέσα στην πόλη με τον κινητήρα του να ακούγεται, αλλά σε φυσιολογικά επίπεδα, περνάει υποδειγματικά πάνω από τις ανωμαλίες του δρόμου χωρίς να κουράζει τους επιβάτες.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Η μικρή ακτίνα στροφής του αυτοκινήτου συνδράμει θετικά στην κίνηση μέσα στους στενούς δρόμους. Η μέση κατανάλωση στην πόλη με το σύστημα Start-stop κυμάνθηκε στα 6,6 λίτρα/100χλμ στη λειτουργία eco.

Κατά την κίνησή μας σε επαρχιακό δίκτυο, με ανηφορικά κομμάτια και κλειστές στροφές, κάνουν την εμφάνισή τους κάποια ελαττώματα, καθώς το μακρύ σε κλιμάκωση πεντάρι κιβώτιο του αυτοκινήτου, ζητάει αρκετές αλλαγές ενώ η μούρη έχει τάση να ανοίγει την τροχιά της, πάντα σε λογικά πλαίσια, άλλωστε υπάρχει και το ESP όπου επεμβαίνει όταν είναι απαραίτητο. Κατά τα άλλα το στιβαρό πλαίσιο, η άνετη ανάρτηση και το καλό τιμόνι συνθέτουν ένα πολύ καλό σύνολο.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

H έκδοση Highline που είχαμε στα χέρια μας διαθέτει σπορ ανάρτηση με χαμηλωμένο πλαίσιο κατά 1,5 χλστ.

Ο diesel κινητήρας των 115 ίππων στις 3.250 σ.α.λ  και των 250 Nm ροπής από τις  1.500 σ.α.λ. κινεί άνετα το βάρους 1.300 κιλών αμάξωμα, αλλά δεν είναι από τους πιο δυνατούς στην κατηγορία. Υπάρχουν τέσσερις επιλογές οδήγησης, Eco, Normal, Sport και Individual, που μπορεί να επιλέξει ο οδηγός του.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Στην επιλογή Sport, το τιμόνι βαραίνει και ο κινητήρας ζωντανεύει ευχάριστα, ενώ η Normal, είναι η ιδανική για καθημερινή χρήση. Το πρόγραμμα Eco, μέσα στο κέντρο της πόλης, πραγματικά βοηθάει στη μείωση της κατανάλωσης, απλά θέλει λίγο υπομονή στο γκάζι.

Στον αυτοκινητόδρομο, το Golf θα προσφέρει ένα άνετο ταξίδι στον οδηγό, καθώς είναι σταθερό στις ευθείες χωρίς να πλέει, έχει άνετα καθίσματα και σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση, δίνοντας μία αίσθηση ασφάλειας.  Η μέση κατανάλωση, με ταχύτητες κοντά στα 130 χλμ/ώρα κυμάνθηκε περίπου στα 5,5 λίτρα/100χλμ. Στην καμπίνα κάποιοι μικροί αεροδυναμικοί θόρυβοι έκαναν την εμφάνισή τους όπως επίσης και θόρυβος από τα λάστιχα, χωρίς όμως να ενοχλούν.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ιδιαίτερες συστάσεις για το Golf δεν χρειάζονται, η ανανεωμένη έκδοση της έβδομης γενιάς του Best Seller αυτοκινήτου της Volkswagen άλλαξε στα σημεία, αποκτώντας περισσότερα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και ανανεωμένο εσωτερικό. Παραμένει ένα ευρύχωρο και άνετο αυτοκίνητο με καλή οδική συμπεριφορά και πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. Το μείον του παραμένει η τιμή του που είναι αρκετά υψηλότερη σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Εξοπλισμός – Τιμή

Η τιμή της έκδοσης Highline του αυτοκινήτου της δοκιμής είναι 26.500 ευρώ, ενώ η βασική τιμή του αυτοκινήτου με τον 1.6-λίτρων κινητήρα πετρελαίου, ξεκινάει από τα 20.750 ευρώ στην έκδοση Comfortline. Στους βενζινοκινητήρες, η τιμή εκκίνησης με τον 1,0-λίτρου TSI  κινητήρα των 85 ίππων είναι τα 17.400 ευρώ.

Όλα τα Golf διαθέτουν στάνταρ στον εξοπλισμό τους ESP (Ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας), ΑΒS με Brake Assist (Σύστημα ενίσχυσης της πέδησης), ASR (Σύστημα αντιολίσθησης κατά την επιτάχυνση), MSR (Σύστημα αντιολίσθησης κατά την επιβράδυνση με απότομο κατέβασμα ταχύτητας), EDL (Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό), σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου (Front Assist), σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης (City Emergency Braking ) και λειτουργία αναγνώρισης πεζών (Pedestrian Monitoring), σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων (Multicollision Brake), σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού (Fatigue Detection), ηλεκτρικό χειρόφρενο με λειτουργία Auto-Hold, σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρικά μεταβαλλόμενη υποβοήθηση (Servotronic) και τέλος σύστημα ένδειξης πίεσης ελαστικών.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας: τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος Diesel 1.598 cc
Ισχύς: 115 hp στις 3250-4000 rpm
Ροπή: 250 Nm στις 1500-3200 rpm
Κιβώτιο Ταχυτήτων: μηχανικό 5 σχέσεων
Κίνηση: στους εμπρός τροχούς
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 10,2 δευτερόλεπτα
Τελική ταχύτητα: 198 km/h
Μέση κατανάλωση: 4,2 lt/100 km (τιμές κατασκευαστή)
Εκπομπές CO2: 109 g/km
Διαστάσεις (μήκος – πλάτος – ύψος) : 4.258 x 1.799 x 1.492 mm
Χώρος αποσκευών: 380 lt
Βάρος: 1.300 kg

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα