Alpha_robot_300x250_AQT

Post

Δοκιμή: Nissan Juke Nismo RS

Crossover υψηλών επιδόσεων!

Ποιος θα το πίστευε πριν από λίγο καιρό, πως το ξεχωριστό και κατά τα άλλα συμπαθητικό crossover Juke της Nissan, θα αποκτούσε επιθετικό χαρακτήρα, με επιδόσεις Gti;

nissan-juke-nismo-rs-tzertzevelis-8

Έναν ολοκληρωτικό αέρα σπορτιφ ανανέωσης έδωσαν οι τεχνικοί του αγωνιστικού τμήματος της Ιαπωνικής εταιρείας στο συμπαθέστατο juke τονίζοντάς του αρκετές εξωτερικές γραμμές του με κόκκινες πινελιές που κλέβουν την παράσταση!

Εξωτερικά

Ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο το οποίο επάνω στο πλαίσιο του φιλοξενεί 218 εκρηκτικούς ίππους, πρέπει να είναι ανθεκτικό, προσεκτικά ενισχυμένο, και απολύτως άκαμπτο, έτσι ώστε να αντέχει στις «γρήγορες συγκινήσεις»! ‘

nissan-juke-nismo-rs-tzertzevelis-5

Tην γρηγοράδα του Nismo RS Juke υποδηλώνουν οι κόκκινες γραμμές του που ξεκινούν από τον μπροστινό προφυλακτήρα, πηγαίνουν στους καθρέπτες και τις δαγκάνες των φρένων, για να καταλήξουν στον πίσω αεροδυναμικό διαχύτη, ο οποίος είναι άκρως «ψαρωτικός».

nissan-juke-nismo-rs-tzertzevelis-1

Βέβαια οι «κυρίες» της παρέας μου ξετρελάθηκαν με τους μυώδεις θόλους των τροχών που τονίζουν έναν ξεχωριστό δυναμισμό στην εμφάνιση του αυτοκινήτου η οποία συνεχίζεται και στο εσωτερικό του!

Εσωτερικά

Η καμπίνα του Nismo RS αποτελεί μια χρωματική οπτασία στα μάτια του γρήγορου οδηγού ο οποίος επιθυμεί οι εξωτερικές αγωνιστικές κόκκινες πινελιές του αμαξώματος να τον συνοδεύουν και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

nissan-juke-nismo-rs-tzertzevelis-6

Με το άνοιγμα της πόρτας η ματιά πέφτει πάνω στα κατακόκκινα μπάκετ Recarro καθίσματα που φέρουν πάνω τους to logo Nismo. Βέβαια η πίσω «θέα» του κόσμου είναι ανύπαρκτη, (λόγω κατασκευής) αλλά τα «κάλλη του» μετράνε περισσότερο.

nissan-juke-nismo-rs-tzertzevelis-7

Εξαιρετικά σχεδιασμένο με δέρμα από Αλκαντάρα, είναι το πάνω τμήμα του καντράν όπου δένει τέλεια με το δερμάτινο τιμόνι, που πίσω του βρίσκονται τα paddles αλλαγής ταχυτήτων, τα οποία υπενθυμίζουν συνεχώς τον χαρακτήρα του juke.

Η κεντρική κονσόλα του αυτοκινήτου είναι πολύ διακριτική, έτσι ώστε να μην αποσπάει την προσοχή του οδηγού που αγοράζει ένα αυτοκίνητο για να κινείται γρήγορα! Επάνω της φιλοξενεί Το σύστημα κλιματισμού, όπως και το Nissan Dynamic Control System, όπου οδηγός έχει την ευχέρεια να επιλέγει τον τρόπο οδήγησης του juke RS με την περιστροφή ενός διακόπτη σε Normal, Eco και Sport λειτουργία ανάλογα με τα γούστα του.

Παράλληλα έχει την δυνατότητα να προβάλει τις εγκάρσιες επιταχύνσεις του μοτέρ μέσω του συστήματος G-Meter που βρίσκεται ενσωματωμένο στην κονσόλα. Το μπλοκέ διαφορικό το άφησα για το τέλος , όπως το γλυκό που σερβίρεται μετά από ένα «πλούσιο γεύμα».

Κινητήρας – Επιδόσεις

nissan-juke-nismo-rs-tzertzevelis-3

Ο κινητήρας των 218 ίππων προέρχεται από την γαλλική Renault η οποία τροφοδοτεί και το Clio RS με το ίδιο μοτέρ, και κρατά καλά εδώ και αρκετά χρόνια, μια αξιόλογη παράδοση στον κόσμο των αυτοκινήτων με αγωνιστικές επιδόσεις. Η ροπή των 280 Nm γίνεται εμφανής λίγο ψηλά , κοντά στις 3.500- 4.500χιλ/στρ. όπως τα αγωνιστικά αυτοκίνητα τα οποία δεν έχουν περιθώρια για χάσιμο χρόνου την ώρα που κυνηγούν μεγάλες επιδόσεις.

Οι καταναλώσεις του βρίσκονται σε διψήφιο νούμερο όταν ο οδηγός του επιλέγει να κινηθεί όπως αρμόζει σε ένα αυτοκίνητο Gti, και πέφτουν ελαφρώς, όταν ο οδηγός του δεν πατάει το γκάζι με όλο του το βάρος, γιατί όταν ανάψει το λαμπάκι του ρεζερβουάρ των 46 λίτρων πρέπει οπωσδήποτε να βρεθεί κοντά στο πλησιέστερο βενζινάδικο.

Η τελική ταχύτητα του «ψηλού» και ογκώδες Juke φτάνει αισίως τα 220 χλμ/ώρα με τα 0-100km/h να έρχονται σε 8,0’’ τιμές αρκετά ικανοποιητικές για ένα «ιδιαίτερο» σχεδιαστικά αυτοκίνητο.

nissan-juke-nismo-rs-tzertzevelis-10

Στον δρόμο

Θέλει μαγκιά από τον εκάστοτε οδηγό που θα βρεθεί πίσω από το τιμόνι ενός Nismo RS, είναι αρκετά βελτιωμένο και άμεσο, υποδειγματική είναι η ανάρτηση του άκαμπτου juke η οποία είναι ρυθμισμένη σε σκληρό set-up χωρίς όμως να κάνει δύσκολη την ζωή των επιβατών, πληροφορεί συνεχώς και αντέχει στην «πίεση». Μεγάλη ασφάλεια και βοήθεια στην πρόσφυση του αυτοκινήτου δίνει το μπλοκέ διαφορικό, αλλά χρειάζεται σύνεση και ιδιαίτερη προσοχή από τον οδηγό, που πρέπει να «παίζει» συνεχώς με το γκάζι προκειμένου να μην βρεθεί εκτός δρόμου!

«Παν μέτρον άριστον», όπως έλεγαν και οι αρχαίοι ημών πρόγονοι!

Συμπέρασμα – Τιμή

Το Nissan Juke Nismo RS είναι ένα δυναμικό crossover με επιδόσεις Gti που μπορεί να χαρίσει αρκετές συγκινήσεις στο ελεύθερο χρόνο, με βόλτες τόσο εντός όσο και εκτός πόλεων, για όσους μπορούν να διαθέσουν τα 28.150€ που απαιτούνται για την αγορά της βασικής έκδοσης, ενώ αν θέλουν να ξεπεράσουν λίγο ακόμη τα όριά τους, το αυτοκίνητο της δοκιμής ήταν ένα Juke Nismo RS FWD XTRONIC που φαντάζει καλύτερο αλλά κοστίζει 36.650€.

Παντελής Τζερτζεβέλης

nissan-juke-nismo-rs-tzertzevelis-9

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας: τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος 1618 cc
Ισχύς: 218 hp/ 6.000 rpm
Ροπή: 280 Nm/ 2.400 – 6.000 rpm
Κιβώτιο Ταχυτήτων: αυτόματο X-TRONIC CVT
Κίνηση: στους εμπρός τροχούς
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 7 δευτερόλεπτα
Τελική ταχύτητα: 220 km/h
Μέση κατανάλωση (τιμές κατασκευαστή): 7,2 lt/100 km
Εκπομπές CO2: 168 g/km
Διαστάσεις (μήκος – πλάτος – ύψος) : 4.165 x 1.765 x 1.565 mm
Χώρος αποσκευών: 354lt
Bάρος: 1.315 kg

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα